Auteur Topic: José Mourinho (49) heeft zijn contract bij Real Madrid verlengd tot 2016  (gelezen 1354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
José Mourinho (49) heeft zijn contract bij Real Madrid met twee jaar verlengd tot 30 juni 2016.
http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primer...l-Madrid.dhtml

Nog 4 jaar die blaaskaak tolereren  :( :( :(

Er wordt beweerd dat het zo'n supertrainer is maar als je teams traint waar je bijna onbeperkt spelers kan kopen en daar vervolgens sterk defensief mee gaat spelen dan bewijs je mijn inziens de benaming toptrainer niet waard te zijn.
Met Porto heeft hij inderdaad een Champions League gewonnen maar Porto doet wel vaker mee in de eindfases van de CL of EL en is dus geen kleintje (vorig jaar nog EL gewonnen), bovendien is het niet voor het eerst dat dat team de Europacup gewonnen heeft.
Met Chelsea heeft hij geen CL gewonnen ondanks onder Abramovich alles kunnen kopen wat hij maar wilde; sommigen wijzen deze trainer kennelijk successen toe die hij niet behaald heeft en menen dat hij met Chelsea ook alles gewonnen heeft inclusief CL.
Inter Milan werd in het jaar dat ze de CL wonnen in de voorrondes volledig afgedroogd door Barcelona en hebben later in de KO wedstrijden met voordelige scheidsrechtersbeslissingen Barcelona weten uit te schakelen. En laten we nou overigens niet doen alsof Inter Milan een kleine team is die nooit iets gepresteerd heeft totdat Mourinho kwam. Tja, als het pakken van een prijs alle monden snoert dan heeft Di Matteo ondertussen bewezen minimaal op het 'topniveau' van Mourinho te staan.
Real Madrid heeft een aantal erg interessante spelers om naar te kijken, desondanks vind ik het één van de Real Madrid periodes met het lelijkste type voetbal die ik ooit gezien heb; enkele superspelers hebben inderdaad hele mooie acties en is het leuk om naar die individuele momenten van die spelers te kijken maar het Mourinho systeem laat het 'team' niet sprankelen, integendeel, om naar een team die wel sprankelt te kunnen kijken zijn we helaas aangewezen op de tegenstander waar wel trainers zijn die het beheersen om zowel titels te pakken alsook hun fans met mooi spel te bekoren.
Misschien dat Real één van de komende jaren de Champions League wint en waarschijnlijk gaan een hoop mensen dan roepen dat Mourinho zich echt bewezen heeft als 'toptrainer'; mijn oordeel zal dan helaas echter zijn dat het enige wat bewezen is is dat heel erg veel geld er tegenaan gooien en een elftal bij elkaar kopen zelfs van middelmatige trainers vroeg of laat kampioenen maakt.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
José Mourinho (49) heeft zijn contract bij Real Madrid verlengd tot 2016
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2012, 22:50:18 »
Ben niet bang ik heb er geen interesse in voetbal, maar ik durf te wedden dat hij geen 4 jaar meer blijft, misschien 1 max 2 jaar.


Wellicht dat je dat gerust stelt.


Groet, Foots


P.S. en wat hij koopt zal wel niet veel duurder zijn dan een ander idioot, tenslotte voetballen ze daar niet met een calculator in hun hoofd




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
José Mourinho (49) heeft zijn contract bij Real Madrid verlengd tot 2016
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2012, 22:52:42 »
En intussen heeft Messi, de echte ster van de voetbalvelden ALLE records verbroken die er te breken zijn.
Dit seizoen in Spanje 50 maal gescoord, voor de zoveelste maal Europees voetballer van het jaar, het record van Muller van de jaren 70 gebroken, enz enz.
Dus meer dan 67 maal gescoord in één seizoen, het lijkt onvoorstelbaar, maar dat Argentijns drolletje doet het... .


En wij maar lullen over slechte trainers. Ik snap Real niet, dat ze die volidioot van een Mourinho willen houden. Die man kent zoveel van voetbal als mijn grootmoeder, nada dus.  Compleet overschat en in het klein voetballand België zouden ze hem al drie keer hebben ontslagen. Als je dat geld en die spelers ter beschikking hebt moet je gewoon alle 6 de prijzen pakken, niet eentje ervan. Ze zijn snl tevreden daar in Madrid... .
Niet meer dan normaal dat je eens kampioen kan spelen als Barca even sputtert, zoals het geval was vanaf deze winterstop.
Noem ik de titel van Real niet verdiend? No way, het is mijns inziens het tweede beste team ter wereld en ze verdienen die titel wel, maar het is NIET de verdienste van Mourinho.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal