Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

INFO BABYLON ELSDORF

<< < (2/32) > >>

sexmachine:
Bedankt voor de info LL ....
Mijn probleem is echter .... indien ik op voorhand ga pinnen, gaan ook die centen erdoor ...
Het is dus overwegen
 
.... ter plaatse pinnen (dat doet pijn als alles er al is doorgedraaid) en 10 euro bijbetalen

OF

... op voorhand gaan pinnen, goed wetende dat al die centen er dan mee doorgedraaid worden


Doe mij maar optie 1 dan .....

licky luke:

--- Citaat van: sexmachine op 12 mei 2017, 20:33:27 ---Bedankt voor de info LL ....
Mijn probleem is echter .... indien ik op voorhand ga pinnen, gaan ook die centen erdoor ...
Het is dus overwegen
 
.... ter plaatse pinnen (dat doet pijn als alles er al is doorgedraaid) en 10 euro bijbetalen

OF

... op voorhand gaan pinnen, goed wetende dat al die centen er dan mee doorgedraaid worden


Doe mij maar optie 1 dan .....

--- Einde van citaat ---


Ik had gisteren (allemaal schuld van Bianca) last van optie 1 EN optie 2 ...  :-P :o

Maar het was wel lekker...  ;D

licky luke:

--- Citaat van: aachen61 op  8 mei 2017, 10:17:17 ---Die Arbeiten für den Außenpool laufen auf Hochtouren. Das “Loch“ ist ausgehoben und die Anschlüsse sind verlegt. Stahlmatten liegen auch schon auf dem Grund.
Der Pool wird etwa so groß wie der im Sixsens!
Wenn die Sonne doch mehr scheinen würde.  :49: und  :103:

--- Einde van citaat ---


Gisteren met chef Eddy gesproken.

Over 3 a 4 weken is het zwembad klaar.

En ja, het wordt verwarmd!

Met de woorden van chef Eddy: "Wir machen das gut oder gar nicht" ;) :biggrin:

N.B. Inmiddels wordt er ook al gewerkt aan de aanbouw waar een sauna en jacuzzi in zal komen.

sexmachine:

--- Citaat van: licky luke op 13 mei 2017, 15:21:03 ---
--- Citaat van: sexmachine op 12 mei 2017, 20:33:27 ---Bedankt voor de info LL ....
Mijn probleem is echter .... indien ik op voorhand ga pinnen, gaan ook die centen erdoor ...
Het is dus overwegen
 
.... ter plaatse pinnen (dat doet pijn als alles er al is doorgedraaid) en 10 euro bijbetalen

OF

... op voorhand gaan pinnen, goed wetende dat al die centen er dan mee doorgedraaid worden


Doe mij maar optie 1 dan .....

--- Einde van citaat ---


Ik had gisteren (allemaal schuld van Bianca) last van optie 1 EN optie 2 ...  :-P :o

Maar het was wel lekker...  ;D

--- Einde van citaat ---
Dat eerste geloof ik direct .... die verdomde pinautomaten ook  :lol ;)
En dat tweede, ze kan er wat van, dus dat geloof ik ook   :shakekontje

Sjeufke:

--- Citaat van: sexmachine op 13 mei 2017, 15:25:45 ---
--- Citaat van: licky luke op 13 mei 2017, 15:21:03 ---
--- Citaat van: sexmachine op 12 mei 2017, 20:33:27 ---Bedankt voor de info LL ....
Mijn probleem is echter .... indien ik op voorhand ga pinnen, gaan ook die centen erdoor ...
Het is dus overwegen
 
.... ter plaatse pinnen (dat doet pijn als alles er al is doorgedraaid) en 10 euro bijbetalen

OF

... op voorhand gaan pinnen, goed wetende dat al die centen er dan mee doorgedraaid worden


Doe mij maar optie 1 dan .....

--- Einde van citaat ---


Ik had gisteren (allemaal schuld van Bianca) last van optie 1 EN optie 2 ...  :-P :o

Maar het was wel lekker...  ;D

--- Einde van citaat ---
Dat eerste geloof ik direct .... die verdomde pinautomaten ook  :lol ;)
En dat tweede, ze kan er wat van, dus dat geloof ik ook   :shakekontje

--- Einde van citaat ---
Valt mee dat LL alleen Bianca de schuld geeft. Gisteren kreeg ik de schuld, omdat ik LL niet in de gaten heb gehouden (was te lang op kamer of zoiets)  :lol

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie