Forum > M O N D I A L - Köln

Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)

<< < (2/22) > >>

sexmachine:
Even op hun website gaan piepen, en daar word je ook niet echt wijzer van  ;)
Hangt er dus vanaf wat "1x Spass voorstelt", bij oude rakkers zoals Pica en mij duurt het allemaal wat langer  >:D






Eintritt: 30,- €

inklusive:
- Getränke
- Buffet
- Handtücher
- Badelatschen
- Sauna

1 x Spass: nur 30,- €

seksenfun:
Ik was er ook al en moet Pic zijn recensie onderschrijven.  Ik ga echter niet akkoord met zijn stelling dat de dames te eenzijdig zijn en toen ik er was waren 80 % van de dames mooier dan gemiddeld genomen in PHG of LR. 
Ik kwam er wel de laatste keer toen het Ramadam was maar inderdaad, als de zon onder was, kwamen er enkel vriendelijke (vooral oudere) Turken binnen.
Het klopt overigens wat TK zegt, het is theoretisch 30 euro voor 20'.  Ik heb toen ook veel meer tijd gekregen maar dat was omdat het erg rustig was met mannen.  Een groot overschot aan vrouwen.  Dit schijnt (uitgenomen vrijdagavond en zaterdagavond) trouwens altijd zo te zijn.
Net als in de meeste clubs is het wel even oppassen voor de verschillende services die de dames leveren.
Het personeel achter de bar is uiterst vriendelijk.
Wie er meermaals wil komen, doet er goed aan om de eerste keer een code te laten noteren.  Als je die de volgende keer zegt, krijg je na 5 (of 10?) innkommen de volgende gratis.
Wie uitgebreid wil wellnessen komt in deze club bedrogen uit.  De wellness bestaat enkel uit een sauna.  Er is een kleine daktuin.
De club is qua hygiëne meer dan o.k.  Enkel de picijns onder aan de kleedkamers, vlak naast de douches vind ik niet hygiënisch (gewoon omdat ik dan het idee heb: is het water van de douche gemorst of van niet-goed-mikkende heren in de omgeving van het picijn.  Er zijn gelukkig ook douches aan de sauna, zonder picijns.
Fruitsappen zijn ook in de inkomprijs inbegrepen.
Ze serveren heel de dag door eten.  Turks en Westers onder mekaar.  Ijsjes liggen voor het rapen in een koeling (uiteraard).
De muziek staat 's avonds vrij hard, geen Turkse muziek maar hedendaagse Westerse muziek, net als in andere clubs.
De club (de bar in alle geval) is uitgerust met airco  ;).

Tom Kroes:
Grappig S&F dat je dat zegt over veel knappere dames dan 80% van de LR en PHG dames.

Iets vergelijkbaars heb ik ook gekonstateerd bij Penelope, daar zitten stunners waar je werkelijk van achter overvalt.
De veel knappere vrouwen zitten hier en niet in zuster en grotere club Acapulco. In Penelope zijn 15 minuten kamertjes heel gebruikelijk en de meiden verdienen er nar eigen zeggen veel meer dan in het Acapulco.

Verder ben ik in partytreff Emmerich en soms in saunaclub van Goch weleens onder de turken geweest, ze zijn zeer korrekt, heel gezellig en je krijgt zeker geen problemen met deze gasten wan ze drinken meestal niet en hebben zeer goede omgangsvormen.

Ik heb er allen ooit bijna een plat geslagen in Emmerich maar dat was de baas dat is een ander verhaal. Sindsdien ben
ik er persona non grata.

In partytreff Emmerich waren avonden alleen met turkse gasten en de dames zeer gezellig voor iedereen en er werd dan veel gedanst en gelachen. Terwijl als de tent volzat met stijve  nederlanders (let op de woordspeling) de dames weinig gemotiveerd waren en er niet veel gebeurde.

satanic surfer:
Mondial is best een leuke club, gunstig prijsbeleid behoudens voor ss want de dame waarvoor ik naar Mondial verhuisde anderhalf jaar geleden (ex-favo uit Samya) kreeg daar 90E/uur ipv 75 in Samya, dus dat scheelde ss dus best wat centjes, maar alla, da's uiteraard eigen dommigheid om lang te kameren. Club zelve is gelegen in industriegebiedje, parkeerplek zat vlakbij dus. Percentueel een overgrote dominantie qua Turkse bezoekers ( nooit 1 vervelend voorval gezien overigens) en een overgrote dominantie van Roemeense dames. Aangezien het de zusterclub van Samya is is er een soort van overlappend damesarsenaal in die zin dat somtijds Samyadames om uiteenlopende redenen naar Mondial verkassen (klein percentage), en somtijds Mondial-dames naar Samya gaan (iets hoger percentage). Enkele dames bevalt het in Mondial beter, maar het meerendeel prefereert toch de "grote" broer in Rodenkirchen als werkplek.

Qua damesaanbod zou ik bruutweg kunnen poneren dat het qua service een risico is in Mondial op het gebied van tongzoenen, maar dat is voornamelijk hearsay eerlijkgezegd van bevriende Kollegen, want deze oelewapper kamerde in 95% van de gevallen met z'n toenmalige favo aldaar (dame is overigens al lang gestopt), en verhip nog aan toe tongzoende de andere dame waarmee ik de eer had niet; dus wiskundig gezien zoende slechts 50% vd geboekte dames  C:-). Laten we ervan uitgaan dat de 30E per 20 minuten een ietwat anders doelpubliek aanspreekt, en dat dat doelpubliek er doorgaans ook weinig tot geen probleem mee heeft dat er niet of amper wordt getongzoend. Doggy is in Mondial veruit de meest geprefereerde stelling volgens ingewijden, ietje vollere dames kameren er vaker enzovoort, maar om niet al te veralgemenend uit de hoek te komen hou ik het wat dat betreft daarbij. Er zullen qua looks zeker steeds enkele zeer mooie meisjes tussen zitten, want sommige beauties die ik in Samya zag die (tijdelijk) de overstap maakten konden qua looks wel tellen, doorgaans dienden ze zich wel wat aan te passen aan het TZ-aspect dat in hun nieuwe werkomgeving toch belangrijker werd aanzien door het meerendeel van het publiek.

Maar ach, ik ben ervan overtuigd dat Mondial voor een leuke avond uit met enkele vrienden nog steeds een prima adresje is, je kan je alvast voor de kostprijs geen buil vallen, het eten was er steeds dik in orde, s'avonds dansende meiden, goede sauna om te chillen tussendoor, het blijft een optie al dien ik meteen te vermelden dat ik er na het verdwijnen van m'n favo niet meer ben geweest... o de hartzeer  ;D

Tom Kroes:
Wie kan er iets over de grote van de line up zeggen ?
En over bezoekersaantallen/drukte  ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie