Auteur Topic: FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites  (gelezen 285913 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #135 Gepost op: 13 december 2015, 20:39:27 »
Mijn ervaring was echt anders in september. Ander had ik je zeker F39 niet aanbevolen. Mijn excuses!

btw, jouw tip over Kinga was wel top! Die heb ik inmiddels geverifieerd  ;)

Absoluut geen probleem hoor want uiteindelijk hebben we toch nog een leuke avond gehad in Babylon. Tja en wat Kinga betreft, geraak er maar niet aan verslaafd lol.

@seksenfun Zonder condoom vogelen doe ik zelf ook niet hoor ook al mag het van de dames, ik kon hun anders wel eens een soa bezorgen  ;) ;D :-\

Offline edoh

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #136 Gepost op: 30 december 2015, 10:55:54 »




Zaterdag 26 september maar weer eens naar ,,Die Heimat '' afgereisd Wat zei het worden VV of Freude Na de verdere verhalen hier op het forum gelezen te hebbende,toch maar Freude aan een vervolg onderzoek onderwerpen.
 Kwam even rond 10.15 u binnen en moest 30 euro entree betalen,na me omgekleed te hebben tot ijsbeer de boel maar even verkennen.
 Het was redelijk rustig,en kwam na mijn rondgang door het pand erachter,dat de erlebniss douche buiten gebruik was,jammer vond ik altijd wel iets hebben.
 Maar weer naar de grote zaal getrokken,voor een koffie sigaretje en even bekijken wie mijn eerste keuze zou worden Ik had al een blonde dame op de bank bezig gezien,die aardig goed aan het presalen was,maar die was ook daarom ook steeds bezet

 Uiteindelijk mijn keus laten vallen op Janina. Voorzichtig zoenen op de bank en wat bankpijpen was ze ook niet vies van,ok naar de kamer dan maar.Op de kamer volgde een redelijke sessie,maar er was niet echt een klik,dus het werd een vrij standaard gebeuren,met opvallend genoeg voor mij,toch weer de bekende vraag voor het neuken.....Mhhh de nieuwe wet is voor interpertatie vatbaar merk ik nu ook
 Half uurtje was meer dan genoeg dus

 Maar even bijkomen in de sauna,kopje koffie,wat fruit eten en wat slenteren door het pand,op zoek naar een volgende dame.
 Dat werd uiteindelijk blonde Roberta,zag er lekker uit en riep me al een beetje toe vanaf de bank(had beter moeten weten....Maak je in de rosse buurt ook soms mee dat ze je lopen te roepen vanaf de ramen,meestal geen goed teken)
 Goed toch maar naast de bank gaan zitten en een beetje gepraat,bleek dat ze pas een paar dagen in Freude was,oops meestal geen goed teken zo'n beginnertje,in mijn ervaring dan
 Bleek ook zo te zijn,geen bankaktie en op de kamer niet zoenen,matig pijpen,en was met een kwartier al klaar met haar en wou weg,maar dat kon weer niet vanwege de theke en te snel van de kamer af of zo,ik snapte het ook niet helemaal.
 Nou dan het half uur maar vol maken met wat wederzijds massages...

 Ik vond het wel weer mooi zo en besloot naar huis te gaan.
 Helaas was mijn 2e bezoek aan het huidige Freude niet wat ik ervan gehoopt had,maar dat zal ongetwijfeld komen omdat ik de oude Freude standaard gewend ben,en die hier persoonlijk nog niet gevonden heb.
 Voorlopig zal ik weer andere clubs gaan bezoeken en wie weet wel weer eens keer een nieuw ervaringsbezoekje aan Freude gaan doen,vooralsnog heeft het mij nog niet gebracht wat ik hoopte te vinden.

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #137 Gepost op: 3 januari 2016, 12:28:04 »
Je  hebt wel eens van de recensies die je leest waarbij je denkt jaja dat zal wel…..
Ooit in het verleden een recensie gelezen over de borsten van een zekere Beatrix, die omschreven werden als de mooiste in de business.  Oké dat zoeken we uit.
Het duurde even voordat ik in de positie kwam om me voor te stellen, ze is zacht uitgedrukt nogal al geliefd. Presales naar ik heb vernomen zoals bij iedereen in Bochum aangenaam. Echter die voorgevel WOW?1?!..alsof onze lieve heer voor mijn handjes haar borsten als mal genomen heeft. Het paste allemaal perfect, ze komen de perfectie nabij. Met haar 2 geweldige uurtjes gehad waarbij ze echt plezier eraan beleefd om je nadat ze je van je nakomelingen heeft verlost je een lekkere natte tongzoen op je mond te geven.

We zijn inmiddels een paar maanden verder en er circuleren verhalen over het net over een zekere Andrea die op het gebied van service echt de “Hammer” moet zijn. Dat vraagt voor een nadere inspectie. Gistermorgen even netjes gebeld met de vraag of Andrea vandaag aanwezig is. Netjes antwoord gekregen, ja en nog 18 andere dames. Nou leuk voor hun maar daar kom ik niet voor…dacht ik!
Rond het middaguur de voiture geparkeerd en aangebeld. Aangenaam ontvangen door een leuk meisje in evakostuum. Je krijgt meteen een badjas en je wordt vriendelijk begeleid richting theke/kassa. Dagmar als eerste een “frohes neue Jahr” gewenst, er volgt een kort, maar wel plezierig gesprekje. Vervolgens netjes de entree à 30 euro betaald en hop hop richting douches.
Kort samengevat krijg je voor dat geld, goed werkende douches, genoeg en ook nog zachte handdoeken, een fijne sauna, eten in de vorm van belegde broodjes, soep, fruit en zoetigheden, drinken kun je onbeperkt nemen, fris, koffie, thee en als klap op de vuurpijl ook nog een lveshow hetzij geprojecteerd op de muur, maar als je geluk hebt kun je ook hier en daar een echte liveshow bekijken. Probeer dit maar eens thuis te regelen binnen het gestelde budget, veel suc6. Tot zo ver het gezanik over wat je krijgt voor de entree, het is een SEXclub geen hotel!

Nu het hoofdonderwerp Andrea. Zoals reeds verwacht en voorspeld zou het een hele toer worden om op haar bankje terecht te komen. Eerlijk is eerlijk, ik ben niet de persoon die bij haar kamer, bij het betalen door haar vorige gast of bij de damesdouche in een soort Usain Bolt startpositie gaat staan om haar aub te mogen neuken.
Uiteindelijk rond 15.00 werd mijn wachten beloond en stelde ik me netjes voor en vroeg of ik plaats mocht nemen. Off course, my name is Andrea. Hello…., First Happy Newyear en het spreekwoordelijke ice was gebroken. Er volgde een leuke eerste kennismaking in de trant van een eerste date. Dus gelukkig niet meteen een tong tussen mijn amandelen, maar lekkere subtiele kusjes en strelingen. Oeps dit beloofd wat. Na een kwartiertje de vraag you wanna go to the room?
Of Andrea is liever lui dan moe of ze houdt niet van wandelen, aangezien we kamer 5 namen.
De zaal uit en meteen de eerste deur rechtsaf.. How long you wanna stay(zij)…...i don’t know...if the chemistry matches 1 hour(ik). Oké 1 hour it will be(zij).......
Het begon allemaal lekker rustig, knus tegen mekaar aan gekropen en ultiem lekker tongen.
Ze kan super genieten van teasen kwam ik achter. Bij streling aan de binnenkant van haar dijen, buik en venusheuveltje werden de zoenen veel intensiever. Best wel leuk….
Nadat we mekaar uitvoerig op zijn Frans hadden gesproken kwam de vraag you wanna fuck.
You wanna with or without…. Without what? Condom?? What are we married….. no hell with please!!  We begonnen met the missionary position. Af en toe lekker diep met veel zoenen…
Oeps dit gaat niet lang goed…wisselen….doggy…. Andrea met haar gezicht in het kussen en haar kontje lekker omhoog. Het voelde lekkerder dan lekker aan…zij bekeek het schouwspel af en toe in de spiegel en haar subtiele kreuntjes maakte het er niet makkelijker op om niet te komen.
God wat voelde dit lekker…ik haalde de gekste beelden voor mijn geest om het klaarkomen uit te stellen…ik noem Geer&Goor, de palingsound, Patricia Paay, het weerbericht….
Volgens mij had Andrea iets in de gaten, ze keek in de spiegel en vroeg what are you thinking…… Sorry can’t tell you you will hit me….. Vervolgens cowgirl, ik geloof 1 van haar favoriete standjes.
Dit mocht van mij eeuwig doorgaan…. Haar lieve glimlach, lekkere borsten, appetijtelijk kontje.
Ze beschikt over een goddelijk lichaam. Ik wilde niet in haar komen, de viespeuk in mij kwam omhoog en ik wilde zien hoe mijn pistooltje verlost werd van de nakomelingen. Echter achteraf gezien misschien niet de beste keus, maar wel de leukste.
Andrea begon met haar handje en mondje te spelen en ja daar kwam het. Echter de druk was een beetje groot waardoor de eerste straal tegen haar kin schot, Haar reactie om het pistooltje de andere kant op de richten, en ja hoor de tweede straal belande op mijn eigen kin. Hilarisch.
Gelukkig was de druk er nu vanaf waardoor straal drie en vier alleen maar  mijn navel en haar hand bevuilde. You are a real shooter and you have a lot of sperm….don’t blame me you made me come….! Als afsluiting lekker in mekaars armen geknuffeld. Top service thank you Andrea!

Na de douche de sauna bezocht, en naderhand de innerlijke mens aangevuld. Vooraan bij de theke naast de sauna staat een fauteuil. Ideaal om eens op het gemak alle dames te bewonderen die er vandaag werkzaam zijn. De eerlijkheid gebied het te zeggen dat bijna alle dames een redelijk tot goed figuur hebben. De zogenaamde AH kiloknallers worden hier niet toegelaten. Kwa borsten is het allemaal wat minder gunstig gesteld…veel kleine hangers met/zonder vulling. De uitzonderingen Jasmin en een kleine blonde (geen fotokaartje bij de theke). Jasmin heeft een maatje meer, maar dat stoort absoluut niet. Echter haar voorgevel  :showtits1…dan kom ik handen te kort om er eentje vast te houden….
Helaas de onbekende blondine was  vrijwel onmogelijk aan te komen..continue an die Arbeit.

Wat nu ideaal is is dat je kunt kameren 20 minuten…… Dus Jasmin 20 minuten laten spelen…ik spelen met D80. Iedereen blij. Du nicht ficken….nein danke nur spielen……und spritzen!

Yes nu was ik klaar voor ronde twee met Andrea. You..again? Tell me when you come and I will leave the room…. You don’t have leave the room …Jasmin took the cumshot.
Wat volgde was een nog veel intensere ervaring dan de eerste keer. We konden beide genieten van minuut 1 tot en met minuut 60! Tering die meid is goed. Zij: I take condom…ik: yes we aren’t married…zij: not yet! See you later.

Douche, sauna, douche, innerlijke mens.

Voor mannen met veel honger.. Neem Gabi mee na de kamer. We hebben mekaar 20 minuten franstalig bezig gehouden en ik moet zeggen haar schaamlippen waren na verloop van tijd groter dan de belegde broodjes op de toonbank. Zoenen doet ze heel graag en het schijnt heel goed, alleen jammer van haar minder goed onderhouden tandjes.

Ik zat weer lekker in mijn fauteuil toen het mooiste moment van de hele dag zich voordeed.
Andrea kwam uit de ladiesroom en liep richting mij met achter haar aan een geile henkie….
Ze nam mijn hand en zei come with me….
We liepen de grote zaal in en namen plaats op een lege bank. What’s up? That man is not good, you good husband. Let’s just talk. We hebben zeker nog een minuut of 20 al kwebbelend, strelend en kussend doorgebracht alvorens we besloten om toch nog een beschut plekje op te zoeken voor het betere werk.
ik geloof dat we de halve kamasutra hebben doorgenomen. Andrea is een lenig opdondertje waarmee je heel veel kunt uithalen als the chemistry klopt. Leuk detail ze houdt altijd haar sokjes aan…? Volgens mij is dat voor een vrouw zo ongeveer de grootste turnoff als een man dit flikt.

Samenvattend ik heb ondanks dat het een goede acteerprestatie is een geweldige tijd met Andrea gehad gisteren. Zonder Jasmin & Gabi tekort te doen ga je voor iemand als Andrea toch wel naar een club. Bellissima  y buenas noches.

Indien dit het begin van 2016 is, wordt het een mooi jaar met gelukkig nog een extra dag!!

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #138 Gepost op: 14 januari 2016, 19:33:56 »
Stand van zaken wo 13 jan:
Entree hele dag 30 euro.

21 dames aanwezig waaronder enkele nieuwe; maar ook de vertrouwde Gaby, Flori, Andrea, Beatrix, Anastacia, Lisa, Emma etc.
Niet gezien: Alexandra, Bonny, Anna, Betty, Maya
Er was ook een masseuse aanwezig.

Tarieven:
20 min. 30 euro (of was het nou 40 euro?)
30 min. 50 euro
uur: 75 euro

eten: met kaas en vlees belegde broodjes en soep. Fruit en koekjes.

Me goed vermaakt met
Anastacia
Een van de beste gfe-girls die ik ken. Geweldig tongzoenen en haar pijpkunsten zijn van de hoogste categorie. Daarbij weet ze uitstekend haar nagels op fijne plekjes in te zetten.

Beatrix
Hoewel haar kunsten achterblijven bij die van Anastacia heb ik met Beatrix veel meer een "klik". Het is altijd lachen met haar. Daarbij toont ze veel inzet. En ze heeft natuurlijk de mooiste tieten van het westelijk halfrond.

Offline rene4rene

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #139 Gepost op: 2 februari 2016, 07:54:04 »
Vorige week weer ‘n paar uurtjes mij vermaakt in Freude39.

Je kon merken dat het Happy hours was, want er kwamen genoeg mannen binnen, het merendeel kwam voor een kort bezoek, de rest bleef wat langer, zodoende waren wij (mannen) niet alleen.

Er werden z’n 24 foto’s geplaatst (setcards), dus keuze was er genoeg.

Ik zelf ben overgestap naar het € 30,00 tarief, was het in het verleden meestal kamer bezoekjes van 1 uur, de 20 minuten optie bevalt mij wel, en op deze manier hou je de kosten ook in de hand

Een 3 tal kamer bezoekjes gedaan, met resp.  Rubi (zeer goed bevallen), Lana (zeer goed bevallen) en Melissa (deze hou ik bij eenmalig).
De kamer bezoekjes met Rubi en Lana kan ik omschrijven als GFE, met Melissa hab ik totaal geen klik, Niet dat de dame slecht presteerde maar het klikte gewoon niet.

Ook ‘mijn’ wandelvriend daar weer ontmoet, zodat tussen de kamergangen gezellig met elkaar hebben kunnen praten, Is altijd wel zo gezellig om kontakt te hebben, met iemand die de zelfde hobby heeft.
En zodoende wat ervaringen kan uitwisselen.

Mijn totale kosten voor z’n 5 uurtjes Freude was (inkom € 15,00 + 3 x € 30,00) € 105,00

Waar kan je voor dit bedrag nog zeveel plezier hebben, dus zal mijn auto eerdaags weer eens die kant opgaan.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #140 Gepost op: 20 februari 2016, 11:20:20 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #141 Gepost op: 25 februari 2016, 18:40:42 »
Ik ben recent nog eens 2 keer naar Freude39 geweest. Enkele opvallende vaststellingen (het was 4 maand geleden dat ik er nog was geweest):

Er is geen restaurant meer. Er is geen warm eten meer. Er waren wel de ganse tijd gesmeerde broodjes met charcuterie en een soort van saucissen voorhandig. Ik heb geen honger geleden.

Er was beide bezoeken een uitgebreide line-up met zowel GND meiden als echte stunners. Overwegend Oost-Europees en 1 enkel verloren gelopen Aziaatje.

Er was veel openbare actie. Ik heb meermaals een kerel zien afgezogen worden in een zetel en ik heb ook enkele neukende koppeltjes gezien, zowel in de kino als in de centrale ruimte.

Op de middag was het relatief druk met mannen, rustig in de namiddag en heel druk na 21u (happy hour tarief).

Over de gemiddelde service van de meiden kan ik weinig zeggen. Ik heb slechts met 1 meid gekamerd: Bulgaarse Yasmin. Zij stond verleden jaar in mijn top 3 van beste meiden en heeft dit jaar nog niets aan kwaliteit ingeboet: zalig tongzoenen, enthousiast pijpen en neuken als een beest. Toppertje!

Tijdens mijn 2 bezoeken was de inkom telkens 30€ en waren de kamerprijzen de volgende: 30€ voor 20 minuten, 50€ voor 30 minuten en 75€ voor 1 uur.

Vroeger mocht je max een uur kameren. Nu lijkt er geen limiet meer te staan op de lengte van de kamergangen. Ik heb tijdens mijn 2 bezoeken 3 kamers gemaakt: 1 van 1 uur, 1 van 2 uur en 1 van 2,5 uur.

De sfeer in Freude was over het algemeen heel rustig. Als je er een hele dag wil doorbrengen, trek je er best niet alleen naar toe. Dan heb je wat weinig aansprak en kan het bij momenten saai zijn.

Na 2 bezoeken aan Freude heb ik het wel weer even gezien, maar overall blijft dit een leuke club, waar het voor enkele uren leuk toeven is en waar je een gemiddeld hoge service krijgt van de meiden. Ze zien me er later dit jaar ongetwijfeld nog wel eens terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline miracle-man

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #142 Gepost op: 6 maart 2016, 17:22:09 »
Gisteravond na een zeer geslaagde kamer met Sarah die werkzaam is in het Vulkaanhuis in Duisburg kwam ik op het idee om naar Bochum te rijden om daar de Freude39 te gaan bezoeken. Had ergens gelezen dat de entree daar na 21 uur slechts 9,99 euro zou bedragen. Daar kun je jezelf dus geen breuk aan vallen dacht ik en na zo'n 20 minuten rijden stond ik al voor de club. De club is gemakkelijk te vinden en ligt pal naast de A40. Kan niet missen. Nou,  na binnenkomst was ik toch echt wel verbaasd over deze club. Veel mooier dan ik me van tevoren had voorgesteld en dat je er aan de buitenzijde vanaf ziet. Ook zag ik direct bij binnenkomst gelijk al een paar zeer mooie dames rondlopen. Ik werd gelijk weer zo geil als boter. Dus gelijk maar zo snel mogelijk omgekleed in de kelder en daarna wat gedronken en de club verkend. Qua opzet en inrichting doet het me allemaal erg aan Acapulco Velbert denken. Tevens direct ook gebruik gemaakt van de sauna en het stoombad dat zich helemaal achterin de club bevindt. Goed, nieuw is de inrichting niet meer maar alles werkt voortreffelijk en de club is groot en best smaakvol ingericht. Inderdaad, voor het voedsel moet je er niet komen want dat is er eenvoudig weg niet. Op een beetje fruit, een schaal koekjes en bokworsten met mosterd na dan. Maar meer mag en kun je ook niet verwachten voor het geld. Gedurende de avond werd er best wel geanimeerd door de dames en af en toe was zelfs wat publieke actie te zien. Hier en daar werd er een rakker in het openbaar gepijpt. Ook de aanwezige bediening vond ik erg vriendelijk.
Gekamd heb ik met Beatrice of Beatrix. Zag dat er op het forum al een draadje over haar bestond. Het moet haar wel zijn want ze had inderdaad geblondeerde haren en een stel prachtige tieten. Verder gaf ze aan uit Roemania te komen. Presales waren goed. Op het bankje werd ze gelijk al zeer close en voelde onder mijn badjas. Verder kuste ze mij ook een paar keer op de mond maar van echte tongzoenen was geen sprake. Wel trok ze mijn badjas los en begon me in het openbaar te pijpen wat ik best wel opwindend vond. Daarna gaf ze zelf aan met mij op de kamer te willen. Ik vond het prima. Echter op de kamer was het enthousiasme bij Beatrix toch wat verdwenen. Ze keek ook regelmatig op haar phone om de verstreken tijd in de gaten te houden. Het pijpen stelde eigenlijk ook niet zoveel voor. Beatrix nam alleen maar mijn eikel in haar mond en het pijpen verliep verder nogal houterig en ongeinspireerd.
Zoals gezegd vond ik de club niet tegen vallen en heb er ondanks deze ervaring toch nog wel een leuke tijd beleed. Oké, dat de service niet helemaal op het niveau van de grotere clubs staat kun je verwachten gezien de lage tarieven.
In de toekomst dan toch maar weer liever naar de Vulkan waar het service niveau minstens net zo goed is als in de betere en duurdere saunaclubs.



note sm: enkele passages weggehaald

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #143 Gepost op: 7 maart 2016, 00:15:54 »
Formeel is Freude39 geen AO club.
Er hangt een groot bord in de ruimte waar de dames zich bevinden dat intiem ALTIJD met condoom is.
Wat dames en klanten dan op kamer doen is hun zaak. Freude 39 adverteert niet als AO-club

Het is niet toegestaan om AO ervaringen in recensies van dames op te nemen als die club niet met AO adverteert. Dames kunnen daar door in de problemen komen.

Vanaf nu geen citaten meer opnemen over AO in recensies. Niet alleen bij Freude39, maar dat geldt ook voor alle andere clubs waar intiem met condoom de standaard is.

Gr,
Sjeuf  :039:

note sm: heb dan ook alle berichten  waarin meiden zogenaamd blank op de sabel gaan en de naam niet geschuwd wordt weggehaald ... het staat jullie vrij in een algemeen topic het fenomeen NZC in vraag te stellen, en daar ongezouten jullie mening te geven ... geen enkel probleem mee
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #144 Gepost op: 9 maart 2016, 22:44:11 »
Een tweedaagse klus onder de rook van Bochum bracht me twee achtereenvolgende dagen in Freude39. Het was denk ik twee jaar geleden dat ik er nog eens was. Vroeger kwam ik er vaak, en heb er mooie herinneringen aan. Maar sinds het ao gebeuren, ben ik er weggebleven. Nu het schijnt dat men er wat van terug komt, wilde ik toch nog eens poolshoogte gaan nemen.

Dag 1. Weinig veranderd zo te zien. Alleen het eetgedeelte is niet meer. Nu was het daar toch al nooit haute cuisine, maar tegenwoordig bestaat de culinariteit slechts uit wat broodjes, worsten, een kom kippensoep en een schaal appels. Van kwaliteit best goed te noemen, maar meer dan een simpele lunch is het niet. Daarvoor is de entreeprijs ook maar 30 euro overdag.

Wellness nog precies zoals ik hem kende, alleen moet je bij de Theke handdoeken halen. Erlebnisdouche en panne. Sauna loeiheet. Stoombad iets minder.

Publiek grotendeels westers, een enkele verdwaalde tapijtvlieger daargelaten.

De dames de gebruikelijke RumBul mix, beetje gemiddeld qua looks, weinig uitschieters naar boven, maar ook niet naar beneden. Geen probleem om een redelijk knappe meid te regelen, als je niet al te nauw kijkt. Duidelijk animeer verbod. Dus geen Hallowiegehts gezeik, prima wat mij betreft.

Eerste dame Roemeense Marija. Kan er kort over zijn, het klikte voor geen meter tussen ons. Kussen zo kort mogelijk. Pijpen een zeventje. Onder het neuken druk doende om me van zich af te duwen. Geen lucht? Hoewel ik toch echt wel zorg dat mijn gewicht op mijn armen rust, en niet op haar. Mooi argument om onder het kussen uit te komen. Binnen de 20 minuten de kamer afgebroken. Drie tientjes is zat voor zo’n wip op raamniveau, ga er niet meer achteraan steken. Bovendien kwam de bizarre gedachte in me op dat zo’n meid mijn kostbare zaad niet waard is. Gun ik liever aan een die wel haar best doet. Herhalingskans: nul. Reisadvies: negatief.

Tweede dame Roemeense Jessie. Niet de mooiste van de keet, maar qua service van de hel in de hemel beland. Een waar zoenkanon. Supersessie mee gehad. Herhalingskans: liever vandaag dan morgen. Reisadvies: positief.

Derde dame: Roemeense Gina. De mooiste van de drie, vooral haar goddelijk achterste. Van de dertig minuten op de kamer heb ik er zeker vijfentwintig die heerlijke billen in mijn handen gehad. Zoenen helaas wat terughoudend, tongen met open monden, geen monden op elkaar. Pijpen en neuken in orde. Herhalingskans: fifty fifty, en dan zal het om die magnifieke kont van haar zijn. Reisadvies: vrij positief. Als zoenen niet je eerste passie is, boek haar gerust, je zult er geen buil aan vallen.

Dag 2. Infrastructuur reeds besproken bij dag 1.

Eerste dame: Jessie, omdat ze zo verrukkelijk zoent. Ze was er zeer verguld mee. Hoe lang? Ik dacht maar meteen een uur. Nu ik weet hoe lekker ze het doet, vind ik een uur wel een goede investering, voor 75 euro. Nu was het geval dat de dokter in huis was voor de controle en ze zou over een half uur aan de beurt zijn. Of we dat uur dan in tweeën konden splitsen, wel voor die 75 euro. Leek me een goed voorstel, accoord. Een klein half uurtje later zorgden de overvloedige tongzoenen voor een hevig orgasme diep in Jessie. Ik ging even douchen, en Jessie vertrok naar de kuttenkijker. Die onderbreking kwam niet slecht uit. Kon de boel daar beneden wat opladen. Ik stond bij de bar een watertje te drinken, toen ze triomfantelijk zwaaiend met haar Bockschein op me af kwam lopen. Alles in orde. Ik heb er geen verstand van, maar zo’n dokter zal het wel weten. Hij heeft er voor doorgeleerd. We liepen met de armen om elkaar heen terug naar unser Liebeszimmer, nagestaard door Marija, die keek of ze een glas azijn had gedronken. Ja meid, dan had je gisteren maar beter moeten kussen. Het volgende half uur zijn de monden niet veel van elkaar af geweest. En werd het volgende schot een feit. Al met al een welbesteed uur, mede door die onderbreking.

Tweede dame na lang wikken en wegen: Roemeense Andrea. Jonge meid met prachtige borsten, een heerlijke naturelle dubbel D. Ook hier het zoenen niet echt diep. Wel een prima pijpster. En voor alle dingen een genot om met zulke prachtige borsten te spelen. Na het eindschot nog lekker een poosje tegen elkaar aan gelegen. Herhalingskans: fifty fifty, en dan zal het om die geweldige tieten van haar zijn. Reisadvies: vrij positief. Voor een borstenman die wat minder om kussen geeft, is Andrea ongetwijfeld een schot in de roos.

Resumerend concluderend. Goede prijs kwaliteitsverhouding, te meer daar de meeste dames ft in het pakket hebben. Twintig minuten € 30, dertig minuten € 50, en een uur € 75. De combinatie grote borsten, lekkere billen, en een zoenkanon heb ik deze keer niet in een en dezelfde vrouw aangetroffen, wel iedere component apart. Maar als ik de topdame van deze twee dagen moet noemen, dan is het toch ongetwijfeld Jessie. Puur op de service. Al met al heb ik er wel een goed gevoel aan overgehouden. Wat de veiligheid betreft, als ze het uit zichzelf al niet voorstellen, gewoon zelf om vragen. Volgende keer dat ik in de buurt moet zijn, zou de keus zo maar weer eens op deze vroegere stamclub van me kunnen vallen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #145 Gepost op: 18 maart 2016, 16:26:17 »
Ik ben recent weer 2 keer naar Freude geweest. Veel nieuws valt er niet te melden.

Inkom nog steeds 30€. Na 21u 10€. Kamergangen: 30€/20min, 50€/30min, 75€/uur.

Beide bezoeken waren er tussen de 25 en de 30 meiden aanwezig. Een overwegend Oost-Europese line-up. Enkele verloren gelopen Duitse meiden en 1 Aziatische griet. Geen zwarte parels.

De theke was uiterst vriendelijk als altijd.

Drank: koffie of postmix frisdranken.

Eten: saucissen met mosterd, broodjes met charcuterie en/of soep.

De sfeer: heel gelaten. Weinig tot geen animatie vanwege de meiden. Ideaal om in alle rust te ontspannen. Af en toe was er wel openbare actie op 1 van de zetels.

Ik heb slechts met 1 meid gekamerd: Bulgaarse Yasmin. Heel goed als altijd.

Overall waren beide bezoeken geslaagd. Ik heb gekregen waar ik voor gegaan was.

Freude: tot later!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #146 Gepost op: 24 maart 2016, 17:53:39 »
Gisteren ben ik, na een bezoek aan ACA Gold, ook nog doorgereden naar Freude.

Na ingecheckt te hebben in het Mercure Hotel in Bochum, ben ik om 19u40 aangekomen te Freude, een dik uur te vroeg voor Happy Hour (10€ inkom), dus ik heb de volle pot van 30€ moeten betalen.

Aangezien mijn furie bezet was, heb ik een uurtje alleen in de bar rondgehangen.

Er waren gisterenavond om en bij de 25 meiden aanwezig en tussen 20u en 21u was ik 1 van de weinige mannen. Bijna alle meiden zaten er werkloos bij. Ik profiteerde er dan maar van om een praatje te slaan met Andrea en Melissa, 2 mooie, leuke en vrolijke meiden.

Ik heb me tussendoor 2 halve broodjes met charcuterie gegeten en ik heb enkele postmix cola's gedronken. Simpel, maar het voldoet als vulling tussendoor.

Om 21u, bij Happy Hour, stroomden er plots een 25-tal mannen binnen, een niet onaanzienlijk percentage van Turkse afkomst, en werd het drukker en gezelliger in de club.

Tegen 21u15 was mijn furie eindelijk vrij. Ze heeft me een uurtje gezelschap gehouden in de bar en daarna zijn we 2u op kamer geweest: uitstekend als altijd ;D.

Toen we om 0u15 terug in de bar kwamen, was Freude alweer volledig uitgestorven. Niet veel later klonk het dan ook 'laatste ronde' en om 0u35 was het feierabend.

Ik heb afscheid genomen van mijn furie en ik ben tevreden naar mijn hotel gekard :)).

Freude/furie: het was weer leuk. Tot een volgende! 8)
 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #147 Gepost op: 4 mei 2016, 00:56:56 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #148 Gepost op: 18 mei 2016, 11:29:51 »
Tombola Freude

Nieuwste stand met entreeprijzen:
van 10-13 15 euro
van 13-21 25 euro
van 21-01 10 euro

Geldt in ieder geval vandaag!
Als je morgen gaat zou ik voor de zekerheid eerst even op de website kijken.
Geldt ook voor overmorgen etc. etc.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #149 Gepost op: 25 juni 2016, 11:12:00 »
Het lijkt er op dat Freude39 (tijdelijk) is gesloten.
Iemand die meer info heeft?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke