Auteur Topic: Marisca (Vlaamse)  (gelezen 3078 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Marisca (Vlaamse)
« Gepost op: 11 november 2012, 22:28:43 »
Naam: Marisca  :P
Nationaliteit: Vlaamse (officieel Belgisch)
Talen: Vlaams (NL), Frans, Engels en beetje Duits
Leeftijd: Naar eigen zeggen 22 (heb goede reden om 25 te denken)
Figuur: Normaal, slank platte buik appelkontje (geen lolita wel echte vrouw)
Lengte 1m70 (uit ondervinding wetende dat het er niet vel naast zal zijn)
Cup: B puur natuur perfecte vorm
Haarkleur: zeer donker bruin, bijna zwart lang
Piercing/tattoo: Neen/Neen
Service: NMC; PZC; Slikken; droogneuken Beffen; zeer goed TZ; GFE PSE
Prijs: € 3 uur speciale prijs afgesproken hem niet mee te delen.
Pluspunt: Gaat mee in sauna, bubbelbad, zwembad, onder de douche.
Herhalingsgevaar: Te groot dus zeer zeker.  :o

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Marisca (Vlaamse)
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2012, 22:55:33 »
Wij willen meer!!
Wij willen meer!!
Wij willen meer!!

 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Marisca (Vlaamse)
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2012, 23:44:22 »
Marisca is het einde, m'n maitresse nr. 1
ook al scheurt ze met haar klauwen m'n lieve leventje uiteen
'k wou da'k haar kon missen maar als ze ooit wegging
weet ik zeker da 'k m'onmiddellijk op staande voet verhing.


Je weet nooit welk vlees je in de kuip hebt voor je op de kamer gaat, maar vaak heb je vooraf een goed gevoel en dat is al 50%, zo had ik het ook met Marisca.

Ik had haar leren kennen aan de bar, we hadden even staan praten en ze wou af van een opdringerige jonge kleurling, later zou ze me vertellen waarom ze dat soort gastjes niet moet, maar dat is weer een ander verhaal……

Of het nu was om die gast duidelijk te maken dat ze hem niet moest, of om mijn “schoon ogen” weet ik niet, maar kort na ons Vlaanderen Boven verhaal draaide ze me een tong om U tegen te zeggen.
Om het met de woorden van Holand Male te zeggen “ze zoende me tegen de muur omhoog”. Ja Marisca is een kampioen in het tongzoenen, met passie, gevoel, soms speels uitdagend heeeet, kortom, zolas het moet.
Een kerel achter de bar wees ons er op dat TZ in de zaak zo open en bloot niet getolereerd wordt, ik had een scherp antwoord klaar in de zin van “als je de Duitse clubs wil kopiëren, dan moet je dat er ook maar bij nemen”, Marisca moest er om lachen en beantwoorde me met een tweede TZ, nog geiler dan de eerste.

We zijn op een bankje gaan zitten kletsen, en aangezien we uit dezelfde streek komen, duurde dat gesprek langer dan dat zo een gesprek meestal duurt.
Marisca zou mijn dochter kunnen zijn, zelf heb ik 2 zoons die iets ouder zijn dan zij, en als ik er goed over nadenk, en als de info die ze prijs gaf juist is, dan moet ik haar ouders kennen, die kans is zeker 80% maar dat doet niet terzake.

Wat jullie willen weten is natuurlijk hoe ze op de kamer was……

Marisca is een 5 tal cm kleiner dan ik, ze draagt geen hoge hakken maar gewone schoenen met een brede hak van hooguit 2 a 3 cm, dat maakt ze met schoenen aan nog net iets kleiner dan ikzelf, en dat vind ik nu zo leuk.

Op de kamer trap ze meteen haar schoenen uit, we hadden afgesproken dat ze niet op de tijd mocht letten, dat ik wel zou bepalen als het over was, dat ik niet wou horen dat het half uur om was en er een tweede half uur begon, dat gedoe breekt de sfeer, en dat wou ik niet.

Ik keek in haar glinsterende ogen, die tintel, dat betoverende, onze lippen op elkaar tongzoende ze nog lekkerder dan eerder in de bar. Zo een tonzoen die je optilt, je even van deze wereld haalt en als het stopt, je terug met beide voeten op de grond zet maar nog een tijdje blijft nazinderen.
Haar perfecte borsten drukten tegen mijn ruige lijf, mijn badjas hing half open, ik maakte haar topje los zodat ik haar harde tepels tegen mijn borstkas voelde.

Ze greep naar mijn kleine jongen die reeds in geef acht stond, zakte door haar knieën, gaf een zoentje, ontblote  de eikel, ging er met haar tong over en zakte met haar plagende tong verder naar mijn ballen.
Zoog ze zachtjes naar binnen, bewerkte ze met haar tong liet ze schieten, bewerkte de schacht van mijn lul en kwam weer aan bij de gevoeligste plek.
Plaagde met het puntje van haar tong het pisgaatje, probeerde speels haar tong erin te krijgen maar het gaatje was veel en veel te klein.

Ze zette haar lippen erover en zoog als een nieuwe Nilfisk, of beter, een industriële stofzuiger.
Ze deed zowat alles dat een man gek maakt, ik kom niet snel klaar van het pijpen maar als ze zo zou verder doen…. Dan zouden mijn soldaten snel haar lieve mondje vullen, en daar was het nog wat vroeg voor.

Ik trok ze recht, trok het koordje van haar slipje los zodat dat stukje textiel naar benden zakte en legde een hand op dat mooie poesje.
Met mijn andere hand beroerde ik haar tepel, en voelde haar poesje nat worden, ik fluisterde dat ze wel snel nat werd, ja ik heb zeer gevoelige tepels zei ze.

Ik duwde haar op bed, tongzoende haar nog lang en zakte speels af naar beneden, borstjes, buikje benen knieën enkels voeten en terug tot aan haar poesje.
Plaagde haar schaamlippen, liet mijn tong in haar grotje en proefde die heerlijke echte vrouwensmaak..

Ze leek te genieten, ik bewoog mijn tong naar haar klitje, beroerde hem zachtjes, en befte haar alsof mijn leven er van af hing, ze kreunde zachtjes en na een tijdje spinde ze als een krolse kat wachtend op een kater.
Terwijl ik bleef likken drukte ik zachtjes met een vinger tegen har grotje, ze bewoog zo dat hij al even naar binnen schoof, ik duwde wat verder, en zocht en vond dat ruwe plekje, ook wel gekend als de G plek of G-spot.

Nog een vinger erbij, dat plekje stimulerend terwijl ik bleef likken, ze werd nog heter, sappen stroomde uit haar kutje ze trok haar schaamlipjes uit elkaar zodat haar klitje mooi vooruit stak, ze genoot duidelijk en ik ging door.
Meestal komt dan het moment dat ze een orgasme faken, ik dacht dat het spelletje zou beginnen maar neen hoor ze liet me begaan, haar klitje was nu zo gezwollen dat ze haar handen naar mijn hoofd kon brengen en me tegen haar poesje drukte, ik voelde haar poes knijpen rond mijn vingers, haar adem stopte even, ze snakte even naar adem schreeuwde even nog nog en werd nog natter dan ze al was.

Als dat gepeeld was, dan moet ze een Oscar……

Ze lag daar log na te genieten toen ze me op mijn rug duwde, ze kwam boven op me zitten, rijdend over mijn stijve lul, een meid die zelf initiatief neemt om te droogneuken, ik ben ze zelden tegen gekomen. Wat even later volgde was weer een geweldige pijbeurt, maar aangezien ik nog niet wou komen, trok ik haar naar boven, tongzoende haar en we draaiden zodat ik boven haar kwam, ik liet mijn lul over haar gevoelige kletsnatte poes schuiven, ze fluisterde of ik wou neuken en ik zei dat het nog te vroeg was.

De tintel in haar ogen en de glimlach op haar mond vertelde me dat ze daar geen bezwaar tegen had…….
Ze zakte weer af, haar lange donkere haren strelend over mijn lichaam, ze hapte toe, bijna verdween mijn lid helemaal tussen haar lippen, ze verontschuldigde zich dat ze hem niet in zijn geheel naar binnen kreeg, in zei dat er dat tot nu toe maar eentje was gelukt, even dacht ik terug aan Simone Brunette, de enige vrouw die gewoon heel mijn ding naar binnen nam, het is een hele tijd geleden, in deze club en als ik me goed herinner…. Zelfs op dezelfde kamer.
Z pijpte zo lekker, zonder handen of tanden, dat ik zo voelde dat mijn soldaten een uitweg zochten. Een beetje later hadden ze die ook gevonden, recht in haar lieve mondje, ze ging gewoon verder, tot de laatste druppel…… alles werd netjes opgezogen als een professionele stofzuiger.

Ze wou nadien haar mond spoelen, ik hield haar tegen, als zij niet vies is van mijn nageslacht, waarom zou ik dat dan zijn, ik vind het zelfs heel kinky om een vrouw te TZ die me net heeft gepijpt.

Even op adem komen en en babbeltje doen, ze rookt niet en dat vind ik een enorm pluspunt. Na een poosje lagen we terug in elkanders armen, tongzoenend elkaar aan het geil maken, uiteindelijk zijn we in een 69 verstrengeld, heb haar weer klets klodder nat gekregen en zij mij stokstijf.
Toen ze eindelijk het rubbertje nam…. Schoof ik even later mooi in haar grotje, ik keek diep in haar bruine ogen en meende wat tegendruk te voelen, ik vroeg of het soms pijn deed.
Neen antwoordde ze, ik kan wel wat hebben, het is gewoon heerlijk om zo “goed gevuld” te zijn, ik wordt zo nat dat ik vaak niets voel, dis is gewoon wouw.

Dat wouw gevoel had ik ook, we hebben zowat alle hoeken van de kamer gezien, spreekwoordelijk dan toch, maar het bed hebben we wel helemaal gehad.
Het is onbeschrijfelijk hoe deze meid je inpakt, zich rond u draait, je neukt haar niet, je neukt en vrijt er echt mee, ze eet je op, zet haar klauwen in je geest om ze nooit nog los te laten, ze is de ideale drug, je wordt er zo aan verslaafd, ze kruit in je diepste binnenste en je zou haar alles geven, een meid waar je zo verliefd zo op worden.
Ze draait haar onderbuik zodat ze je goed kan voelen, volgt elke beweging die je maakt en neemt zelf het initiatief als je dat wil….. De ideale seks partner.

Toen ik het rubber had gevuld, lag ze daar zo verlangend te staren dat ik haar nogmaals heb gelikt, het verging net zoals de eerste likbeurt, enkel reageerde ze veel heftiger nu.

We lagen daar beiden uitgeteld op het bed zowat in elkaar verstrengeld, en toen ze na een tijdje mijn balletjes begon te strelen kwam er zowaar weer reactie in.

Eigenlijk had ik meer zin in een douche, en zij ook bekende ze, dus wij samen onder het stromende water, toch een pluspunt een douche op de kamer, elkaar inzepend, zonder elkaar met rust te laten.

Toen alle zeep was weggespoeld zakte ze weer naar onderen, pijpte me als een pijkoningin en ik stond weer zo heet als de hel, als die dan mag bestaan.
Even later lagen we kletsnat op het bed, weer hebben we gevreeën op een mannier die ik nauwelijks kan beschrijven, ik laat het aan jullie fantasie over…. Maar om het met de woorden van “den Eddy” te zeggen, het was “Geweeeldig”.

Na een 3 uur pannenkoeken (was zelfs een zeer ruime 3 uur) zijn we uiteindelijk voldaan en moe van de kamer gegaan, samen nog een in het bubbelbad, wat gaan eten een sauna ook al samen en eigenlijk wouden we nog even samen in het zwembad, maar daar had ik geen tijd meer voor.

War heeft me dit gekost wel……… het gaat jullie geen moer aan, eigenlijk hebben we afgesproken dat ik dit niet zou schrijven……. Ik kan enkel zeggen dat ze een eerlijke prijs vroeg, en dat dit niet de maximum prijs was.

Bij her verlaten van het huis gaf ze nog snel haar GSM nummer, zodat we nog een konden afspreken, ze zei me dat ze er meestal van vrijdag tot maan- of dinsdag is en dat ze de andere dagen een andere, normale job doet. Maar dat ik niet steeds naar YY moet komen, dat het in ons thuisland ook moet kunnen.
Ik weet hoe gevaarlijk zulke meiden zijn, dus heb ik voor mezelf besloten om even niet terug te gaan, hoe groot de goesting ook is…..
Ik wil niet verslaafd worden aan deze meid, hoewel de eerste tekenen van verslaafdheid zich al vertonen……

Wordt vervolgt maar denk ook aan het einde van het lied…..

Want er zijn nog veel Mariskas veel maitresses Nr. 1
ook al scheuren ze met hun nagels m'n lieve leventje uiteen
al kan ik ze niet missen, 'k denk toch niet da'k me verhing
als er weer eentje gaat lopen herneem ik bij 't begin.


Voor de volledige tekst al kloppen de haar en oogkleuren niet ;)
http://www.muzikum.eu/nl/123-499-16425/jan_puimege/mariska-songtekst.html
of beter nog
Jan Puimège - Mariska