Auteur Topic: Monica  (gelezen 5474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Monica
« Gepost op: 6 april 2017, 21:56:33 »
Naam: Monica
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 20
Lengte: 1.67m
Postuur: slank
Borsten: A (natuur)
Tatoeage: bijna overal. Rug, buik, armen en waarschijnlijk nog wel op plaatsen die ik me niet herriner. Benen?
Haar: zwart
Taal: Engels (goed)
Service genoten: Massage, zoenen, PZC, NMC

Vorige week zaterdag in LR deze nieuwe dame tegen gekomen was er net een paar dagen. Had echt een mooi gezichtje en prima lijfje alleen zat het vol plakplaatjes. Te veel tatoo's. Ze zat er wat schuchter bij en ik had niet al te veel verwachtingen. Kreeg de indruk dat ze het allemaal niet zo leuk vond (in LR) maar met mij leek er wel een klik. Had niet al te hoge verwachtingen maar het was toch een behoorlijk mooie nieuwe dame dus ik wou d'r wel proberen. Het was later op de avond maar we hoeften niet lang op de sleutel te wachten wel nam ze de sleutel van een kamer zonder ramen, voor 1 keer niet zo erg want m'n budget liet nog maar €50 toe dus een half uurtje was toch het max en aangezien het nog geen zomer was is het er nog niet te warm en dan hoeft de dame ook niet te lang te wachten voor maar een half uurtje. Uiteindelijk was het een prima sessie. Uistekend PZC en de dame leek er niet vies van. Sex ook prima. Wat jammer van al die plakplaatjes en dan was er ook nog een getatoeëerde zin met een verkeer gespeld wordt met een a ipv een e (weet niet meer wat de zin was maar hij stond boven haar borsten en ik kon m'n ogen er niet vanaf houden). Stond behoorlijk lullig.