Forum > LOVE SAUNACLUB - Münster

LOVE

<< < (6/6)

Taylor:
Elfde clubbezoek in 2019, Freudenhaus Münster

Een half jaar geleden Freudenhaus Münster voor 't laatst bezocht. Destijds was Giulia, de dame waar ik dit keer voornamelijk voor kwam, Giulia. Nu dus gelukkig wel. In Freudenhaus lopen altijd wel mooie dames, zoals dit keer Alessia, Carla (erg mooi tienermeisje), Lisa, of Lola. Lola vond ik er wat slanker uitzien dan een half jaartje geleden. Weer het figuurtje terug, zoals op de foto's. Vroeger hoorde Giulia ook in dat rijtje thuis. Niet dat ze nu lelijk is, maar de jaren beginnen wel een beetje te tellen bij haar. De PLORK (Perfect Lichaam, Ongelofelijke Rot Kop) van de dag was Olja. Van de achterkant lijkt het nog wel leuk, totdat ze zich omdraait, brrrrrr.... Een dame die er voor haar leeftijd wel goed uitziet, is Marija. 42 blijkt ze te zijn, maar als je zou zeggen 32, zou ik 't ook geloven. Had wel plannen om met haar te kameren, maar ze vertrok al om half 8. Daar voor was ze continu op de kamer.

Rond 3 uur kwam ik aan bij de club. €40,-- entree betaald, wat overigens wel wat veel is, als je ziet wat je er voor krijgt. Freudenhaus is een nette schone club. Erg positief zijn de toiletartikelen, zoals Axe deo, Niveau hairgel, Odol en Listerine, etc. allemaal voldoende aanwezig. Ik ken geen club, muv Freudenhaus Dortmund, waar dat beter is. Freudenhaus Münster heeft een goede sauna en een jacuzzi. Het water is voorzien van Aufgussconsentraat en als die op is, kun je die krijgen van de Theke. Minder is het eten. Een beetje wat je destijds ook in de Pauschalclubs had. Voor een Pauschalclub voldoende, maar voor een Saunaclub met een entree van €40,-- karrig. Verder is het bier ook niet gratis. Freudenhaus Münster is ook niet een club waar ik mee een hele dag kan vermaken, zoals wel in Babylon of Sixsens. Die clubs zijn bruizender. Daar gebeurt altijd wel wat. De dames in Freudenhaus zijn vrij passief. Niet zo erg als in een club als Aca Gold, maar in Babylon en Sixsens proberen de dames sfeer te maken. Dat miste ik gisteren wel. Ook de gasten die er komen zijn allemaal vrij rustig en meer op zich zelf.

Giulia bleek pas om 5 uur te arriveren, terwijl ik dacht dat ze al die tijd op kamer was. In de eerste twee uur 2 keer de sauna opgezocht en 1 keer de jacuzzi om de tijd te doden. Aan de bar het nodige vocht weer op pijl gebracht. Terwijl ik aan de bar zat, zag ik dat Kami opeens de bar binnenkomen. Kami ken ik van Pauschalclub Dortmund en later van Great Palace, Mondial en ook Freudenhaus Münster (destijds nog Love). Ze kwam alleen om iets te bespreken met de Thekedame. Toch nog even heel kort met haar gesproken. Een leuke en mooie meid met degelijke service, maar kruipt ook al richting de 30, dus zal me niet verbazen dat zij vandaag of morgen er ook mee stopt.

Een andere ex-Pauschalclubdame die ik al heel lang niet meer gezien heb, is Angel. Nooit met haar op kamer geweest, maar ze schijnt wel goed te zijn. Ze is niet mijn type. Ik ken haar met name van Pauschalclub Bochum, waar ze lang heeft gewerkt en later in wijlen saunaclub XS.


Giulia
Zoals gezegd, kwam Giulia iets voor vijven binnen. Ik zat op dat moment aan de bar en ze kwam gelijk naar me toe gelopen. Met een paar zoenen begroetten we elkaar. Zij was met name de reden dat ik weer eens in Freudenhaus kwam en vroeg of ze straks tijd voor me had. Ze zei dat ze zich gelijk ging omkleden en met 10 minuten weer terug zou zijn.

Een klein kwartiertje later was ze inderdaad terug. We zijn even met een drankje in de sofa gaan zitten en hebben een tijdje bijgepraat. Onder andere over vroeger in de Pauschalclub en uiteraard over haar nichtje Andra, destijds één van mijn favorietjes in Pauschalclub Münster. Andra is al gestopt sinds eind 2016, maar het was leuk om Giulia te horen dat het goed met haar gaat in haar normale leven.

Na een half uurtje bijgepraat te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. De sessie met Giulia was niet slecht, maar heb in het verleden wel betere sessies met haar gehad. Het zoenen en tongzoenen was dit keer erg magertjes. Waar het aan lag? Misschien omdat ik haar al bijna 3 jaar niet meer gezien had...?

Verder viel het me op dat de jaartjes bij haar wel een beetje beginnen te tellen. 3 jaar geleden had ze nog een erg lekkere ronde kont, maar die is wat minder geworden en haar buikje wat gegroeid. Zelf geeft ze aan dat ze dit jaar wil stoppen. Misschien dat de sessie ook wat minder was dan in het verleden, omdat ze met die gedachten rondloopt.





Naam: Guilia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 31
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60 kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Giulia nog even gebleven. Zoals gezegd had ik wel plannen om met Marija te gaan, maar die zat om 19:00 uur al met gewone kleding in de bar en vertrok een half uurtje later... Toen eigenlijk geen zin meer. Ben nog een klein uurtje gebleven. Naomi, een wat gezette donkere dame van begin 30 kwam nog even buurten en probeerde me te overtuigen om later met haar nog een kamertje te gaan doen, maar heb er uiteindelijk voor bedankt. Ik denk niet dat ik Freudenhaus Münster snel weer ga bezoeken.

Résumé 2019:
11 saunaclubbezoeken
13 verschillende dames
vs 7 – 4
vs 5 – 8

vanKees:
Ich habe eine Frage, warum kann der Club nicht offiziell als
-Freudenhaus Münster-
im Forum geführt werden. Neuere Forenmitglieder kennen vielleicht die alte
Clubbezeichnung Love Münster garnicht mehr.

vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie