Auteur Topic: Erospark 26, JANSEN OP STAP  (gelezen 2587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Erospark 26, JANSEN OP STAP
« Gepost op: 31 juli 2011, 19:16:11 »
Het was weer een dag om naar PHG te gaan maar ik vergat de afslag te nemen en dacht dan eerst even naar Duisburg.
Daar aangekomen auto voor de deur bij nr. 26 en een koffie boven aan de bar voor de wandeling.
Daarna beneden de linker gang in waar op bijna het eind een Turkse zat met een goddelijk lichaam en borsten die er bijna uit vielen.
Ik had een geweldige zin om deze meid eens hard te nemen maar wou eerst nog even verder zien.(eerst kijken dan kopen )
Vanaf deze gang naar het andere buiten pad gelopen waar weinig Jansen meisjes zaten dus via het middenpad weer verder,hier werd ik aangehouden door een Marokkaanse maar ik ging verder om te zien
of Marina of Loredana ( chantal ex PHG ) zat.
Nee beide gordijnen waren dicht maar de buurvrouw van Loredana hield me aan en vroeg of ik geen trio wou met haar overbuurvrouw.
Deze kortharige dame deed anaal en voor mij heet ze Annala haar overbuurvrouw was een mooie zwart langharige uit het Oostblok Hongaars of Roemeens en keek naar ons gesprek.
Ik zei eerst iets eten en dan zie ik wel.
Ik was zo geil dat ik eerst die Turkse flink heb genomen met een doggy op het einde terwijl ik haar borsten vasthield zodat ik ze niet tegen de muur aan kon spuiten en wat lekker was ook omdat de borsten niet helemaal nep aanvoelde. daarna een patat gegeten.
Ik stond voor de trappen van het gebouw tegenover Nr.26 en dacht Jansen wat ben je een lul nu ga je heel wat trappen nemen en daarna ben je zo kapot dat je geen wijf meer kunt fucken !!
Dus voor ik een tree had aangeraakt terug naar de overkant.
Inmiddels was ik na die Turkse al weer 2 uur verder en dacht als ik nu naar PHG rijdt dan betaal ik Entree E.50,- en een dame E.50,- dus E100,-
Als ik hier blijf dan pak ik die twee voor E.30,- x 2 = E.60,- en neuk ik 2 keer en 2 x PZC haha Jansen onderneemt weer en gaat dus naar Annala. ;D
Annala was alleen maar de andere was koffie halen boven en zou meteen weer beneden komen dus kom maar vast naar binnen zei ze.
Kort daarna was de andere beneden en werd naar binnen geroepen zodat we samen even waste en daarna heb ik beide meiden laten Zuigen ook een gebefd terwijl de andere op me zat en in doggy later de andere gespietst met mijn vingers in de doos van de zwart harige.
Na 25 minuten me aan gekleed en met lachend gezicht naar buiten maar daar stond tegen de deur Loredana aangeleund die lachte en zei zo kon je je niet inhouden om meteen 2 dames te nemen en meteen voegde ze daar aan toe tegen de meiden dat ik een oude goede klant van haar was ook van uit PHG.
Ik dacht je moet eens weten dat ik een uurtje eerder al een Turkse een flinke dauw heb gegeven.hahahaha.
Buiten aangekomen een lauwe Red Bull  die in de auto lag opgedronken.
Op de terugweg wou mijn auto nog even inhouden bij afslag Grefrad maar ik ging voldaan weer richting de grens.
Namen vul ik later aan omdat ik vanwege mijn geile uitspatting geen namen heb gevraagd of ben vergeten.

Herhaling : die Turkse zeker weten

Haha dag later in SKW een meisje weer flink te grazen genomen en met een veeg de plinten laten zien. :))

Geen feest als jansen niet geneukt heeft als een beest

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 26 diversen
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2011, 19:21:00 »
Kameraad Jansen!
Die Turkse was dat Nazli. Ik wou die vrijdag ook bumsen! Zwart haar, een meter 60 en C - cup siliconen.

Geen feest als Jansen niet op Relaxxxboard is geweest! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest696

  • Gast
Vulkanstrasse 26 diversen
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2011, 19:27:25 »
Kameraad Jansen!
Die Turkse was dat Nazli. Ik wou die vrijdag ook bumsen! Zwart haar, een meter 60 en C - cup siliconen.

Geen feest als Jansen niet op Relaxxxboard is geweest! ;D

haha ja dat kan goed Linker pad en na de helft 2e of 3e zit voor tegen de raam of deur aan met mooi bruin lichaam
zwart haar en dikke tieten.
Alles is mooi bruin en lekker vol ook de benen zijn mooi.

Volgens mij moeten wij elkaar onderhand ook al kennen in het SKW en in Duisburg elkaar bijna tegen het lijf gelopen.