Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491461 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #90 Gepost op: 3 februari 2014, 21:37:06 »
kunnen we geen ijsje maken in welke sauna club ook koppels welkom zijn . volgens mijn zijn ze ook in gt welkom kan je vriendin gelijk wat bij verdienen :017:

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de vriendin van Noot 'bijverdient'... Ze wikken gewoon samen geile seks hebben in een nieuwe omgeving...
dat begrijp ik ook wel . ma het zou ook mogelijk zijn voor een stel dat de dame een klant scoort en de kerel toe ga kijken er zijn mannen genoeg die die fantasie hebben  :o

Natuurlijk. Maar dat is eerder het geval in parenclubs en dat zochten ze net niet.
kan dus ook in sauna clubs als je er open voor staat . wordt een nieuwe rage  ;D  je zien bijna nooit stellen in een sauna club

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #91 Gepost op: 3 februari 2014, 21:43:46 »
 :welcome:  Noot en viendin lief ook,


Nou bij de NL saunaclubs kun je terecht, maar zodra er actie komt zul je het ID van vriendinlief moeten afgeven, voor .... jawel voor de NL belastingdienst die graag hun partje wil komen ophalen.


Tja wat de gevolgen zijn ik weet het niet, maar ik kan me voorstellen dat ze dan een "schatting"maken en dat je daarover wordt belast.


Los van of je de betaling wel of niet wenst, dan mag je daar de belastingdienst van gaan overtuigen.


In D. is het gemakkelijker geregeld en daar kun je door een tientje of 2 tientjes de belasting bij de eerste "beurt"voldoen en ben je verder vrij. Ik geef maar even een idee van wat je zou kunnen verwachten, want ik heb er geen ervaring mee. Wel dat een stel ooit hun ID moesten inleveren bij SS, na een date van de dame.


Denk er eerst eens rustig over na, want ik kan me niet voorstellen dat je volgend jaar graag een "onverwachte" blauwe envelop in je brievenbus krijgt, waar je hart 3 keer van over de kop gaat.


Groet, Foots  O0


P.S. Niet denken dat ik er werk he, bij de blauwe enveloppen vereniging, ik probeer al jaren mijn lidmaatschap daar te beeindigen. ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #92 Gepost op: 3 februari 2014, 21:47:27 »
In B zijn het trouwens bruine enveloppes.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #93 Gepost op: 3 februari 2014, 21:53:00 »
In B zijn het trouwens bruine enveloppes.


Klopt en sorry ik nam aan dat Noot NL was gezien zijn SS en YY post, maar dat weet ik natuurlijk niet want in B zijn er helaas geen saunaclubs (meer).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #94 Gepost op: 3 februari 2014, 21:55:48 »
:welcome:  Noot en viendin lief ook,


Nou bij de NL saunaclubs kun je terecht, maar zodra er actie komt zul je het ID van vriendinlief moeten afgeven, voor .... jawel voor de NL belastingdienst die graag hun partje wil komen ophalen.


Tja wat de gevolgen zijn ik weet het niet, maar ik kan me voorstellen dat ze dan een "schatting"maken en dat je daarover wordt belast.


Los van of je de betaling wel of niet wenst, dan mag je daar de belastingdienst van gaan overtuigen.


In D. is het gemakkelijker geregeld en daar kun je door een tientje of 2 tientjes de belasting bij de eerste "beurt"voldoen en ben je verder vrij. Ik geef maar even een idee van wat je zou kunnen verwachten, want ik heb er geen ervaring mee. Wel dat een stel ooit hun ID moesten inleveren bij SS, na een date van de dame.


Denk er eerst eens rustig over na, want ik kan me niet voorstellen dat je volgend jaar graag een "onverwachte" blauwe envelop in je brievenbus krijgt, waar je hart 3 keer van over de kop gaat.


Groet, Foots  O0


P.S. Niet denken dat ik er werk he, bij de blauwe enveloppen vereniging, ik probeer al jaren mijn lidmaatschap daar te beeindigen. ;)
dankje voor je eerlijke mening die wou ik is van een ander horen heb het al is vaker aangekaart dat de belasting in nl anders werk .tip voor noot wacht nog een maandje of 3 4 en bezoek met mooi weer gt of villa marisol bezoek om verassingen te voorkomen een sauna club in dutseiland en gt licht niet zo ver van yingyang 

Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #95 Gepost op: 3 februari 2014, 22:09:32 »
Waarom zou de belastingdienst er vanuit gaan dat alle vrouwen daar 'werken' in dat geval kunnen ook alle aanwezige mannen een blauwe envolop tegenmoet zien... Die kunnen daar immers ook 'werken'..! Daarin zijn voor de wet man en vrouw gelijk! :
:welcome:  Noot en viendin lief ook,


Nou bij de NL saunaclubs kun je terecht, maar zodra er actie komt zul je het ID van vriendinlief moeten afgeven, voor .... jawel voor de NL belastingdienst die graag hun partje wil komen ophalen.


Tja wat de gevolgen zijn ik weet het niet, maar ik kan me voorstellen dat ze dan een "schatting"maken en dat je daarover wordt belast.


Los van of je de betaling wel of niet wenst, dan mag je daar de belastingdienst van gaan overtuigen.


In D. is het gemakkelijker geregeld en daar kun je door een tientje of 2 tientjes de belasting bij de eerste "beurt"voldoen en ben je verder vrij. Ik geef maar even een idee van wat je zou kunnen verwachten, want ik heb er geen ervaring mee. Wel dat een stel ooit hun ID moesten inleveren bij SS, na een date van de dame.


Denk er eerst eens rustig over na, want ik kan me niet voorstellen dat je volgend jaar graag een "onverwachte" blauwe envelop in je brievenbus krijgt, waar je hart 3 keer van over de kop gaat.


Groet, Foots  O0


P.S. Niet denken dat ik er werk he, bij de blauwe enveloppen vereniging, ik probeer al jaren mijn lidmaatschap daar te beeindigen. ;)
dankje voor je eerlijke mening die wou ik is van een ander horen heb het al is vaker aangekaart dat de belasting in nl anders werk .tip voor noot wacht nog een maandje of 3 4 en bezoek met mooi weer gt of villa marisol bezoek om verassingen te voorkomen een sauna club in dutseiland en gt licht niet zo ver van yingyang 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #96 Gepost op: 3 februari 2014, 22:21:58 »
Beste Noot,

Wel Ahum hoe zal ik het zeggen, ik ga maar voor recht voor de raap.

Het is redelijk voor de hand liggend dat dames in een club "werken" en daarmee wat verdienen, inkomsten dus belastingplichtig.

Ik heb nog nooit als man een zakcentje bij kunnen verdienen (maar ik ben ook verschrikkelijk lelijk en dik vergeet dat niet. Ik neem aan dat de belastingdienst dat ook zal verwachten. Mannen geven hun id ook niet af, ook niet als stel, dat werd duidelijk door een ander stel verteld dat alleen zij haar id moest afgeven na een date.

Ik denk eerder dat de meeste heren er wat (zwart) geld opmaken. Maar je hebt gelijk je kunt daar werken als barman of DJ, klopt, maar dan gaat dat via je salaris.
Tenzij je naar een gaybar of homotent gaat dan zou de belastingdienst dat natuurlijk wel kunnen gaan vermoeden.

Wat ik al eerder zei; ik ben niet alwetend op dit gebied, ik probeer je maar wat te helpen met de info die ik heb.

Groet, Foots O0


P.S. Die gelijkheid tussen man en vrouw in de wet is trouwens echt ver te zoeken in NL maar dat terzijde en geheel mijn eigen inzicht en interpretatie van de NL wet.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #97 Gepost op: 3 februari 2014, 22:35:26 »
Zeker dank voor je mening en hulp!
Maar vooralsnog' wil mijn vriendin niet bijverdienen, dus lijkt mij dit probleem ook niet aan de orde  ::)

En in mijn beleving zal de belastingdienst toch echt meer bewijzen nodig hebben dan alleen maar een 'vermoeden'...
Beste Noot,

Wel Ahum hoe zal ik het zeggen, ik ga maar voor recht voor de raap.

Het is redelijk voor de hand liggend dat dames in een club "werken" en daarmee wat verdienen, inkomsten dus belastingplichtig.

Ik heb nog nooit als man een zakcentje bij kunnen verdienen (maar ik ben ook verschrikkelijk lelijk en dik vergeet dat niet. Ik neem aan dat de belastingdienst dat ook zal verwachten. Mannen geven hun id ook niet af, ook niet als stel, dat werd duidelijk door een ander stel verteld dat alleen zij haar id moest afgeven na een date.

Ik denk eerder dat de meeste heren er wat (zwart) geld opmaken. Maar je hebt gelijk je kunt daar werken als barman of DJ, klopt, maar dan gaat dat via je salaris.
Tenzij je naar een gaybar of homotent gaat dan zou de belastingdienst dat natuurlijk wel kunnen gaan vermoeden.

Wat ik al eerder zei; ik ben niet alwetend op dit gebied, ik probeer je maar wat te helpen met de info die ik heb.

Groet, Foots O0


P.S. Die gelijkheid tussen man en vrouw in de wet is trouwens echt ver te zoeken in NL maar dat terzijde en geheel mijn eigen inzicht en interpretatie van de NL wet.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #98 Gepost op: 3 februari 2014, 22:37:08 »
Mannen geven hun id ook niet af, ook niet als stel, dat werd duidelijk door een ander stel verteld dat alleen zij haar id moest afgeven na een date.





Je bedoelt veronderstel ik : een date met een andere kerel?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #99 Gepost op: 3 februari 2014, 23:08:49 »
Mannen geven hun id ook niet af, ook niet als stel, dat werd duidelijk door een ander stel verteld dat alleen zij haar id moest afgeven na een date.





Je bedoelt veronderstel ik : een date met een andere kerel?


Ja, als je als stel met elkaar bezig bent was het geen punt. Ook niet als de man een andere dame op kamer neemt, maar zodra de vrouw een date scoort,moest er een id afgegeven worden. Wel trouwens vooraf duidelijk gemeld door de club.


Wat ik al zeg om organisatorische redenen, lees de NL belastingdienst. Die wordt dan net als alle andere dames ingeschreven. Of je er last van krijgt met de blauwe fanclub dat weet ik niet, maar ik vrees het ergste.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #100 Gepost op: 4 februari 2014, 10:40:54 »
Ook in Ying Yang zijn koppels welkom.

In Yin Yang is dat zeker mogelijk , de dame krijgt dan ook een witte badmantel , voor de rest geen enkel probleem . Dit is mijn eigen ervaring .
Zo kun je eens een trio maken met je vriendin samen met een DVP . De prijs is wel dubbel jij betaald en je vriendin ook.
Dat mijn vriendin zou bijverdienen was geen optie voor mij .


Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #101 Gepost op: 4 februari 2014, 22:00:15 »
Goed om te horen dat we iig welkom zijn :).....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hadden we nog een vraagje.....in hoeverre zijn openbare acties toegestaan in bv kino, wellness, buiten etc....

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #102 Gepost op: 5 februari 2014, 09:12:48 »
Goed om te horen dat we iig welkom zijn :).....
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hadden we nog een vraagje.....in hoeverre zijn openbare acties toegestaan in bv kino, wellness, buiten etc....
volgens mijn alleen ma in de kino

Wijze grijze

  • Gast
Verjaardag in Yin Yang
« Reactie #103 Gepost op: 25 februari 2014, 16:52:08 »
Maandag 24 februari. Wijze Grijze was weer een jaartje grijzer geworden en dat gaf gelegenheid om van de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken. Ik arriveerde tegen 13:00.

Ik wist dat Yin Yang hiervoor een kopie van je paspoort maakt en deze in hun administratie houdt. Wijze Grijze TopTip: Neem zelf een kopie mee en streep alle data, behalve uiteraard je geboortedatum, door. Dat werd geaccepteerd. De laatste keer dat ik in Yin Yang was, was alweer één jaar geleden en sindsdien is de club nog netter en verzorgder geworden. Dat begint al bij de entree en dan vooral in de barruimte, met aangebouwde rokersruimte en zeer uitgebreid restaurant.

In dat restaurant kun je zeer goed eten. Ik durf bijna te stellen dat het van PSR of Magnumkwaliteit is, althans op deze ene dag dat ik er geweest ben. Uitgebreid ontbijt met een mooie selectie aan broodbeleg, diverse soorten broodjes (waaronder lekkere krentenbollen) verschillende voorgebakken eitjes (spiegel, of scrambled) gebakken bacon, worstjes en diverse soorten vers fruit van Klasse I kwaliteit. ’s Middags staan er diverse salades en 2 Limburgse vlaaien met slagroom. Vanaf 17:00 kan er warm gegeten worden. Gebakken kipfilet of een stuk zalmfilet met verse tuinboontjes en gekookte aardappels of puree. Eigenlijk heb ik vandaag teveel gegeten hier….

De clubambiance is vrij rustig. Het muziekvolume is perfect. Zeker niet te hard. In het wellnessgedeelte wordt aparte ontspannende loungemuziek afgespeeld. Vandaag bestond het publiek merendeels uit Belgische bezoekers die meestal met anderen samen gekomen waren. Goed dat ik leesmateriaal bij me had. Tijd genoeg voor de Maandagkrant + de Zaterdagbijlagen. Er waren best wel een aardig aantal meiden (ca 30 overdag en ca 40 ’s avonds), ik zou zeggen allemaal 25+ en over het algemeen toch wel vrij profi ingesteld. Dus grote kans op een PSE-sessie? Dat is nu niet echt categorie waar Wijze Grijze en Wijze Stijve enorm blij van worden. Maar dat is niet erg, want je kunt natuurlijk uitgebreid gebruik maken van de schitterende wellnessfaciliteiten of je krantje buiten lezen met zicht op de mooie tuin. Buiten zitten in Februari? Ja, want het was vandaag, 24 Februari nota bene, 16 graden! En zo liep ik in de loop van de dag Dupke tegen het lijf die naar aanleiding van recente goede berichten ook besloten had Yin Yang nog eens aan te doen. We hebben uiteraard flink bijgepraat, de club samen verkend, buiten gezeten en aansluitend in het restaurant gegeten.

Later op de avond was ook Boy69 verschenen. Hey Statler en Waldorf weer in da house. Bij gebrek aan een 2-zitsbank stonden beide heren deze keer eens aan de bar en waren weer in een enerverend gesprek verwikkeld.

[attachimg=1]

 Statler: What do you think of the girls in this club?
 Waldorf: Way too many
 Statler: Yeah, I cannot choose
 Waldorf: Terrible
 Statler: Not all of them are Rumanian
 Waldorf: Outrageous
 Statler: I’ll never come back
 Waldorf: Oh, look at that girl, She looks nice
 Statler: Yeah, let’s go and talk to her.

Ook Boy69 was onder de indruk van de positieve veranderingen in deze club. Ook met hem nog even bijgekletst en aansluitend deed ik een laatste rondje jacuzzi en zwembad. Ik leverde m’n badjas en sleutel weer aan de balie in, bedankte me voor de Limburgse gastvrijheid en vertrok naar m’n volgende etappeplaats: Golden Time. (zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg46132#msg46132)

Wijze Grijze sexapproval™ voor Yin Yang vandaag: 7,5/10

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2014, 17:06:44 door Wijze grijze »

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #104 Gepost op: 26 februari 2014, 17:39:13 »
Yin Yang, meer dan een jaar was ik er niet,  en nu, 2 maal binnen de week.
Mijn eerste bezoek was op zondag 16 februari, zondagen zijn steeds rustig in (bijna) alle clubs, en mijn tweede bezoek vrijdag 21 februari.
Ik had zin om een club te bezoeken, maar niet om 2 uur of langer in de wagen te zitten, en YY is de dichts bij huis zijnde club.
Risico, ja, maar die kan je beperken.

Zondag 26-02.

Aankomst op ;de parking omstreeks 14:30 wat meteen opviel was het aantal Belgische nummerplaten, vroeger zag u er hier en daar ééntje, nu was het merendeel Belgisch, op de voet gevolgd door Nederlandse en wat vroeger Belgisch was in aantal, was nu Duits, zeer beperkt dus.

Ik wist niet wat ik mocht verwachte van de “vernieuwde YY” de bel en deur bleken nog identiek, maar dat zou later blijken is zowat het enige.
Toen ik binnen kwam herkende ik niets van YY, een volledig nieuwe inkom met balie nu aan de linker kant, waar ze vroeger nogal vaak een badjas gingen halen. Positief dat er geen over en weer geloop is met badjassen, ze liggen gewoon achter de balie.
De inkom is een knap staaltje van moderne architectuur.

De kleedkamer was al een hele tijd vernieuwd, die blijft wat ze was, met haar veel te kleine lockers, jammer maar helaas, waarschijnlijk werd hier gekozen voor meer op een kleinere plek, dan kan men meer ijsberen  van een locker voorzien, of al die lockers ooit bezet zijn valt nog te betwijfelen.

Het nat gedeelte is en blijft een ijspiste, het verbod op zeep aan de douches nabij het zwembad veranderen daar niets aan, er werd gewoon gekozen voor een foute vloer.
Robberen antislip matten zouden nochtans veel kunnen oplossen, maar misschien mag dit niet om hygiënische redenen, wie zal het ons vertellen.

De bar werd omgetoverd tot een modern geheel met een centrale toog waar constant 2 man achter staat, de toog werd groter, overzichtelijker en rondom open. Dus geen muur meer waar bv de geluidinstallatie tegen staat. Deze verhuisde naar een plek onder de bar, zo wordt er minder aan geprutst .
Op zondag stond het geluid zeer aangenaam, niet te luid, de muziek was erg variërend.

Wat ook meteen opviel was, dat de tv schermen zijn verdwenen, geen video clips meer in YY, jammer maar niet erg.

Verder is er veel minder plaats om te zitten, er blijven enkele zetels over, maar voornamelijk zijn het nu barkrukjes. Mooi ingekleed en op een verhoogje gezet zodat de voeten ook rust hebben.
De ouwe afgescheiden dansvloer is verdwenen en de nieuwe dansvloer is geïntegreerd in het geheel, de danspaal is er nog en de disco verlichting is van de modernste soort (LED light en moving heads met LED’s).

Er is een rookruimte voorzien aan de zetels waar vroeger nog de CD juke box stond, net aan de doorgang om naar het buitenterras te gaan. Een ruime rokerssplek maar als je er dicht tegen zit, ruik je als niet roker toch wat van de rookgeur, niet sterk, en je moet er erg op letten, maar net naast het raam neem je het toch waar.
Dit komt omdat ze in YY niet hebben gekozen voor een echte rookzaal met onderdruk, maar wie goed oplet ziet dat het gewoon een buitenterras is, van de kouwe buitenlucht afgeschermd met kunststoffen tentzeilen die een paar mm boeven de grond hangen, in de zomer kunnen deze opgerold worden  en zit je gewoon buiten onder een dak.
Toch wel goed beken en het zal de prijs wel gedrukt hebben, een rookkamer met onderdruk is niet goedkoop.

Plots viel een aanwijzer RESTAURANT op, blijkt dat dit nu op het gelijkvloers is ingang ongeveer waar de juke box vroeger stond, een goede zaak het restaurant aan de keuken. De meiden moeten geen badjas meer aan als ze komen eten, een omgebonden handdoek is voldoende nu.

De tepanjaky  of grilplaat is verdwenen, en maakte plaats voor een heus buffet. De bediening gebeurt langs de andere zijde dus men kan aanvullen zonder in de weg van de gasten te lopen. Achter het buffet bevind zich de open keuken, je ziet wat ze doen dus.
Rond 15 uur werden er Hamburgers geserveerd in een Bagnat broodje, er was ook keuze uit verschillende groente en fruit, ook soep en dessert, bavaroi en chocolademousse een grote pot vol.  Het dessert zou gans de tijd blijven staan.

Later waren de hambergers verdwenen en hadden ze plaats gemaakt voor een paar warme gerechten, vis, en vlees, rijst, frietjes en gebakken aardappels.
Het was lekker.

De bussen mayo en ketchup hebben plaats gemaakt voor echte sausverdelers, er werd ook brood aangeboden.

Het eten was lekker en van goede kwaliteit, een pluim voor de testertjes.
Het fruit beperkte zicht tot appels peren en bananen, één van de dames wast trouwens op een heel sensuele mannier een banaan aan het verorberen.

Naast de trap om naar de kino te gaan, staan enkel speelautomaten, werkloze meiden maken er nog steeds gebruik van.
Ook de Kino werd deels vernieuwd, niet spectaculair maar er zijn een paar zaken anders nu, als ik me goed herinner hangt het scherm nu op een andere muur.

De open kamers beneden zijn nu gewone kamers en én daarvan werd ingericht als massageruimte.

Boven is de deur van het ouwe restaurant gesloten, daarachter bevinden zich nu een aantal moderne, nieuwe kamers met inloopdouche, mooi en zeer functioneel, graag meer van dat.
Hier trouwens geen gladde vloer.

Wat me opviel was dat ze alle meubilair uit de bar hadden vernieuwt, zelfs de dames die tot het meubilair van YY behoorden waren niet meer te bespeuren.
Voor een zondag was de bezetting goed te noemen, ik schat een 30 tal dames en iets meer ijsberen.

En dus geen enkel dame die ik nog kende van vroeger, alles nieuw dus, en natuurlijk, zoals overal, een aantal Roemeense meiden, ze geven zich wel vaak uit voor Spaanse.

Mijn eerste date was met een donkerblonde Spaanse waarvan ik vermoed dat ze niet echt Spaans was.
Het tongzoenen was heel beperkt, het pijpen ZC daarentegen was van hoog niveau en tijdens het neuken MC  had ze pijn, ook al deed ik het zachtjes , ik bleek wat te groot voor haar nauwe poesje.
Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt zonder FT.
Herhalingsgevaar is bijna onbestaande maar daar kan het arme kind niets aan doen, ik wil zo een meid geen pijn doen maar kom toch liever al neukend klaar.
Kostprijs voor 35min 50€, geen klokkenkijkster dus.

Mijn tweede was met een zwartharige Hongaarse, en Hongaarse  meiden en YY is zelden een goede zaak, maar ik viel op haar looks, en had goed afspraken gemaakt, tongzoenen 9/10 PZC 7.5/10 en neuken MC 8/10, ver boven het gemiddelde, enkel de kick was er niet, ze deed erg haar best om het naar mijn zin te maken maar als het niet klikt, ja dan ontbreekt er ergens iets.
De service was dus best ok, haar prestaties ook, maar misschien zat er iets fout tussen mijn oren, Hongaars en YY gaat niet samen, en bleef me dat achtervolgen, ik durf het niet zeggen.
Wat ik wel weet is dat voor de meeste onder ons dit een top sessie zou zijn.
Ze krijgt zeker een tweede kans.

Omstreeks 18u30 nog wat gaan eten en omstreeks 19u het huis verlaten, het was een mooie zondag in Roermond.


Nu verslag van vrijdag nog.