Auteur Topic: GINA (Bul) vh Sonja SS  (gelezen 143502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #60 Gepost op: 2 januari 2017, 08:21:26 »
Voorlopig is het duel om Sonia onbeslist geëindigd.
Zij heeft voor de kerst besloten om per direct te stoppen met het werk van dvp.
Heb met haar de leukste zomer in mijn hele clubcarrière beleefd!
Is definitief bij een dvp ook definitief? De tijd zal het leren!

Over een maand of twee, ergens in maart of april zal zij voor de liefhebbers van haar kinky kant waarschijnlijk weer opduiken ergens in het zuiden  :mistress

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #61 Gepost op: 2 januari 2017, 08:22:27 »
Sonja heeft Sixsens verlaten. Topic gaat op slot tot er een nieuwe locatie/ activiteit gekend is.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #62 Gepost op: 1 april 2017, 09:51:39 »
Zij heeft voor de kerst besloten om per direct te stoppen met het werk van dvp.
Is definitief bij een dvp ook definitief? De tijd zal het leren!
Over een maand of twee, ergens in maart of april zal zij voor de liefhebbers van haar kinky kant waarschijnlijk weer opduiken ergens in het zuiden  :mistress


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #63 Gepost op: 1 april 2017, 10:55:12 »
En inmiddels al weer een maandje terug aanwezig in Sixsens na haar knieoperatie.
Zelfs het paaldansen gaat alweer behoorlijk goed, weliswaar geen landing in split maar daar kunnen we mee leven.
Uitdagende houding en service waar deket zelfs van onder de indruk was..

En gisteren op één van de eerste dagen in het jaar dat er ook weer dames in het heerlijk verwarmde zwembad doken, had ik mij verheugd op een waterstoeipartij met Sonia.
Wat schetst mijn verbazing ? Heeft die kleine opdonder een tatoo laten zetten op haar rechterdijbeen in de vorm van een gestileerde ster!
Heel fraai, al zeg ik hetzelf terwijl ik normaal niet zo'n liefhebber ben van tattoos.
Voor vandaag betekende dat weinig zwemplezier want een nieuwe tatoo en het zoute zwembad water is geen goede combinatie.

Sonia en stoeien op 3b daarentegen wel!!
 :amazone
 :bonken
 :wildcat

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #64 Gepost op: 1 april 2017, 11:37:08 »
Wat schetst mijn verbazing ? Heeft die kleine opdonder een tatoo laten zetten op haar rechterdijbeen in de vorm van een gestileerde ster!
Ik dacht een gestileerde STIER ... van mij  :lol

[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #65 Gepost op: 1 april 2017, 14:51:26 »
Wat schetst mijn verbazing ? Heeft die kleine opdonder een tatoo laten zetten op haar rechterdijbeen in de vorm van een gestileerde ster!
Ik dacht een gestileerde STIER ... van mij  :lol

[attachimg=1]

Ik las het in eerste instantie ook verkeerd ... "gesteriliseerde stier"... maar dat zou menige rakker afschrikken, dus dat kon niet goed zijn...

Wat ik me bij een gestileerde ster moet voorstellen zie ik aanstaande vrijdag dan wel...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #66 Gepost op: 1 april 2017, 23:33:55 »
Wat schetst mijn verbazing ? Heeft die kleine opdonder een tatoo laten zetten op haar rechterdijbeen in de vorm van een gestileerde ster!
Ik dacht een gestileerde STIER ... van mij  :lol

[attachimg=1]

Ik las het in eerste instantie ook verkeerd ... "gesteriliseerde stier"... maar dat zou menige rakker afschrikken, dus dat kon niet goed zijn...

Wat ik me bij een gestileerde ster moet voorstellen zie ik aanstaande vrijdag dan wel...  ;D
Tja.... zeg maar dat LellebeL je gestuurd heeft  ::)
Onder deze naam ben ik ook al niet anoniem meer...er zijn zelfs collegaatjes van haar die mij ook al zo noemen!  :banghead:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #67 Gepost op: 13 juni 2017, 01:01:46 »
Op een ander forum schat iemand haar pas 18j. Onzin uiteraard met haar CV. Zij is effectief 24jaar, maar rijper en slimmer dan de meeste dvps.
intelligenter dan het gros van de rakkers ook hoor.
voelt perfect aan wat een vent wil.
een van de meest fascinerende persoonlijkheid die ik al ontmoete in het dvpwereldje en dat zijn er heel wat.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #68 Gepost op: 25 juni 2017, 01:17:02 »
Op een ander forum schreef iemand ooit, deze meid zou met haar empathie en vaardigheden al de wereldproblemen kunnen oplossen.
Niet eens overdreven. Vergezelde mij de hele dag en heb le nooit verveeld.
lenige meid ook en niet alleen als waterrat, maar ook als pazldansact.
Heb er in het Antwerpse nachtleven al vele gezien in de navht en toplessclubd maar die konden nog veel van deze Sonja leren. Echter paarlen voor de zwijnen, bijna niemand keek.
heb haar dan maar gaan troodten met een marathon sessie.
er was ook nog de beeldmooie Lucy als afwisseling, zie ander draadje

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #69 Gepost op: 25 juni 2017, 20:13:45 »
Dinsdag 20 juni

Ik had besloten om nog snel een colaatje in de bar te gaan drinken voordat ik naar huis ging. Er heerste een doodse sfeer. De dames keken verveeld om zich heen en de paar nog aanwezige beren leken niet geïnteresseerd in vrouwelijk gezelschap. Ik keek rond en mijn blik kruiste die van Sonia en er verscheen zowaar een glimlach op haar gezicht. Na een minuut of twee kwam ze richting bar. Ze bleef op een kleine afstand van mij staan en begon quasi-nonchalant een gesprekje. Ik complimenteerde haar met de outfit die ze in de middag had gedragen en het ijs was gebroken. Ze bleek al snel een zeer aangename gesprekspartner en kwam op de kruk naast mij zitten.

Verschillende onderwerpen passeerden de revue zonder dat er maar gehint werd naar een kamertje. Na een klein half uurtje besloot ze alsnog vol in de aanval te gaan. Ze stond op van de kruk. Even leek het alsof ze terug naar haar bankje liep om alsnog om te draaien en met haar tongetje mijn nek en hoofd te verkennen. Ze schoof de badjas terzijde, nam een kijkje gevolgd door de woorden "I like your dick" en haar handje ging kennismaken. Haar tong verdween tegen mijn huig en de gedachte om naar huis te gaan was compleet verdwenen. Ik stelde voor om maar een kamertje op te zoeken waar we verder konden gaan.

We namen eerst gezamenlijk een douche en zochten de kamer op. Ik begon haar te masseren en dit viel in goede aarde. Ze genoot zichtbaar met een zaligmakende glimlach op haar gezicht. Na de massage kroop ze zowat in mij en werd er hartstochtelijk getongzoend. Haar handje masseerde mijn lid en al snel begon ze te droogneuken in alle varianten en posities. Ook het pussysliden werd niet vergeten. Er volgde een stevige BJ waarna ze in cowgirl op mij kwam. Het tempo zat er goed in en na een tijdje greep ik haar vast en draaide haar in missio waar we ook stevig te keer gingen totdat het rubbertje werd gevuld. Uurtje was bijna voorbij en ze stelde voor samen te douchen. Nog wat zitten te dollen en klooien onder de douche. In de kleedkamer haar verdiende compensatie gegeven en afscheid genomen van elkaar waarbij we beiden zeiden dat dit in de toekomst zeker een vervolg moet krijgen.

Sonia heeft me op een zeer positieve wijze verrast. Leuke dame, goede gesprekspartner, zelfde gevoel voor humor en op de kamer een geil beestje. HHG absoluut en heb het gevoel dat er nog veel groei in de kamergangen zit naarmate we elkaar beter kennen.

Offline legend

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #70 Gepost op: 29 juni 2017, 17:18:00 »
Hi guys,

Is Sonja, the small Bulgarian girl still there?

Would appreciate a reply.

note sm: deleted a (real) name of a working girl, and questioning myself why a man, who knows her better than anyone, even than deket and lellebel together, asks this question if he has her address, her phonenumber, her whatsapp, even her homeaddress  in Bulgaria.....   strange ... very strange ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #71 Gepost op: 29 juni 2017, 17:37:29 »
Hi guys,

Is Sonja, the small Bulgarian girl still there?

Would appreciate a reply.
You can get a reply, more, you get a warning .... why in earth do you want to put her (real) name here?
For the rest .... Legend, see my remarks in your post below this one
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #72 Gepost op: 29 juni 2017, 21:09:09 »
Sexmachine,
für das haben Wir im Deutschen eine Abkürzung:
LKS =Liebeskaspar-Syndrom !!!!
(Irrationaler Zustand)

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #73 Gepost op: 29 juni 2017, 21:13:10 »
vanKees.....kommst du morgen auch nach Babylon?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #74 Gepost op: 29 juni 2017, 23:55:08 »
vanKees.....kommst du morgen auch nach Babylon?

Ja