Auteur Topic: Groot gokschandaal in voetbal  (gelezen 9582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Gepost op: 4 februari 2013, 14:00:40 »
De mooiste sport blijft.....voetbal  :king:.

Citaat
Groot gokschandaal in voetbal
Meer dan 380 voetbalwedstrijden in Europa zijn in het verleden 'verkocht'. Dat maakte Europol maandagochtend bekend in Den Haag.
De onderzoeksorganisatie meldt dat criminele organisaties vanuit Azië op grote schaal in Europa opereren. Ongeveer 425 personen (officials, club-officials, spelers en criminelen) en vijftien landen zijn betrokken bij het onderzoek. Tot nu toe zijn vijftig mensen gearresteerd. Onder de verdachten staan vijf Nederlanders op de lijst.
Champions League
Het gaat om duels van alle niveaus, met onder meer wedstrijden uit de Champions League en de WK- en EK-kwalificatiecyclus. Volgens Europol werd er voor 16 miljoen euro verhandeld, waaraan de goksyndicaten zo'n 8 miljoen euro verdienden.

Tussen de drie- en vierhonderd wedstrijden zijn nog in onderzoek, waaronder ook duels uit de eredivisie.


http://nos.nl/artikel/470178-groot-gokschandaal-in-voetbal.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #1 Gepost op: 4 februari 2013, 14:22:26 »
De mooiste sport blijft.....voetbal  :king: .

Groot gokschandaal in voetbal
Meer dan 380 voetbalwedstrijden in Europa zijn in het verleden 'verkocht'. Dat maakte Europol maandagochtend bekend in Den Haag.
De onderzoeksorganisatie meldt dat criminele organisaties vanuit Azië op grote schaal in Europa opereren. Ongeveer 425 personen (officials, club-officials, spelers en criminelen) en vijftien landen zijn betrokken bij het onderzoek. Tot nu toe zijn vijftig mensen gearresteerd. Onder de verdachten staan vijf Nederlanders op de lijst.
Champions League
Het gaat om duels van alle niveaus, met onder meer wedstrijden uit de Champions League en de WK- en EK-kwalificatiecyclus. Volgens Europol werd er voor 16 miljoen euro verhandeld, waaraan de goksyndicaten zo'n 8 miljoen euro verdienden.

Tussen de drie- en vierhonderd wedstrijden zijn nog in onderzoek, waaronder ook duels uit de eredivisie.


http://nos.nl/artikel/470178-groot-gokschandaal-in-voetbal.html

Nederland betekent niks meer op internationaal niveau in het voetbal, dus gaan ze een schandaal aan het licht brengen  :pica
Straks gaan ze ook nog over het veldrijden vertellen dat het verkocht is  :017:
Europol, het lijkt meer op een lokale goktent die inzet op polls dan de Europese Politie  :dance2


O, terloops, speciaal voor Big30.
Dat nietsbetekenend lokaal gebeuren van friettenten, hotdogs en bier werd afgelopen weekend gehouden in de USA.
En raad eens, in de categorieën die er niet toe deden won een Nederlander of een Nederlandse.
Junioren hotdogkamioenschappen: gouden medaille: VANDERPOEL
Beloften bierdrinkkampioenschappen; Mister Ken Zijn Naam Niet Eens Nederlander
Vrouwen frietfretenkampioenschappen: Marianne Vos (met alle respect, vrouwen moeten koken, niet fietsen)  :sex


En de categorie waar mensen geld verdienen met dit lokale achtertuingebeuren: Sven Nys.


En ik lach met mannen die die grootverdiener Nys benijden en vervolgens gaan belachelijk maken.


Volgende vraag. Wie van de top 10 is niet gedopeerd?  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #2 Gepost op: 4 februari 2013, 16:09:04 »
Europol is net zo min Nederland/Den Haag als dat de EU België/Brussel is, SM. Ze hebben hun hoofdvestiging in Den Haag en dat is zo'n beetje het enige Nederlandse eraan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #3 Gepost op: 4 februari 2013, 16:17:04 »
Europol is net zo min Nederland/Den Haag als dat de EU België/Brussel is, SM. Ze hebben hun hoofdvestiging in Den Haag en dat is zo'n beetje het enige Nederlandse eraan.
Alles wat in Nederland is, is Nederlands. Tenzij ze Roemeens zijn, dan zijn ze Spaans  :017: :pica


EU Brussel? Nooit van gehoord. Brussel - Halle - Vilvoorde daarentegen en daarvoor moet je bij Di Rupo zijn, de Italiaanse premier van België. Volgens mij is dat dus een Albanese pimp, Pica  :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2013, 16:29:39 »
Hahaha  ;D
Maar goed, ik hoop dat dit onderzoek weer leidt tot nieuwe druk op Blatter om nieuwe technologieen toe te laten in het voetbal. Het enige wat zijn afkeer ervoor mij zegt is dat hij wedstrijden graag beïnvloedbaar wil laten.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2013, 16:36:04 »
Hahaha  ;D
Maar goed, ik hoop dat dit onderzoek weer leidt tot nieuwe druk op Blatter om nieuwe technologieen toe te laten in het voetbal. Het enige wat zijn afkeer ervoor mij zegt is dat hij wedstrijden graag beïnvloedbaar wil laten.


Big30 zou je gelijk beschuldigen van concluderen uit algemeenheden of je eigen visie uit de feiten te willen persen.
Klopt overigens ook Blatter wil alleen maar op zijn stoeltje blijven zitten en alles moet blijven zoals het was.
Trouwens ook Johan Cruif is er geen voorstander van maar goed da's logisch.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Groot gokschandaal in voetbal
« Reactie #6 Gepost op: 4 februari 2013, 17:39:24 »
Ik heb vannacht naar American Football gekeken.
Die Amerikaanders kunnen er ook wat van, een show van Beyonce die mij zelfs opgeilde, terwijl ze enkele jaren geleden moord en brand schreeuwden voor een ontblootte tepel   :tietjes


En van doffe ellende gesproken, de stroomgenerator ontplofte zelfs iets na half-time, en het grootste sportevenement in de USA zat 33 minuten zonder licht.


Maar ik heb toch gekeken naar Beyonce, en zoals het hoort, met de Amerikaanse Pepsi-reclame erbij  :040:


http://www.dailymotion.com/video/xx9bn8_halftime-super-bowl-xlvii-beyonce-giselle-knowles_sport#.UQ_jvaWUJ5I
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal