Auteur Topic: Luikersteenweg 504 Sint-Truiden (Club Le Vésuve), Daria  (gelezen 10567 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504 Sint-Truiden (Club Le Vésuve), Daria
« Gepost op: 22 oktober 2012, 17:53:47 »
Afgelopen weekend was ik voor privé-zaken in het oosten van het land, en ik ben voor de gelegenheid nog eens langs de 'Chaussee d'Amour' gereden, de Luikersteenweg in Sint-Truiden waar er van die raambars zijn.

Ik was er al een tijdje niet meer geweest en uit mediaverhalen leek het dat de zaken er niet zo goed gingen. Daar was zaterdag toch niet veel van te merken : zowat alle bars waren open en quasi overal zaten er flink wat stunners achter het glas. 
Op zo een zaterdagavond rijden er veel auto's aan een slakkengangetje en dat zorgt natuurlijk voor gevaarlijke toestanden. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een kop-staart botsing gebeurt, en leg het dan thuis maar eens uit... Met je wagen langs die bars slenteren heeft ook iets voyeuristisch, maar dat is wandelen in het Schipperskwartier natuurlijk ook.

Ik wilde de Chaussee d'Amour bezoeken om meer dan 1 reden. Immers, binnenkort krijgt Sint-Truiden een nieuwe burgemeester, een zeer conservatieve tante, en misschien gaan alle bars dan dicht. De huidige burgemeester was behoorlijk pro-prostitutie. Hij heeft, als eerste burgemeester in België, richtlijnen voor betaalde seks uitgewerkt.

Ik ben enkele bars binnengegaan, kwestie van research O:-), om te zien of er wat veranderd is inzake prijzen en mogelijkheden. En ja, er is wel wat veranderd in oa 'The Claridge', 'The Old Bridge', 'Le Paradou' en 'Le Climax'. De voertaal bijvoorbeeld. Die is nu Engels, terwijl je vroeger steevast in het Frans werd begroet. Destijds kwam het merendeel van de dames uit Frankrijk en Wallonië. Nu is er ook hier duidelijk een invasie uit Oost-Europa.
Ook wat betreft mogelijkheden is er een duidelijke evolutie : het standaard halfuur kost nog steeds 150 euro, maar vanaf 100 willen de dames al TZ en PZC kan vanaf 200, bij sommigen al voor minder. Dat was vroeger wel anders.

Ik ben een aantal keer heen en weer gereden tussen Sint-Truiden en Heers waar er ook een paar bars zijn. Uiteindelijk stopte ik bij bar 'Le Vésuve', gelegen aan een kruispunt op een heuvel. Daar stond een grote dame met kort zwart haar en goed voorzien van poten en oren. Daar ben ik blijven plakken.

De dame heet Daria en komt uit Polen. Ik had afgesproken voor 3 kwartier inclusief TZ en PZC met FT voor 200 euro.
We zijn naar de kamer gegaan, hebben ons uitgekleed en ons verfrist. De kamers in zo een bar zijn toch wel een pak chiquer dan de koten op de Rue d'Aerschot... Ik pakte de juffrouw stevig in mijn armen voor een minutenlang kusspel. Ik draaide haar meermaals om, met mijn handen op haar schitterende d cup borsten, en ik moest oppassen of we vielen alle twee op de grond. Ze ging op haar knietjes zitten en begon me te pijpen. Ik ben na een tijdje ook door de knieën gegaan en dat zorgde voor wat hilarische toestanden.

We zijn dan maar op het bed gekropen waar ze me verder pijpte, en via een spiegel kreeg ik een geweldig zicht op haar mooie derrière. Het is voyeuristisch, opnieuw.
Uiteindelijk cd erover gedaan, en neuken. Hierbij kwam er toch te veel fake gekreun bij de dame los, en op een gegeven moment had ik er genoeg van. Cd eraf, terug PZC en CIM tot gevolg.

Op de kamer stond ook een heuse massagetafel en daar heb ik dan maar van geprofiteerd. De dame heeft mij een lekkere rug, nek en beenmassage kado gedaan. Daria vertelde dat ze een diploma heeft, dat ze hier een jaar wil werken om een zaak te beginnen en nog meer blabla... Zulk een verhaal heb ik al vaak mogen aanhoren en ik ben nuchter genoeg om daar de nonsens van in te zien.

Al bij al was het een leuke ervaring. 200 euro is behoorlijk wat geld maar ik heb mij geamuseerd en dat is het enige wat mij interesseert.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504 Sint-Truiden (Club Le Vésuve), Daria
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2012, 18:00:04 »

 
[box title=DARIA]
Land:             POLEN
Taal:              ENGELS, POOLS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,75m
Model:            Normaal
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk.
-Veel fake gekreun.
[/box]

[box title=extra info]
Nachtshift (22u-06u).
[/box]

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504 Sint-Truiden (Club Le Vésuve), Daria
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2016, 00:55:04 »
Dame is niet meer aanwezig.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504 Sint-Truiden (Club Le Vésuve), Daria
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2016, 08:47:58 »
Thanks voor de info. Topic op slot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum