Auteur Topic: PERYS  (gelezen 2144 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
PERYS
« Gepost op: 1 november 2012, 17:44:11 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg24137#msg24137
 
http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/perys
 Naam : Perys
 Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart lang tot over de schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : Slank met een mooie taille, 46 Kg, maat 34/ A-cup
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, NMC
 Voordelen: Als je de juiste klik met haar hebt, krijg je ontzettend veel terug
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 + 35 + 35 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Een van de betere massage/blowjobsessies ooit. Thaimassage level
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Perys is absoluut hetzelfde type als Samanta en hoort voor mij in dezelfde topcategorie. Slank, zeer communicatief, sprekende ogen, servicegericht en ook wel in voor een dolletje. Dat bleek ook meteen ’s morgens al toen ik voor mijn eerste kamer naast Samanta ging zitten. Perys begon Samanta te waarschuwen dat ik waarschijnlijk te groot geschapen was voor haar kleine poesje. Ik reageerde daar meteen op door beiden dan maar voor een trio uit te nodigen, dan kon Perys haar arme collega toch helpen?...Dit ging echter niet door, maar moest wel beloven om ook met Perys een kamer te gaan doen. No problemo, a promise is a promise. Later op de dag wilde ik eigenlijk even rust nemen (ik had m’n krant meegenomen en moest eigenlijk m’n krachten weer een beetje verzamelen.) Perys kwam me echter aan m’n belofte houden. Ik ken Perys al langer, van eerdere bezoeken, en we spraken enige tijd over best wel persoonlijke dingen. Vandaag zat ze niet zo goed in haar vel en ze kon niet afwachten tot haar dienst van vandaag erop zat. Dus ik stelde voor om er een rustige kamersessie van te maken. OK.
 Van het een kwam het ander en Perys wist de juiste snaar bij me te raken. Ik liet haar bepalen hoever ze wilde gaan. Dus het werd easy knuffelen/ strelen/pijpen. Na een tijdje gaf ze aan dat ze me wel wilde klaarrijden, ik kon dan lekker blijven liggen en zij zou cowgirl en reverse cowgirl op me rijden. Mwah, daar kon ik uiteraard geen nee tegen zeggen en zo geschiedde. Ze wilde me echter zien klaarkomen, dus ze heeft het uiteindelijk met haar massagehanden en een flesje olie afgemaakt. Het orgasme was bijzonder explosief, wat me bij haar de bijnaam “Spermameister”heeft opgeleverd. Dit verkondigde ze ook zo tegenover de andere girls. Goed voor m’n ego.
 
 Tegen de avond omstreeks 21:15 was het erg rustig (Ik denk nog maar 6 gasten) en ik kwam weer bij Perys terecht. We evalueerden de dag en hoe ze nu in haar vel stak. Ze vond het fijn dat ik haar tijdens de eerste sessie zo respectvol had bejegend, in tegenstelling tot sommige andere gasten die daar niet echt een boodschap aan hadden. Ze had de boot verder ook een beetje afgehouden en niet zoveel kamers gedraaid als gebruikelijk. Perys stelde voor om voor een massagesessie naar boven te gaan. Ik ging er in alle oprechtheid vanuit dat ik haar zou masseren en een beetje pamperen. Echter Perys had haar massagesessie volledig op mij gericht. Deze sessie was bijna spiritueel te noemen. Ik kon me zo totaal aan haar zorgen overgeven. Het olieflesje werd weer ingezet en haar lange ranke slanke vingers toverden over en door al mijn erogene zones. Zo beleef ik normaal alleen massages door ervaren Thaivrouwen. Heerlijk toverden haar nageltjes over en tegen mijn sluitspier en krabbelden behoedzaam door mijn bilspleet. Na 4 orgasmes zat ik tegen mijn limiet aan en ofschoon Perys onversaagd door bleef gaan, lukte een 5e orgasme tot mijn grote spijt niet.
 
 Perys stelde voor dat we weer naar beneden zouden gaan en er tegen 22:30 een laatste sessie tegenaan zouden gooien. Dus hebben we nog een 45 minuten gekletst en gingen toen voor de herhalingsronde weer naar boven. Zelfde fantastische ervaring als een uurtje eerder, maar nu wel uiteindelijk bekroond met een laatste orgasme. Door alle opgebouwde geilheid heb ik zelfs deze keer de bijnaam “Spermameister” onverwacht nogmaals waargemaakt. 

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijze + PERYS
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2012, 18:33:19 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg24138#msg24138
Een nieuwtje dan nog: Perys is definitief met dit werk gestopt.




note sm: dan zetten we er een slotje op   ;)