Auteur Topic: Schippersstraat 14/1, Samira (avond/nachtshift)  (gelezen 4136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Samira (avond/nachtshift)
« Gepost op: 9 februari 2018, 00:05:22 »
Een avondwandeling in het skw,dat had ik in gedachten om deze werkdag af te sluiten.
En als ik dat in gedachten heb,dan gebeurt het gewoon :lol

Dit keer alleen op stap,het gekende ritueeltje met de trein is een vaste routine geworden.
Heel dat lez gebeuren laat me ondertussen koud,met de trein naar Antwerpen blijkt in de praktijk eigenlijk makkelijker dan met de auto
Goed en wel uit Antwerpen centraal hoorde ik een tram naderen,er even stevig het tempo ingezet en op tram 24 gesprongen.
Enkele haltes verder zag ik tram 7 voorbij mijn neus voorbijrijden aan mijn overstap punt.
Samen met enkele andere werd het een spurtje om de tram alsnog te halen,als getrainde lange afstandsloper bleek ik in het voordeel
Als enige haalde ik tram 7 nog,die me op enkele minuten aan de leukste straat van het land bracht....het skw dus. ;)

Ik kwam aan op een ongelukkig moment,het was net shift wissel en zogoed als elke vitrine was ledig.
Het werd eindeloos rondjes wandelen,en in mijn fantasie was ik de dames uit de gloriedagen van het skw in hun vitrine aan het plaatsen.
Beetje bij beetje kwam er dan toch leven in,al had ik de indruk dat het vooral de mindere godinnen waren die als eerste op hun werkplek arriveerde :banghead:

Uiteindelijk had ik enkele opties in gedachten,het eindeloze rondjes wandelen had raad gebracht.
Toch maakte ik uiteindelijk een merkwaardige keuze,ik ging voor een zekere wip met een dame die haar kwaliteiten in het verleden meer dan bewezen heeft.

In 2015 was ik vaste klant bij haar,zo goed als wekelijks bezocht ik haar weleens.
Haar naam is samira,ondertussen 32 jaar en half Spaans,half Libanees.
Ze werkt al jaren op hetzelfde adres,namelijk schipperstraat 14/1

De deur ging vrolijk open en samira kende mij nog verdomd goed,iets te goed zelfs
Die dames hebben een geheugen als een paard kennelijk. :17:
Geheel zoals ik verwacht had,ging de sessie van start met een body to body warm up.....waarbij haar warme lichaam hemels aanvoelde gezien ikzelf maar net vanuit de kou kwam.Het condoompje had ze blijkbaar als een volleerde profi in haar mondje gestopt,want even later werd dit al pijpend vakkundig aangebracht.
Het pijpen is erg lekker,vooral het zonder handen gedeelte is gevoelsmatig subliem!
Uiteindelijk gaf ze zelf aan dat het tijd was om haar te neuken,ik vroeg echter om nog even door te gaan met pijpen...
Geen probleem voor haar,klant is koning...
Het pijpen werd gewoon hervat,totdat ikzelf aangaf dat ik nu echt wel neuken wou.
Samira is erg makkelijk in de omgang,spreekt feilloos Engels en is een echte profi die met enige spontaniteit haar job vervuld.
Het neuken zelf was zoals verwacht erg lekker,ook ik was haar nog niet vergeten
In tegenstelling met het verleden,was er nu wel wat glijmiddel nodig om aangenaam te neuken.
Dat was zowat het enige wat me opviel,voor de rest was ze nauwelijks verandert.
Borstjes nog steeds naturel,een klein handje vol maar gezien de dame haar dienstjaren in het vak....hingen deze er nog zeer frivool bij

Slotconclusie,Misschien niet de aller mooiste in het skw,maar wel eentje waar je met zekerheid een leuke tijd bij hebt. :showtits1
Echte profi attitude,het is echt wel routine bij haar om mannen te plezieren.
In het verleden,2015 dus,verkreeg ik hier een geprivilegieerde service als vaste klant.
Die verkreeg ik dus vandaag niet,maar in zijn geheel een goede kamer gemaakt naar vitrine normen.
Herhalingsgevaar,redelijk reëel....ooit wel weer eens
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2018, 13:42:04 door bet(d)weter »