Forum > RHEINGOLD, Willich

INFO RHEINGOLD

<< < (2/10) > >>

licky luke:
"Täglich 100% FKK" zie ik in de banner ?

Pas nog met wat dames over gesproken (die eerlijkheidshalve niet allemaal van de FKK dagen gecharmeerd waren) en daar werd bevestigd dat maandag. woensdag en vrijdag FKK dag is. Overige dagen met lingerie (dessous) of naar eigen keuze FKK, topless, enzovoort.

Correct me if I'm wrong, alle informatie is welkom!

licky luke:
[attachimg=1]

sexmachine:

--- Citaat van: licky luke op 12 augustus 2016, 12:05:29 ---"Täglich 100% FKK" zie ik in de banner ?

Pas nog met wat dames over gesproken (die eerlijkheidshalve niet allemaal van de FKK dagen gecharmeerd waren) en daar werd bevestigd dat maandag. woensdag en vrijdag FKK dag is. Overige dagen met lingerie (dessous) of naar eigen keuze FKK, topless, enzovoort.

Correct me if I'm wrong, alle informatie is welkom!

--- Einde van citaat ---
Wel, dat is de info die we hebben doorgekregen, namelijk de banner met daarop "dagelijks fkk".
Onze man ter plaatse zal dadelijk meer duidelijkheid brengen .....


En dames ...... ach, die klagen altijd  ;D ;)

Vazkor:
LL was daar op een maandag: FKK
Ik was daar op een woensdag en een vrijdag: FKK
Op Zaterdag was dat niet het geval, toch niet in Juni.
Dus elke dag, denk ik niet nee.

KanariePiet:
Dit is een nieuwe banner, dus waarschijnlijk is het vanaf heden dagelijks FKK. Maar zoals SM al zei: het is inderdaad aan de bezoekers om dit de komende dagen en weken te bevestigen.

En LL: dames (zowel in de P6 als daarbuiten) klagen altijd en overal. Daar kunnen wij, en al zeker de clubeigenaren, ons niets van aantrekken 8). Voor H7 telt maar 1 ding: tevreden, terugkerende klanten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie