Auteur Topic: FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites  (gelezen 285915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #120 Gepost op: 8 november 2015, 22:53:26 »
5 November 2015, Freude 39, Bochum

Na lang wikken en wegen besloten toch eens naar het nieuwe Freude 39 te rijden.  Oude nostalgie, in een nieuw jasje, en de goede ervaringen van een aantal recente bezoekers in het achterhoofd deden me besluiten de rit te maken. Ook het zeer goedkope entreekaartje van 15 euro draagt bij in de beslissing. Als het niets is, kan ik alsnog vertrekken en eventueel naar Acapulco rijden een half uurtje verderop.
Gedurende mijn autorit naar Bochum kwam op een spookachtige manier het nummer “with or without you” van U 2 regelmatig voorbij op mijn autoradio. Dat had een voorspellende waarde (Megaboobs auto is paranormaal begaafd?! Een heel nieuw hoofdstuk in ijsberenland…)

Ik kwam om circa 20.15 aan, en betaalde dus 15 euro, nadat ik aan de deur werd onthaald door een naakte dame. Altijd leuk. Alles zag er vrij vertrouwd uit, de omkleedruimte helaas ook, er is allemaal niets mee gedaan. Jammer. Maar goed, voor deze entreegelden kan dat ook niet.

In de grote ruimte mezelf getrakteerd op een cola light, en eens rustig rondgekeken. Ik schat dat er 25 a 30 dames waren, en ongeveer evenveel heren. Geen animatie, dames zitten op de bank, en wachten rustig af. Ik zag wel wat publieke actie op de bank, zoals vanouds. Op zich een vertrouwd gevoel van het oude Freude voor mij.  De line up dan. Voor ieder wat, zelfs voor mij liep er een siliconen mokkel rond, wat echter de gehele avond bezet bleek te zijn. Verder alleen RumBul zover ik kon beoordelen, en er waren op zich best leuk uitziende types bij gelukkig.

Na even kijken ben ik bij de Roemeense Alexandra gaan zitten. Waarom? Tja ze had best lekkere tietjes, was slank, en had wat grote wat vreemd gevormde tepels die een magische aantrekkingskracht op me uitoefenden. Er zat wel een rare zwarte plek tussen haar borsten, en ik weet niet wat dat was, maar helemaal goed was het niet. Dat word geen Russisch vandaag, dacht ik nog. En dat bleek zo te zijn! Even wat voorspel op de bank, even een paar zoentjes, niet echt van harte, en zij rook een beetje naar de knoflook helaas. Goede afschrikmanier…

Op de kamer aangekomen eerst de wekker gezet, prima manier voor een sessie van 30 min, goed idee van de club! Wat gezoend., maar weer niet veel vanwege de lucht, en daarna inspecteerde deze dame mijn jongeheer, die niet goed genoeg gepoetst was volgens haar, want een doekje werd tevoorschijn getoverd, en hardhandig gebruikt. Oeps, al het leven verdween uit mijn geslacht op deze manier. Daarna werd een pijpbeurt gegeven, die wel prima was. Daarna kwam de vraag, en ik zal verwijzen naar het U2 nummer hierboven. Nu had ik mezelf al tijdens de autorit afgevraagd wat ik zou doen in dit geval, en ik had mezelf ook al de morele vraag gesteld of mijn verstand het zou winnen van de drang en de mogelijkheid. Want laten we wel wezen, ook Megaboob is van vlees en bloed, en hier werd zomaar “de ultieme daad” aangeboden. Dat overkwam Megaboob nog niet vaak. Maar gelukkig won mijn verstand het en dus werd een rubbertje geplaatst. De seks die daarna volgde met haar on top was goed, maar op de een of andere manier ook weer niet, wellicht vanwege de mogelijkheid er nog wat beters van te hebben kunnen maken. Op de een of andere manier speelde dat toch door mijn hoofd. “with or without you”.  Maar goed, ik kwam dus niet, en dus besloten we om een en andere handmatig voort te zetten, wat wel het gewenste orgasme opleverde. De tijd werd daarna netjes volgemaakt met een babbeltje, en de dame vond me een nette kerel (wellicht omdat ik dame altijd met respect behandel, en omdat ik  geen gebruik had gemaakt van de geboden mogelijkheid…” Tussenfoor uiteraard ook nog haar lekkere borsten (klein C cupje schat ik au naturel) en tepels verkend, en die tepels die hadden wel wat! Weer eens wat anders. De dame is 20 jaar oud, 2 jaar in Duitsland, en spreekt redelijk Duits. Donkerblond haar, en een leuk figuurtje, en ca 1.65m lang. Ze bied dus alles aan, maar anaal is geen optie, is ook niet mijn ding. Herhalingsgevaar: beperkt, leuke meid, maar toch niet helemaal mijn ding.

Na deze ervaring weer een douche genomen, weer een cola light, en eens even dor de club gelopen.  De sauna werkte nog (ook gebruik van gemaakt, was prima), maar alle andere wellness is of kapot, of was uit. Dat is wel jammer. Ook nog een appel gegeten, die was goed. Verder niet echt een aanbod qua eten, wel wat koekjes. Frisdranken uit de zelftap. Was oke, maar niet meer dan dat.
Na een uurtje hersteltijd werd het tijd voor sessie nummer 2, en ik zag een wat vollere dame, Michaela, uit Bulgarije. Een zeer vriendelijke en vrolijke dame, met naturelle D cup, dus wat meer mijn formaat.  Op de een of andere manier heb ik vaak toch een betere klik met de Bulgaarse dames  :tietjes.

Na wat aftasten op de bank ook bij haar een sleutel gevraagd. Dit keer wel goed en uitgebreid tongzoenen. Ook haar borsten likken en tepels zuigen vond ze prima, en ze genoot er zichtbaar van. Gelukkig! Daarna werd het tijd voor het pijpen. Dat ging goed maar wat ongeïnspireerd, en ik werd er nog niet helemaal opgewonden van. Dat merkte ze, en ik werd met de hand even beter op sterkte gebracht. Daarna wilde ook deze dame me ook eventueel “with or without” infloepen , maar dat doe ik dus toch maar niet… Geen probleem, haar maakte het niet uit, het rubber werd geplaatst, en ik kreeg lekkere seks van een dame die goed haar best deed, en lekker met haar kutje kneep. Het duurde dan ook niet lang voordat ik bij haar klaarkwam, en dat naar volle tevredenheid. Ook hier weer het half uur even volgepraat, prima verder, en ook haar borsten weer even gelikt, wat ze echt erg lekker vind.
Prima dame, herhalingsgevaar met haar is aanwezig vanwege de klik en de mooie naturelle borsten. Ze heeft een wat voller figuur, maar alles past bij elkaar.
Na deze sessie ben ik nog een cola light gaan drinken en heb ik me omgekleed en weer rond 23.30 vertrokken.

Conclusie:

Freude doet me toch nog wel aan het oude freude denken, maar echte toppers van toen zijn er niet meer.  Entree is zeer goedkoop. Wellness is helaas grotendeels kapot. Het was vrij warm in freude, en op de kamers ook. Mag iets koeler voor mij. Eten en drinken: minimaal te noemen. Dames aanbod: verbazingwekkend ruim en veelzijdig bestand, zeker voor deze prijzen. Een sessie is maar 40 euro per half uur. Ik was op deze avond dus maar 95 euro kwijt, en dat is een koopje. Ook opties als klaarkomen in de mond zijn inbegrepen bij de meeste dames, en de “with or without you” optie werd mij ook steeds aangeboden, hoewel in de club duidelijk vermeld staat dat alles met zou gaan.  Dat maakt deze club voor mij toch riskant, en dit is ook een reden om er voorlopig niet weer heen te gaan. Dan is acapulco Velbert een betere optie, met nog meer dames voor mij. Maar wel leuk om toch weer eens te hebben beleefd. En ook voor mezelf de vraag te hebben kunnen beantwoorden of ik sterk in mijn schoenen sta in dit soort gevallen. Het antwoord is gelukkig ja. Een daar ben ik zelf blij mee. Geen polonaise aan mijn lijf, het blijft betaalde liefde, en sommige risico’s wil ik gewoon niet nemen in mijn leven!

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline rene4rene

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #121 Gepost op: 13 november 2015, 21:31:14 »
Vandaag weer een paar uurtjes genoten in Freude39,
Bij aankomst zo rond 10.00 uur waren er al veel dames aanwezig, wat zich later uitbreide tot 32 setcards, waarvan er z’n 8 zonder foto (dus de nieuwe aanwinsten).

Inkomst was € 19,99, wat de prijs later werd heb ik niet meer naar gekeken.

Wat mij wel weer opviel dat er weer een update was van de kamer prijzen, Je kan nu voor de volgende opties kiezen.
20 min. € 30,00, 30 min. € 40,00, 40 min. € 50,00 en een vol uur € 70,00
De snelle wip is nu dus weer mogelijk.

Veel nieuw plezier nieuws kan ik jullie niet mededelen, daar ik 3 x een kamergang van 1 uur heb gedaan met mijn vaste dame aldaar, t.w. Lisa.
Ik denk dat ik in het verleden al meer heb geschreven over mijn bevindingen met haar, en het wordt met de keer ik kom steeds beter, ik kan al bijna zeggen, dat de seks (en de rest) beleeft als het je vriendin (vrouw) is.
Dus helaas kan ik niets vertellen over andere belevenissen met de andere dames aldaar, en er zitten genoeg lekkertjes tussen, maar het kwam er vandaag niet van.
Of ik daarmee iets gemist heb, kan ik volmondig zeggen NEE, want Lisa geeft mij alles wat ik wil.

Mocht er iemand de komende week intresse hebben in Lisa, ze gaat er even ’n weekje tussen uit, ze vertrekt morgen naar huis, dus ff geduld hebben.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #122 Gepost op: 14 november 2015, 21:27:51 »
In aanvulling op rene4rene, want ik was er ook die vrijdag:
Ik kwam om 4 uur in de middag binnen en kon 30 euro aftikken. Ondanks de hogere prijs (na de budgetweken de afgelopen tijd) vond ik dat er toch ook behoorlijk wat ijsberen aanwezig waren. Maar de meeste zaten te zitten en er was telkens minimaal een tiental vrouwen dat gretig op belangstelling zat te wachten.

Ik had min of meer verwacht dat er nu weer wat eten zou worden geserveerd, maar helaas het bleef, net als in de afgelopen weken, beperkt tot de keus uit twee soepen en een schaal koekjes en daarnaast nog fruit.
Freude blijft me altijd weer verrassen.

Volgens mij kon iedereen zijn favoriete dame kameren omdat ik ze vrijwel allemaal "vrij"heb aangetroffen. Zo ook bijvoorbeeld de populaire Andrea, in wie ik nu geen zin had maar die tijd genoeg had om even een praatje te maken.
Misschien zag ik alleen Lisa niet maar de reden daarvoor heeft rene4rene al aangegeven.

Zelf heb ik wederom met Anna gekamerd, en weer tot tevredenheid. Zij geeft het echte GFE-gevoel.
Ze vroeg me om haar klaar te likken en die wens heb ik gaarne vervuld. Daarna was het mijn beurt en Anna ging zonder te vragen al met haar kont omhoog liggen.....
Anna blijft voorlopig op mijn favorietenlijstje staan bij Freude.
Net als Anastacia, maar di eis nu met vakantie.
Op nummer drie heb ik Beatrice staan. Vandaag bleef het beperkt tot een praatje met haar.

Want ik koos voor een nieuwe voor me: Kassandra. Toetebel had me door zijn enthousiasme nieuwsgierig naar haar gemaakt.
Kassandra is een heel aardige vrouw met een leuke smile. Ze kan ook heel goed zoenen. En haar vingertjes gaan naar plekjes die me vertellen dat dat heel lekker is.
Na een aantal sexuele escapades met haar te hebben gehad, gaf ik aan dat het tijd was om te neuken. En voordat ik het wist zat ze er bovenop. :amazone

Voor de rest deed de sauna het weer goed en zag ik genoeg vrouwvolk rondlopen met wie ik nog wel eens nader wil kennismaken.

Van uw saunareporter



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #123 Gepost op: 15 november 2015, 00:18:20 »
AO citaten over clubs die FORMEEL bekend staan als NMC clubs worden verwijderd.
Dames kunnen in de problemen komen.
In clubs waar AO gangbaar is, kan in alle vrijheid worden geschreven.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #124 Gepost op: 23 november 2015, 23:48:28 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline rene4rene

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #125 Gepost op: 25 november 2015, 13:05:41 »
Kreeg net 'n berichtje (Whatsapp) binnen, dat Lisa Freude39 heeft verlaten,
Ze gaat haar geluk beproeven in een nieuwe club t.w. FKK-Luderland te Leverkusen, ze kon nog niet vertellen, of ze nog terug komt naar Freude39.
Zal vast wel te maken hebben met de inkomsten die ze daar kan verdienen.

Dus wordt het voor mij Leverkusen of toch nog ff blijven hangen in Freude39.


Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #126 Gepost op: 26 november 2015, 23:55:05 »
Loterij Freude

Net terug uit Freude. De prijs die je nu moet betalen, los van de kortingsuren (van 15 euro) , bleek vandaag 25 euro te zijn.
Let wel: tarieven uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.......

Verdere veranderingen:
- In een aantal kamers is het "eierwekkertje" vervangen door een klok. Ik had vandaag een kamer met eierwekker en een met een klok.
- het restaurant is omgetoverd in een lounge; een aantal 2-zitsbanken zijn naar deze ruimte verplaatst.
- Naast de balie bij de ingang is nu een zeer smalle ruimte gecreëerd met drie krukken, alwaar gegeten kan worden: soep en/of broodjes.
- alle 2zitsbankjes in de "grote loungeruimte"zijn verplaatst. Ze staan nu allemaal los en de meeste in de richting van de welkomstbalie.
- het 20-minutentarief is verdwenen
- bij binnenkomst wordt door de dame die de deur open doet meteen een ijsberenvel en handdoek overhandigd

Ik ben benieuwd hoe het er de volgende keer weer uitziet!

Het was overigens vrij druk voor een donderdagmiddag. Toch keus genoeg uit de ca. 30 aanwezige dames (o.a. Jasmine, Beatriz, Kassandra, Flori, Alexandra, Andrea, Gaby, Betty, Anna). Niet aanwezig o.a. Anastacia en Maya.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #127 Gepost op: 27 november 2015, 00:00:04 »
Loterij Freude

Net terug uit Freude. De prijs die je nu moet betalen, los van de kortingsuren (van 15 euro) , bleek vandaag 25 euro te zijn.
Let wel: tarieven uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.......

Verdere veranderingen:
- In een aantal kamers is het "eierwekkertje" vervangen door een klok. Ik had vandaag een kamer met eierwekker en een met een klok.
- het restaurant is omgetoverd in een lounge; een aantal 2-zitsbanken zijn naar deze ruimte verplaatst.
- Naast de balie bij de ingang is nu een zeer smalle ruimte gecreëerd met drie krukken, alwaar gegeten kan worden: soep en/of broodjes.
- alle 2zitsbankjes in de "grote loungeruimte"zijn verplaatst. Ze staan nu allemaal los en de meeste in de richting van de welkomstbalie.
- het 20-minutentarief is verdwenen
- bij binnenkomst wordt door de dame die de deur open doet meteen een ijsberenvel en handdoek overhandigd

Ik ben benieuwd hoe het er de volgende keer weer uitziet!

Het was overigens vrij druk voor een donderdagmiddag. Toch keus genoeg uit de ca. 30 aanwezige dames (o.a. Jasmine, Beatriz, Kassandra, Flori, Alexandra, Andrea, Gaby, Betty, Anna). Niet aanwezig o.a. Anastacia en Maya.

Het blijft een club met verrassingen.....in en buiten de kamer! :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #128 Gepost op: 27 november 2015, 00:12:14 »
Scrotum,

Freude hanteert weer andere prijzen. Nou ja.....hangt van het tijdstip af wanneer je aanbelt  :017:

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #129 Gepost op: 27 november 2015, 09:18:32 »
Scrotum,

Freude hanteert weer andere prijzen. Nou ja.....hangt van het tijdstip af wanneer je aanbelt  :017:

[attachimg=1]
Wat gek ...

Op de foto tel ik maar 24 dames... (eigenlijk 23 1/2)

Of moet ik ze 2x tellen om aan 58 te komen?

 :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #130 Gepost op: 27 november 2015, 10:15:37 »
Scrotum,

Freude hanteert weer andere prijzen. Nou ja.....hangt van het tijdstip af wanneer je aanbelt  :017:

[attachimg=1]
Wat gek ...

Op de foto tel ik maar 24 dames... (eigenlijk 23 1/2)

Of moet ik ze 2x tellen om aan 58 te komen?

 :lol_hitting:
Typisch hollands .... 24 x 2 = 58, dan zaten jullie nu in pot A voor de trekking van de groepsfase van het EK 2016  :lol_hitting:


Misschien was het geen breedhoeklens, of zat de rest te vozen op kamer  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline rene4rene

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #131 Gepost op: 3 december 2015, 15:51:43 »
Afgelopen week weer een kort bezoekt gebracht aan Freude39 (10.00 – 14.00)
Afgesproken met een forum lid van hier, dat is altijd gezellig om te praten met elkaar tussen de kamergangen in.

Ik was weer vroeg binnen en de dames kwamen langzaam te voorschijn, Inkom € 15.00 en ik kon naar beneden voor de douche en omkleedpartij naar de badjas.
Was weer ff vreemd, in de lunche ruimte stonden nu ook banken voor de dames, naar ik begreep, zitten daar de nieuwe aanwinsten.

Dus eerst een bakkie scoren, en er lagen zowaar wat broodjes, Dus na mijn eerste broodje en bakkie, ff rondkijken wie er van de dames al klaar zaten.

Mijn eerste keuze was gevallen op Andrea, leuke presales, maar ik gaf al snel aan om maar naar de kamer te gaan.
Dat was een goede keuze geweest, Andrea weet hoe ze een man moet plezieren, dus ½ uurtje heerlijk genoten van elkaar, ze is zeker aan te bevelen om nog eens met haar te gaan kameren.

Ik was weer koud boven, en zag mijn ‘afspraak’ binnen komen, Nu is hij vrij bekent daar, dus na zijn verkleed partij moest hij eerst even bij (alle) de dames langs (en geeft hem geen ongelijk).
Later samen op de bank gaan zitten, bakkie er bij, en gezellig praten over alles en niets, Natuurlijk ook over de dames welke aanwezig waren (op de setcard stonden 21 dames).
Voor mij kwam een nieuwe dame langs lopen, waarop hij zei, dat is Meggie, ook werkzaam bij arabella, maar zo nu en dan is ze weer ’n paar dagen in Freude.
Het is een zeer slanke dame zonder borsten (AAA cup), Het moet een dame zijn waarbij niets te gek is.

Dus mijn keuze was al gemaakt voor mijn tweede kamer bezoek, Dat zal dus Meggie worden.
Maar voordat het zover was, was ze geregeld bezet, dus meerdere gasten loerden op haar, Dus toen ik haar later weer zag boven komen, gelijk mijn slag geslaan en dook naast haar op de bank.
Presales waren goed, maar ik wilde meer, en daarvoor ga ik liever naar een kamer, dus zei tegen haar ga maar achter ’n sleutel aan.
Nu dat werd een heftig ½ uurtje, buiten dat ik heerlijk vond, genoot zij ook dubbel en dwars.
Ook deze dame is voor herhaling vatbaar.

Daarna nog ff gezellig zitten praten met mijn ‘afspraak’ en bedankt voor de goede tip t.w. Meggie.

Niet lang erna was het voor mij tijd om weer huiswaarts te keren.

Hoe dan ook het was weer een gezellig middag, en op naar de volgende keer.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #132 Gepost op: 12 december 2015, 14:25:38 »
Het ontdekken van nieuwe clubs is gisteren weer van start gegaan. Deze keer zou het Freude39 zijn in de Freudenbergstrasse op nummer 39. Had er al wat van gelezen en ook enkele beren vonden het goed. Dus samen met collega/kameraad beer er naartoe gereden en na 1,5u rijden stonden we om 19:30u voor de deur. 30euro neergeteld aan een beetje nors kijkende dame maar goed, dat kon de pret niet drukken. Ons in de kelder omgetoverd in ijsbeer en even een douche genomen. Muffe geur hing hier wel, precies een oude sportclub ofzo. Terug boven gekomen leek het op het eerste zicht een erg grote club. Overal zitbanken in verschillende aan elkaar grenzende vertrekken. De dames die er rond liepen oogde niet zo geweldig. In totaal had ik twee dames gezien waarmee ik wel eens mee zou willen kameren. Aangezien we honger hadden, gingen we zitten aan de toog waar de soepketel stond. Een soepketel zonder soep. Dan maar van die half belegde broodjes eten waar kaas of vlees op lag. We hadden er ieder drie op en dat moest even doorgespoeld worden dus tijd voor een biertje. Dat viel even tegen. Geen bier, niets, ook geen ander soort alcohol. WTF??? Dat wisten we totaal niet. Er stonden zo van die drankapparaten waar wat flauwe, aangelengde fanta en cola uit kwam. Dan maar even de zaak verkennen. Het welness gedeelte. Het Turks stoombad deed het niet, de sauna die er naast stond ook al niet, de volgende kleine sauna wel en daar zat 1 persoon in. Geen bubbelbad te bespeuren. Tegenvaller nummer zoveel. Terug in het woonruimte gedeelte zaten alle meisjes verspreid over de zetels. Wat is nu eigenlijk de bedoeling? Moet je naar iemand toe stappen en dan vragen om te kameren? Wat is dan het verschil met raamdames? We gingen beide zitten in een zetel en keken wat rond. Het spannendste wat we daar zagen was dat er op een gegeven moment vier beren tegelijk iets van het drankautomaat moesten hebben en er ontstond even een korte file. En nog een belangrijke opmerking en dat was misschien toevallig gisteren alleen of misschien is dat altijd daar, geen idee, maar het gemiddelde van leeftijd van de beren is daar heel erg hoog. Veel 60+ en zelfs 70+ waar op zich niets mis mee is, verre van, ik hoop op die leeftijd ook nog naar een club te kunnen gaan en ik weet al naar welke club dan :-).

Goed even samengevat: nul ambiance in de club en dat ook dankzij nul alcohol, niet zo geweldige dames, oud publiek (niets mis mee), wellness kan ik dit niet noemen, soep welke soep?. Nu kan u wel zeggen, je moet ook maar 30 euro betalen en 40euro voor de dames maar in mijn ogen is 30 euro toch wel voldoende en kan daar dan gerust een pintje vanaf.

En voordat u mij in de grond boort over dat alcohol, en dat moet toch niet als je naar een club gaat en blablabla. Kijk ik mag hier mijn menig geven zoals iedereen dat mag. Als ik naar een club ga, dan ga ik voor de eerste plaats om plezier te maken met mijn maten waar ik dan mee afgesproken heb. Er wordt op die avond heel wat af gelachen en daar hoort een lekker pintje bij. Het is ook niet dat wij ons ladderzat ofzo drinken. Dat er dan dames rondlopen waar je mee kan kameren is een leuk gegeven en daar wordt dan ook verschillende keren op een avond mee gekamerd. Een club zonder alcohol voelt aan als een fiets zonder zadel. Alhoewel dat laatste heb ik nooit aan de lijve ondervonden, laat dat even duidelijk zijn. Als het puur en alleen voor de dames is dat ik zou gaan, dan kan ik beter naar Aken gaan en dan ben ik maar 30 euro kwijt punt uit.

Om 21:00u hielden wij het voor bekeken en zijn naar Babylon gereden, daar 60 euro neergelegd en bij het binnenkomen waren de dames al aan het dansen. Ongelofelijk veel plezier gehad (ook wel dankzij de donkere leffe) en qua ambiance en sfeer staat deze club hoog op mijn lijst momenteel. Om 01:30u verlieten we de club met een erg dikke glimlach op onze lippen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #133 Gepost op: 13 december 2015, 01:34:22 »
Het betreurt me zeer dat je er een slechte ervaring hebt gehad. Zeker, omdat ik je op Freude 39 heb geattendeerd.
Dat er geen alcohol wordt geschonken had ik je moeten vertellen. Het eten is beperkt. Het hangt veel af van de entreeprijs van de dag. Die ene keer dat ik er ben geweest heb ik €40 entree betaalt en toen was er warm buffet. Met de line-up was niets mis, veel beter dan de line-up in PC Bochum. De line-up lijkt onder de maat te zijn geweest. Sauna's die niet werken. Dat is natuurlijk erg jammer. Ik begrijp je teleurstelling.
Mijn ervaring was echt anders in september. Ander had ik je zeker F39 niet aanbevolen. Mijn excuses!
Ik heb nog even terug gelezen. Het lijkt er op dat je dikke pech hebt gehad. Los van die alcohol dan, want die er gewoon weg niet te krijgen.

Gr
Sjeuf :039:

btw, jouw tip over Kinga was wel top! Die heb ik inmiddels geverifieerd  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #134 Gepost op: 13 december 2015, 13:57:42 »
Ik kan bartdepauw wel volgen.  Ik las de laatste tijd veel in diezelfde teneur.  Bovendien is het gezond om bij het lezen van de meeste recensies er rekening mee te houden dat het nog iets "rozer" omschreven wordt dan het was (al was het al maar om tegen te gaan dat de favoriete bezoekers, de mannen dan, het niet nog "grijzer" zouden doorbrieven aan al wie het binnen de club horen wil of om genomineerd te worden, wat zelden gebeurt bij een negatieve commentaar).  Om een teleurstelling tegen te gaan, bezocht ik deze club nog niet sinds de heropening.
De enige positieve noot was dan doorgaans nog dat de line up de line up van een gemiddelde saunaclub haalde en niet van een gemiddelde pauschalclub.  De service zou ook erg goed zijn.  Blijkbaar is ook dit laatste geen zekerheid meer.

Niet in het minst bezoek ik deze club niet uit zelfzekerheid omdat daar te pas en te onpas zonder condoom geneukt wordt.  Ook al doe je het dan zelf met, het orale gedeelte zonder condoom tijdens te seks, is dan veel gevaarlijker op andere soa's op te rapen dan HIV  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man