Auteur Topic: Haus 69 Gabi  (gelezen 2800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Haus 69 Gabi
« Gepost op: 27 augustus 2011, 01:12:02 »
Plaats van tewerkstelling: Haus 69 op de tweede verdieping
Naam: Gabi
Nationaliteit: Duitse
Leeftijd: 42
Haarkleur: Blond, bruin, halflang
Kleur ogen: Grijs
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: D - cup, siliconen
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Vingeren, Aftrekken, Beffen, PMC, NMC en alle standjes en Tongzoenen
Shift: Nachtshift
Kosten: 60 euro voor 1 uur

Bijna was ik deze stunning Milf nog misgelopen! In Haus 69 was er immers op het gelijkvloers en het eerste verdiep niet veel te beleven. Ik wou eigenlijk al terugdraaien maar toch maar doorgezet en mijn lijf naar het tweede verdiep gesleurd. Daar zag ik ze staan, de oh zo lekkere rijpe Milf Gabi. Er schoot maar 1 ding door mijn gedachten en dat was neuken! Het mocht kosten wat het wilde! Deze moest eraan. :P Daar was niks aan te doen dat was duidelijk.

Gabi was heel gecharmeerd dat Roberto haar eruit koos tussen al haar vriendinnen. We togen de kamer op en toen ik naar mijn portefeuille graaide werd ik plots door haar binnengedraaid. Dat maakt een mens aan de ramen ook niet elke dag mee. Ik dokte de benodigde 30 euro af, die ik al keurig opzij had steken. Ze PLAKTE me tegen de deur en begon me droog te neuken.  Wow, ik stond erbij en keek ernaar. Ze draaide zich met haar rug naar mij en tongde me zo. Haar kont liet ze tegen mijn erectie schuren.

We ontkleden elkaar. Ze had geen gladgeschoren kut zoals de meeste maar een prachtige brazilian! Ik duwde haar op bed en daar ging het kussen verder. Ze graaide een condoom en we wisselden naar stand 69. Mijn ballen werden niet vergeten en kregen ook een voorkeursbehandeling. 

Dan begonnen we te neuken. Hier combineerde ze een GFE met een PSE! We begonnen eerst in cowgirl waarbij ik met haar siliconen prammen speelde. Ze reed het tempo goed aan. Plots stopte ze ging wat hoger zitten en was het mijn beurt om gas te geven. Ze zal waarschijnlijk gestopt zijn omdat ze dacht dat ik het niet ging houden maar ja ze kende me dan ook niet! ;D ;)

Haar tieten liet ze naar mijn gezicht afzakken. Dan vond ik het tijd voor reverse cowgirl waarbij ik die kont lekker in mijn handen kon houden en haar anusgaatje kon vingeren. Alles was hier toegestaan! Dan maakte we ons klaar voor doggy style maar ik moest toch even bekomen en ze draaide me eerst binnen. Dit was een extra geil zicht dankzij de spiegel. Goed, dan doggy en finishen deden we of beter ik  ;D in schildpadje.

Ik was bij de zaak en vroeg haar dit nog eens over te doen. Dat was geen enkel probleem voor haar. Zelfde service, zelfde vriendelijkheid en zelfde prijs.

Gabi was voor mij de fuck van het jaar, de fuck van mijn hoerenlopersbestaan. Alles werd toegelaten en ze gaf de indruk er nog plezier aan te beleven ook. Heel veel gelachen en na de tweede beurt moest ik haar nog een massage geven. Nooit meegemaakt!

Ze zei dat ik morgen moest terugkomen!
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2011, 01:18:11 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 69 Gabi
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2011, 23:31:59 »
"onze" tweede Willem is geboren en verkocht ! Dit is het begin van het einde Roberto, nog een paar keer Duitsland en dan mag je ermee trouwen en dan zal zij de centen van het forum wel beheren.
 
Groet, Foots  O0
 
P.S. Als je dit niet begrijpt neem ik het je niet kwalijk  >:D
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2011, 23:37:42 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Haus 69 Gabi
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2011, 00:40:21 »
Eerwaarde Foots, uiteraard begrijp ik het niet.
Begin dus al maar uit te leggen!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus 69 Gabi
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2011, 21:28:51 »
Eerwaarde Foots, uiteraard begrijp ik het niet.
Begin dus al maar uit te leggen!


Shit, haus GABI, volgens mij ver over houdsbaarheidsdatum  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Haus 69 Gabi
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2011, 10:56:34 »
Ik stond voor Haus 69 en mijn stoppen sloegen door bij de gedachte dat Gabi daar wel eens zou kunnen zijn...

Met veel hoop hijste ik mij naar het tweede verdiep waar Gabi haar oogjes opflakkerden toen ze mij zag. Ze herkende me dus nog. Haar hand reikte ze naar mijn arm en trok me binnen. Er moest niet onderhandeld worden...

Ze plakte me tegen de deur, ging met haar rug naar mij staan en begon met haar kont tegen mijn tiret te schuren. Mijn lul werd in 2 seconden staalhard.
Hevig tongkussend ontdeed ze mij van mijn kledij. Het condoom werd dit keer achterwege gelaten. Tijdens het pijpen althans.

Gabi kan pijpen als de beste. Diep en nat en daarbij sletterig oogcontact houdend. Gelukkig had ik eerste de wat rustigere Loredana van een scharniersmering voorzien want anders had het mogelijk afgelopen geweest. Al weet ik mij meestal wel te beheersen...

Ze begon me terug te tongen en smeet me op bed. Het condoom werd aangebracht en zo begon ze aan haar rodeo op kleine Roberto!

Ik duwde haar zijlangs en kwam zo op haar. Het tempo werd hevig opgevoerd maar ik besliste te komen in schildpadje. Dus eerst wat gedoggyed om haar dan tussen mijn poten te duwen en haar zo te berijden. Hierbij mocht ik nog allerlei tongzoenen ontvangen.

Knallen was de boodschap. Daar was niks meer aan te doen.

Daarna hebben we elkaar verfrist en nog wat blijven liggen...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...