Auteur Topic: EK 2012  (gelezen 35722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Gepost op: 4 juni 2012, 23:03:14 »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2012, 23:11:44 »
Mooie nieuwe zwart/witte shirts van Duitsland  8) , wat een Fabelhafte inzet weer, zou me verbazen als de Duitsers geen Europameister worden.
Voor mij zijn ze dat namelijk al jaren  >:D  .


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2012, 10:35:54 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2012, 10:26:09 »
Hugo Borst: "Duitsland wint het EK"
Hugo Borst: "Duitsland wint het EK"

Deze 2 heren lijken op Topgear, een Jeremy Clarckson en een combi tussen Richard Hammond and James May.
Niet de zelfde kwaliteit overigens, het mist de humor, althans voor mij.


Groet, Foots  O0 
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2012, 13:42:43 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Grootste Oranjesupporter rijdt Duitse camper
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2012, 23:11:02 »
Kijk ik denk dat die indiaan een goed voorgevoel heeft  ;) :
http://www.telegraaf.nl/achteroranje/12320982/__Grootste_Oranjesupporter_rijdt_Duitse_camper__.html


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest21214

  • Gast
EK 2012
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2012, 04:20:42 »
voorspellingen zijn onzin, er zijn ieder toernooi iets van 6 serieuze kanshebbers. het gaat over de vorm in een wedstrijd of 2-3 weken, wat geluk etc.

In de Nederlandse competitie kan Ajax ook een een paar wedstrijden minder spelen, dat kost ze dan geen kampioenschap, op een EK wel, als je 1x verliest na de poulefase lig je er gewoon uit en iedere ploeg kan van iedere ploeg winnen en verliezen.

Duitsland, Italie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oranje en nog andere ploegen (Rusland?) kunnen de EK winnen, kijk maar in het verleden met de Denen en Grieken.

Uiteindelijk is er niets van te zeggen. Zelfs dat Oranje een zwakkere selectie heeft door de achterhoede waar matige spelers lopen qua wereldniveau en linksachter en links centraal achterin met ontbreken van een echte ervaren linksback en zeer waarschijnlijk uitvallen van Mathijssen een echt probleem is en onrust in de spits omdat Huntelaar mokt en v Persie het nu echt moet gaan waarmaken die heeft ons al een WK gekost toen ie niets liet zien qua rendement

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2012, 12:53:14 »
Oranje en nog andere ploegen (Rusland?) kunnen de EK winnen, kijk maar in het verleden met de Denen en Grieken.
Dit is de beste grap die ik vandaag heb gelezen, you make my day  >:D
Nederland is enkel wereldkampioen belasting betalen en de rest zijn dromen  ... en de meeste dromen zijn bedrog  ;D ;) :P


sm  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2012, 19:55:33 »
Das wars !  8)


Gute Heimreise,


sm   >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2012, 22:50:57 »
Nu nog ff verliezen van Duitsland....en dan voor de transfersommen(ik bedoel dus laten zien dat ze wel kunnen voetballen) Portugal nog ff onder de mat spelen...en dan is `t hele gedonder weer klaar en krijgen we weer rust in de tent...voor 2 jaar in ieder geval dan....

Kan mij niet snel genoeg zijn

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #8 Gepost op: 10 juni 2012, 12:46:21 »
Toen Nederland met de rust 0-1 achter stond tegen de stugge Denen, schakelde ik over naar de NOS omdat ik de commentaar dan geweldig vind als ze in het verlies staan. :P

Maar de chauvinistische commentator van dienst merkte op het einde van de wedstrijd op dat toen Nederland het EK won in 1988, ze de eerste match toen ook met 0-1 verloren van de Sovjet-Unie. "Laten we ons daar aan vastklampen" sprak hij ontgoocheld.

Er is wel één belangrijk verschil natuurlijk met 1988. Toen hadden ze met Van Basten een wereldspits van formaat in de rangen. Die hebben ze nu niet. ??? Van Persie zou vroeger nog niet de schoenen van Van Basten mogen kuisen hebben.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2012, 16:36:36 »
Als ik de groepen bekijk, dan zou ik gewoon even de volgende 4 ploegen kandidaat EK  noemen.
Duitsland, Rusland, Engeland en Spanje.
Al de rest zijn meelopers van formaat.
Italië is een schim van wat het 20 jaar geleden was.
Frankrijk heeft geen ploeg (en hun competitie is te zwak om enige rol van betekenis te kunnen spelen)
Nederland mag dromen (en binnen 4 jaar mogen ze van mij de finale spelen tegen de Rode Duivels)
Denemarken is duidelijk het zwakke broertje.


Het is erg simpel, de landen waar het meest hoogwaardige voetbal gespeeld wordt tijdens het reguliere seizoen zullen er ook staan, dat is een wetmatigheid in het voetbal. Spanje, Engeland, Rusland en Duitsland dus.


De Duitsers zijn met veel geluk voorbij de Portugezen geraakt, maar zo zijn Duitsers nu eenmaal, dodelijk efficiënt.
En enkel het kapsel van die wonderjeanet uit Portugal was in orde. Komaan, Ronaldo die tijdens de rust een kwariter bezig is met gel in zijn haar te smeren om er goed uit te zien, wat een mentaliteit op een voetbalveld, dan ga je de Duitsers verslaan, ja ja.


Spanje maakt deze namiddag brandhout van de Italianen.
Rusland heeft heel erg simpel de groepswinst al bijna veilig gespeeld.
En Engeland zal ongetwijfeld de Fransen in de pan hakken gedurende de 90-minuten-oorlog.


Nederland? Helaas, maar ze hebben het zelfs niet met Johan gekund, dus lukt het hen nu zeker niet. Ongetwijfeld jammer dat Robben die bal op de paal schoot, maar een simpel pasje naar links en ze hadden de Denen met 4 of zelfs 5-0 ingepakt. Voetbal is een teamsport, Hup Holland Hup.


Ah, en tussendoor heeft wonderkind Lionel Messi gewonnen tegen Brazilië. Brasil-Messi  3-4, ons ownderkind nam 3 van de 4 Argentijnse goals voor zijn rekening en brengt zijn seizoenstotaal zo op....  (een idee Picasso, het record van Muller van 76 is alvast verpulverd? )

ARGENTINA 4-3 BRASIL ALL GOALS FULL HIGHLIGHTS Friendly Game 09 06 2012
Das wars,


sm  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Middelvinger' voor Duitsland
« Reactie #10 Gepost op: 11 juni 2012, 01:10:39 »
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12327614/___Middelvinger__voor_Duitsland__.html
Ook geen beetje een zelfoverschatting !

http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01012/foto001_1012016d.jpg&caption=%20©right=%20&artid=12327614&artsec=ek-2012&artparsec=Telesport&arttit=Middelvinger%20voor%20Duitsland


Ik denk inderdaad dat NL woensdag door de Duitsers gefucked zal worden.
Gelukkig zal ik het zelf tijdens de wedstrijd proberen om zoveel mogelijk Duitse Saskia Farell dames te fucken, maar ik vrees dat ik er voor de wedstrijd al alles uit heb laten zuigen  8) .


Mochten de dames zich vervelen tijdens de match mogen ze van mij scheidsrechter spelen en op mijn pietje fluiten  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2012, 21:14:44 »
Vandaag geen Saskia Farell voor mij, spijtig !


Maar na Ego tegen Ecco 1 - 0 werd speelt nu Ego tegen Efficiency. Het staat al 1- 0.


Laat het duidelijk zijn eerst presteren voordat je jezelf mag vereren !


Groet, Foots  O0




P.S. [size=78%]http://www.telegraaf.nl/achteroranje/12349651/__Bild__Hou_op_over_de_oorlog___.html[/size]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #12 Gepost op: 13 juni 2012, 21:38:00 »
2 - 0 voor Efficientie tegen Ego, zonder van Stekelenburg hadden er minstens 2 meer ingezeten.


Aanvalluh heeft pas nut als je verdediging klopt, is je verdediging een lek mandtje dan is het hozen op een zinkend schip.




Groet, Foots  O0


P.S. Das wars, nog 45 minuten hoop te gaan, dan nog wanhoop houden tot Portugal, want dat is alleen volgens de theorie mogelijk. En kom nu niet aanzakken met zo zijn ze in 1988 ook begonnen. Kijk de realitiet in de ogen: Gute Heimreise !
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2012, 22:46:04 »
Gehoord op de Belgische TV:
- de laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde, waren ze het land vijf jaar kwijt  ;D
- de vriendin van Robben is gestopt met de pil, hij schiet toch nooit raak  :P
- Bertje tegen Van Bommel; als ik zo slecht dekte als jij, was je nooit mijn schoonzoon geweest  >:D


Als dit Nederland met twee doelpunten verschil van Portugal wint, dan halen de Denen wel een punt tegen Duitsland ha ha en dan vreet de connaisseur zijn blauwe pet op


Das wars,
Gute Heimreise


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #14 Gepost op: 13 juni 2012, 22:51:29 »
Awel, de schande is eraf, door een zeer mooi doelpunt van van Perzie.
Knappe opleving, maar helaas, mentaliteit zit in de Duitsers bloed, en koel en efficient voetbalden ze het rustig naar het einde.


En wederom grijpt NL weer naar een laatste strohalm, als dit en als dat, zo word je geen kampioen, maar de heb je een "hakken over de sloot" inslag.


Winnen doe je op karakter, mentaliteit en doorzettingsvermogen en deze ging geheel terecht naar de veel betere Duitsers. Met geluk voor de Duitsers had het niets te maken, bij NL van Stekelenburg was de beste en dat zegt toch iets voor een " aanvallende" ploeg.


Ik wens ze veel sterkte en ik hoop van ganzer harte dat ze tegen Portugal wel verdedigen (want die Cristiano Ronaldo met zijn mooie coupe kan redelijk scoren) en de kansen niet alleen creeren en eindelijk eens een keer benutten. Tenslotte ga je anders af als een gieter, want tot nu toe was het gewoon niet goed genoeg, ook niet voor een kwartfinale.


Groet, Foots  O0


P.S. En ga er gewoon niet vanuit dat je Europameister bent terwijl je nog moet beginnen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.