Auteur Topic: Laffe PEPE  (gelezen 2666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Gepost op: 22 januari 2012, 02:28:05 »
lafaard PEPE trapt met opzet op hand van Messi.
Ach, Barca won ALWEER op het veld van Real afgelopen woensdag.
Het ergst van al dat dat arrogant kuiken van een Mourinho vertelt dat hij Pepe gelooft dat hij het niet met opzet deed.
Hier de beelden, duidelijk dat het "lammetje" Pepe onopzettelijk op de hand van Leo ging staan, er was niet genoeg plaats naast  >:D


Pepe stamps on Messi's hand - El Clásico 2012-01-18 


Dat die idioot nog ooit mag voetballen kan ik niet begrijpen trouwens. Kijk even naar die eerste rode kaart, hij zou die speler na die doodtrap ook nog eens de nek willen breken.
TE SCHANDALIG VOOR WOORDEN, en dat is dan de (t)rots (in de branding) van Real?
Levenslang schorsen en al zijn geld afpakken, zijn vel afstropen en tussen de rode mieren gooien, dat krapuul....


Pepe UGLY PLAY ALL CAREER STAMPS KICKS AND HITS MUST WATCH! DISSCUSTING! 2012 
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2012, 02:40:11 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2012, 04:38:15 »
Ozil, Kaka en Granero op de bank en twee verdedigend ingestelde middenvelders op het middenveld en daaraan toegevoegd een verdediger, wiens enige kwaliteit benen rammen is, doorgeschoven naar het middenveld.
Een trainer die bij een grote club als Real met een grote historie, thuis in Bernabeu kiest voor zo'n middenveld, is de trainerspositie bij Real niet waard. Nog 4 maanden uitzieken met deze trainer en hopelijk daarna de aanstelling van een Real waardige trainer. Waarschijnlijk zal Mourinho dan wel arrogant pronken met de winst van de spaanse competitie, wat bij een club als Real niet zo'n bijzondere prestatie is.
Florentino heeft zich in het verleden vergist met het wegsturen van Del Bosque en heeft zich nu opnieuw vergist met de aanstelling van een trainer die totaal niet past bij de filosofie van Real Madrid.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2012, 04:45:15 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2012, 19:32:54 »
Voetbal is oorlog, zei ooit eens een NL coach.


Letterlijk, want Pepe is niet alleen van deze tijd. Ik herinner, van Hanegem, Kroll, Wouters, Gerrits, Camacho, Stilleke ja allemaal niet zo zuiver op de graad.
Het enige wat deze heren kan stoppen is dit niet meer te accepteren en idd levenslang te straffen door uitsluiting in deze "sport". Alleen zulke personen zijn, hoe droevig het ook klinkt nodig in elk elftal, zonder Ausputscher kom je niet ver.


Trouwens of je het Spaans en Italiaans voetbal kijkt vraag je om deze idiote hakpartijen, zo hebben nog nooit iets anders gespeeld. Geef mij daarom maar een Duits elftal, hard werken en tot de laatste minuut doorgaans erg sportief. Ja ook daar zat wel een een mindere bij, maar nooit zijn ze sportief zo laag gezonken als destijds Rijkaard die Rudi Voller perse 2 keer totaal nutteloos moest spugen.


Tja daarom is NL voetbal ook maar een slap aftreksel en zijn ze ook nog nooit wereldkampioen geworden. Duitsland wel en Argentinie en beide keren volledig terecht. Doe als Junther en kijk de Bundesliga. Eerste klas voetbal van mensen met een sportief hart en vergeet de Sudlander.


Groet, Foots  O0


P.S. Geef mij maar :


« Laatst bewerkt op: 22 januari 2012, 19:40:22 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2012, 19:54:10 »
Op de Spaanse televisie werd aandacht gegeven aan spanningen tussen Real spelers en Mourinho. Vooral Ramos en Casillas hadden flinke confrontaties met de trainer. Hier enige citaten uit de discussies:

Mourinho: Jullie hebben me beschadigd met jullie commentaren over de speelwijze
Ramos: Je leest alleen maar wat de pers geschreven heeft en niet alles wat we gezegd hebben

Mourinho: Natuurlijk, omdat jullie spaanse spelers wereldkampioen zijn geworden en jullie vrienden bij de pers jullie beschermen....zoals bijvoorbeeld de keeper.
Casillas: Mister, hier zijn we gewend om mensen rechtstreeks in hun gezicht aan te spreken

Mourinho: Waar was je bij de eerste goal, Sergio?
Sergio Ramos: Ik was Pique aan het dekken
Mourinho: je moest Puyol dekken
Ramos: Pique en Puyol wisselden elkaar af en we moesten de dekking aanpassen
Morinho: Ga jij nu voor trainer spelen?
Ramos: Nee, maar afhankelijk van de situatie tijdens een wedstrijd zijn er momenten waarbij de dekking aangepast moet worden. Omdat u nooit hebt gespeeld weet u dat niet.

Niet benoemde speler: U werd gisteren boos op Casillas omdat hij zich had verontschuldigd bij Xavi enne... wat deed Pepe gisteren in de uitgezonden video?

Ik wacht op het moment dat de spelers lekker vrij gaan voetballen en de kuttactiek van deze trainer volledig links laten liggen.


« Laatst bewerkt op: 22 januari 2012, 19:59:44 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2012, 19:56:26 »
De uitvinders van de schwalbe  ;D

Geef mij daarom maar een Duits elftal, hard werken en tot de laatste minuut doorgaans erg sportief.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Laffe PEPE
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2012, 20:39:12 »
Hier het kranteartikel. Gebruik google translate maar  ;D

http://www.marca.com/2012/01/22/futbol/equipos/real_madrid/1327231392.html