Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491476 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #135 Gepost op: 10 mei 2015, 22:17:24 »
Op vrijdag naar YinYang getogen.

Ik kreeg een blauw bandje om. Het was de 2e keer dat ik er was en kon daarom makkelijk de weg naar de lockers vinden. Met een ijsbeervel op naar de bar gelopen. Het was om 17.00 al behoorlijk druk met vrouwen en mede-beren. Terwijl ik aan de bar op mijn drankje stond te wachten had ik de eerste jagers al om mijn nek hangen. Nein bitte, jetzt nicht.

Met mijn drankje buiten op het terras gaan zitten om eens rustig de langslopende dames te bestuderen en om van het zonnetje te genieten. En ik moet zeggen, er liep van alles rond, van klein slank tot mollige billen. Gelonkt werd er van alle kanten.

Weer bij de bar werd ik aangesproken door een dame met een aardig snoetje. Ze heette Karima en is Duitse (hoewel ik daar niet 100% van overtuigd ben). Ze deed me tijdens het gesprek een aantal aantrekkelijke voorstellen. Ze stelde ook voor om naar de Kino te gaan waar ze kon demonstreren wat ze kon. In de Kino ontdeed ze zich van haar bovenstukje en niet lang daarna van haar broekje en begon me flink te pijpen terwijl ik mijn vingers in de poes kon stoppen.
Ik stelde voor om een kamer op te zoeken en dat vond ze goed. Tot mijn verbazing liep ze niet naar de receptie maar direkt naar een kamer vlak bij de Kino.
Ik begreep later van een andere dame dat dit de minst aantrekkelijke kamer was en daarom niet vaak gebruikt. De kamer was okay maar alleen geen spiegel en douche en/of wc terwijl bijna alle andere kamers van YY dat wel hebben. Of dit allemaal volgens de huisregels is weet ik niet, maar gaat mij eigenlijk ook niet aan.
De kamergang met Karima was okay, maar niet geweldig. Geen gevaar voor herhaling vanuit mijn kant.

Na de kamergang van het uitstekende eten gebruik gemaakt en een saunagang gedaan. Die was goed heet en ik had een hele tijd naderhand nodig om weer voldoende afgekoeld te zijn. Nog even de lounge bezocht (die kende ik nog niet) en daar wat in alle rust gelezen.
Weer tijd voor aktie...

Ik had gezien dat mijn verrassing van de vorige keer weer aanwezig was en stapte op haar af. Ik werd door Nadia weer met een hemelse lach begroet. Voorgesteld om even buiten te gaan zitten, voor haar een drankje gehaald en vervolgens zeker een half uur geanimeerd met haar buiten zitten praten. Wat een leuke vrouw is dit toch. Ik stelde zelf maar weer de kamervraag. Ik moest warempel als bij de tandarts met een nummertje op de bank op mijn beurt wachten. Dat was nog een kwartiertje keuvelen met Nadia voordat we aan de beurt waren. Wat vervolgens op de kamer gebeurde beschouw ik als een van de beste sessies die ik het afgelopen jaar heb gehad. Wat is Nadia een heerlijke GFE-vrouw. Ze is wat ouder maar weet verdomde goed wat mannen lekker vinden en ze speelt perfekt op alle lichaamstaal in. Het uur vloog om, wat zeg ik, we zijn zeker 5 kwartier op de kamer geweest. Na afloop loopt ze met de arm om je heen weer terug naar de bar en zorgt er voor dat je in alle opzichten een fijn gevoel hebt. Klasse!!

Na nog wat eten, een drankje, de whirlpool, een gesprek met een andere ijsbeer toog ik om 22.30 geheel voldaan en verzadigd weer huiswaarts. Wat kan wandelen toch verkwikkend zijn!!!!
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2015, 00:19:54 door scrotum »

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #136 Gepost op: 11 mei 2015, 14:26:38 »
De Kronieken van een Wandelreiziger.
Episode I: Het mysterie van het blauwe bandje, de grote droogte en de memorabele metamorfose.

Donderdag 30 april. Yin Yang.

Decennialang – eigenlijk mijn gehele leven tot twee jaar terug - is deze dag voor mij Koninginnedag geweest en om daar nou zo abrupt een normale werkdag van te maken, daar wil ik nog niet aan. Sterker nog: ik was ter meerdere eer en glorie van ons koningshuis van zins om voor het eerst in mijn bestaan op twee opeenvolgende dagen mij actief onder te dompelen in de saunaclubscene. Donderdag Yin Yang, vrijdag Golden Time. Met tussendoor een overnachting nabij. Vandaag – vrijdag – een mooie dag dus om mijn verworven vrijkaartje eens aan de kassa van Yin Yang om te wisselen tegen een berenvel en een kluissleuteltje.
Dit zou mijn eerste bezoek worden aan deze Roermondse club, dus altijd wat spannender dan reeds eerder betreden paden. Ik reed de oprijlaan eerst blind voorbij, maar had weldra door dat ik mijn doel aan het voorbijschieten was, dus ten halve gekeerd en voor ik het wist reed ik om een uur of vier de parkeerplaats van Yin Yang op. Een ruime parkeergelegenheid, die op deze donderdagmiddag toch heel aardig bezet leek. Met vrijkaart in de hand stapte ik blijmoedig door de entree en werd hartelijk welkom geheten in het Nederlands. “Da’s weer eens wat anders”, was mijn eerste reactie, zonder deze uit te spreken. De vrijkaart werd zonder morren geaccepteerd. Badjas, handdoek, sleuteltje en óók nog een blauw armbandje werden uitgekeerd. Het kon niet op. Ik kreeg zelfs een semi-rondleiding. Kort doch ter zake doend. Die was dan wel weer in het Duits, maar daar laat ik me niet meer door afschrikken, doorgewinterd als ik ben.
Waar het blauwe armbandje voor dient is mij een volstrekt raadsel. Ik begreep als soortement van bewijs dat je op legale wijze het pand betreden hebt, maar het sleutelarmbandje zou toch dezelfde functie kunnen dienen lijkt me zo. Awel, het is niet anders. Dus bepakt en bezakt richting lockerroom waar de grote transformatieact snel voltooid was en ik mijn eerste schreden in deze club kon zetten om mijn eerste verkenningsrondje aan te vangen.

De eerste indrukken: een prachtige club met mooie tuin en binnen- en buitenzwembad (helaas nog buiten gebruik, maar het is koud vandaag, dus ik maal er niet om). Sublieme wellnessfaciliteiten (inderdaad tamelijk glad hier en daar, maar een gewaarschuwd mensch telt voor twee, dus de ongelukken zaten ook niet in een klein hoekje). Facilitair en qua interieur het beste wat ik tot nu toe heb gezien. Erg mooi!
Desondanks toch niet veel sfeer en dat zou later ook niet echt verbeteren. Komt dat door de opstelling van bankjes en zetels? Wie zal het zeggen? Mooie kino en een aparte men’s lounge, waar men zich kan afzonderen en een van de weinige plekken waar men de telefoon mag gebruiken. Aardig idee, zo’n men’s lounge, alleen jammer dat er geen dames binnen mogen. De ruimte was dan ook meestal verlaten.
Negentig procent van de dames gaat om de haverklap naar het rookhok. Velen staan meer in de rokerij dan in de barruimte. Nadelig voor de sfeer, want zeker een vijfde van het aanwezige vrouwvolk bevond zich op elk gegeven moment in genoemd hok . Restaurant en eten – zo zou later blijken – waren redelijk goed. Buffet is wat onpersoonlijk, maar de kwaliteit is niet slecht. Ook hier is de sfeer echter niet helemaal top. Beetje een kantine uitstraling. De kamers zijn mooi, schoon, comfortabel en ruim. Al met al een prima basis voor een succesvolle middag / avond.

Dan de dames, want daar draait het uiteindelijk toch om.
Qua looks valt het allemaal wat tegen. Had beter verwacht. Te verwend natuurlijk. Weinig echte beauty’s. Momentopname? De eerste club die ik aandoe, waar de dames achter de bar mooier zijn dan er voor. Veel Roemeens. Te veel naar mijn smaak. Het is niet alleen YY dat hieronder gebukt gaat, voor veel clubs gaat deze vlieger op.
Wat aantal dames betreft is het in orde vandaag, want ruim meer dan het aantal rakkers. Toch heb ik maar moeite om mijn eerste keuze te maken. Diverse dames komen zich ‘voorstellen’. Dit proces zal zich de gehele avond voortzetten. Het stoort me minder dan ik had verwacht. Ze voelen / ruiken dat ik voor het eerst hier ben, roofdieren als ze zijn, maar er zit nog weinig bij dat me erg bekoord.
Heb een geanimeerd gesprekje met Moldavische Alice. Ze overtuigt niet direct voldoende, maar misschien, heel misschien kan ’t wat worden tussen ons. Na het eten dan wel, want eerst honger. Het zal er niet van komen. Alice dan, het eten komt er wel van.

Na het diner de mooie Dora gevonden. Kleine blonde Hongaarse opdonder, met krullenbos en prachtig lijf. Ook haar ogen mogen niet onvermeld blijven. Dus bij deze. Op de kamer niets mis mee. Prima sessie met alles er op en er aan. Leuke meid, goeie sex. Maar meer dan een zeventje wordt het niet al met al. Er is niet echt een klik. Kan gebeuren. Conversatie verloopt wat stroefjes nu en dan. “Of ik misschien lid ben van een motorclub” vraagt ze op een gegeven moment. Ik ben verbaasd, maar ze lijkt het echt serieus te menen. Nou heb ik een indrukwekkend postuur en een kale kop – en voor de gelegenheid een baard van vier dagen – maar alleen al vanwege het ontbreken van welke vorm van tatoeëring of piercing dan ook, lijkt het me een vreemde vraag. Bovendien zou ik me met mijn zachtaardig karakter slecht op mijn gemak voelen tussen de Angels, Bandidos of Satudarah kompanen. Ik moet dus lachen en ontkennend antwoorden. Ze lijkt opgelucht (?) en neemt nog maar eens een stevige hap in mijn pielemuis. Die vindt dat niet onplezierig en laat weldra zijn waardering blijken.

In het rookhok moet je dus zijn. Alle dames komen daar binnen en dikwijls meerdere keren per uur. Geen betere plek dus om een volledig beeld te krijgen van het damesaanbod. Nou rook ik zelf, dus kan ik mooi het aangename met het aangename verenigen. Ik word er niet wild enthousiast van. Het is niet dat ze niet aantrekkelijk zijn - ik mocht willen dat ik thuis zoiets had – maar iets speciaals kan ik niet ontwaren. Jammer. Ik loop al met het idee te spelen om de aftocht maar eens te gaan blazen, terwijl het toch pas half elf is. Maar ik houd mezelf sterk. Discipline is een groot goed.
Een wat langere, slanke dame stapt het rokershol binnen. Ziet er niet onaardig uit, beetje dertien-in-een-dozijn. Beetje het buurmeisje waar je stiekem wel eens over fantaseert, zeg maar. Donkerblond, halflang haar, met een slag. We raken aan de praat. Emma heet ze en ze komt – kan ook bijna niet anders – uit Roemenie. Apart: ze verontschuldigt zich voor haar nationaliteit. WTF? Ik kijk haar verbaasd aan. “Waarom verontschuldig je je nou”? Het blijkt dat deze Roemeense zich zeer bewust is van de algemene reputatie van haar landgenoten en van de gedachte dat overdaad schaadt. “Niet doen, nergens voor nodig”, zeg ik nog. Maar ik vind het wel grappig.
Een best leuk gesprek volgt. We hebben het over haar afgebroken studie, de economische situatie in haar vaderland en nog van alles meer. Bepaald geen dom meisje. We zetten het gesprek in de barruimte voort. Gaandeweg het gesprek vind ik haar steeds aantrekkelijker worden. Ik voel duidelijk iets dat op een klik lijkt. Ik kan in ieder geval erg leuk met haar praten. Omdat ik nog wel een vriendinnetje kan gebruiken vandaag, stem ik na verloop van tijd toe. We gaan de kamer op.

Ik vraag nooit van te voren wat de mogelijkheden en vooral de onmogelijkheden zijn als ik met een meisje de kamer op ga. Ik vind dat dat ‘het moment’ ruïneert. Bovendien zijn het vaak vage beloftes, die je geen garanties geven, dus wat is the point. Zelden wordt ik overigens teleurgesteld. Ik prijs mij gelukkig. De sessie met Emma startte echter desastreus.
Nadat het bed was opgemaakt en we ons van onze schaarse kleding hadden ontdaan, gingen we op bed liggen. Ze had best een lekker lijfje. Niets bijzonders vergeleken met veel van haar collega’s, maar mooi slank, parmantige tietjes en een vriendelijk bekkie. Ik was er niet ontevreden mee.
Bij de eerste kus was het echter al gelijk mis. Er kwam wel tong aan te pas, maar het was heel voorzichtig en heel terughoudend. “Fuck, heb ik dat nou”? Het duurde ook niet lang. Ze zakte af naar beneden, af en toe een kusje op mijn borst en buik gevend. Passie was ver te zoeken, in a galaxy far far away… Ze belandde bij mijn edele delen en nam ‘hem’ ter mond.
Wat volgde wens ik niemand toe. Het was zo’n droge aangelegenheid, dat elke keer dat ze haar mond over mijn pik schoof, het vel zover naar achter werd getrokken dat een intense pijnscheut via mijn liezen tot in mijn lendenen trok. En het werd ook niet natter en daarmee beter. Na een pijpbeweging of tien was de boel nog even gortdroog als bij aanvang. Wat wel vochtiger was waren mijn ogen. Van de tranen. En niet van geluk. Ik trok hem er snel uit. “Effe beffe”, dacht ik, “dan gaat het straks misschien beter”.
Alvorens naar haar grotje af te zakken dacht ik eerst nog even met haar borstjes te spelen en haar tepeltjes te likken. Ik doe dat doorgaans graag. Dat viel niet goed. “Ik heb erg gevoelige tepels” zei ze en tengevolge daarvan weliswaar geen no-go area, maar het moest wel hééél voorzichtig. Hééél voorzichtig is niet leuk en zonder leuk geen Spaß. Onderweg naar de lagere regionen had ik er al stevig de smoor in en eenmaal daar aangekomen werd het er niet beter op. Een baard van een week. Niet bij mij, maar bij haar… Autsj. Niet fijn.
Het likken der intieme delen werd getolereerd en leek zelfs in goede aarde te vallen, maar weldra volgde zo’n overdreven gehijg en gesteun, dat zelfs ik dacht dat het (slecht) geacteerd was. Ik denk dat niet snel, want ik wil mezelf altijd graag wijsmaken dat ik een excellente beffer ben die de dames van hoogtepunt naar hoogtepunt likt en daarvan graag bevestiging ziet in de vorm van duidelijk waarneembaar genot, maar dit kwam zelfs bij mij ongeloofwaardig over. Ik was nog maar net begonnen tenslotte. Toen ik vervolgens trachtte een vinger in te brengen en ik teruggefloten werd met de mededeling dat dat niet mocht, had ik het gehad.

Normaliter neem ik mijn verlies, strooi hooguit wat boze blikken richting niet-meewerkende dame, maar maak er meestal geen woorden aan vuil alvorens af te taaien. Om een of andere reden deed ik dat nu niet. Misschien was het de klik die ik eerder dacht te voelen en nu zo werd beschaamd. Misschien wat anders. Ik richtte me op van haar muschi, keek haar diep in de ogen en zei dat dit zo niet ging. Ze keek me vragend aan en toen vertelde ik tot in detail wat er allemaal aan schortte. Van het zoenen dat geen zoenen is, het pijpen droger dan het Aral meer, de niet tijdig geschoren poes, en alles wat me nog meer dwars zat, incluis de vraag toen we de deur nog niet eens dicht hadden of ik niet een uur wilde blijven (welke ik overigens onbeantwoord liet). Ik maakte nog net niet de vergelijking met thuis, maar het scheelde niet veel. Kortom, het kwam er op neer dat ik bepaald niet tevree was.
Ik verwachtte een onverschillige reactie, maar die kwam niet. Mijn kritiek leek haar daadwerkelijk te raken en ze leek zich zelfs wat te schamen. Tot mijn verbazing volgden uitgebreide verontschuldigingen. En een uitleg. Ze had een rotdag gehad (ik was haar eerste klant die dag. Het was nu ongeveer half twaalf ’s avonds en ze was om elf uur vanochtend begonnen…), verder een ruzie met een collega, en voor de gelegenheid gooide ze er ook nog wat familieperikelen tegenaan, waar ik altijd grote vraagtekens bij zet (vanzelfsprekend). Maar, het plaatje dat ze schetste van haar dag, was niet om vrolijk van te worden.
“Geen excuus”, gaf ik haar echter van repliek, zij het op uiterst vriendelijk toon. “Des te meer reden om goed je best te doen, zodat ik niet kan wachten om bij je terug te komen”. Ze leek er de logica wel van in te zien. “Ik zal je eens uitleggen wat wij rakkers graag willen en wat niet”. Vervolgens hadden een gesprek van zeker een half uur over do’s en don’ts, vanuit ijsberenperspectief. De Klant dus. Koning. Ze luisterde aandachtig, stelde vragen en leek voor mijn lectoraat open te staan. Mijn verbazing werd almaar groter. Dit had ik nog nooit meegemaakt in al die jaren.
Vlak voordat het half uur om was, stelde ik haar voor om haar voor een uur te betalen en dat ze zelf kon bepalen hoe lang we op de kamer zouden zijn. Niet dat ik nou zo geil was geworden van het gebeurde, maar wel omdat ik erg nieuwsgierig was naar hoe ze dit zou oppakken. En ergens had ik ook wel met haar te doen, want elke vezel van haar lijf schreeuwde dat ze totaal ongeschikt is voor dit beroep. Een herkansing dus. Ik weet niet of ze het verdiende, maar het pakte goed uit.
Na een ruim half uur lullen begonnen we maar weer van voor af aan. We waren inmiddels zo’n vijftig minuten op de kamer. En kijk aan, nu werd er wél diep en vol overgave getongzoend. Mocht ik wél haar borstjes kneden en aan haar tepeltjes likken (nog steeds niet al te wild, maar al vele malen beter dan zojuist). Was het pijpen wél dik in orde. Het was een complete metamorfose. Bij het beffen (helaas nog wel steeds een kut met weekendbaard, maar ja, je kan ook teveel willen..) was er nu wél een geloofwaardige respons en leek ze zowaar los te komen en er plezier in te scheppen. 69 ging zelfs erg leuk (mét vingers, ja, ja) en ze kwam losser en losser. Hoe is het in godsnaam mogelijk?? Er was sprake van inzet, passie en zelfs beiderzijds genot. Toen we gingen neuken, was ze haar terughoudendheid volledig kwijt. Ik weet niet hoe het kwam, waarschijnlijk door het vele geouwehoer tussendoor, maar ik hield het veel langer vol dan normaal en heb haar alle hoeken van de kamer laten zien. Of in ieder geval het bed dan. En leuk dat ze het vond! Tijdens het neuken in missio kwam ze ook nog klaar. Of ze had in een half uur tijd haar acteerprestaties enorm bijgeschaafd, dat kan ik niet uitsluiten. Ik had in ieder geval de indruk dat het echt was. Vlak daarna kwam ik ook, op heftige wijze. Het zweet droop van onze lichamen. Uitgeput.
We rookten nog een sigaret en waren beiden verwonderd over wat er zojuist had plaatsgevonden. Om kwart voor één – ruim anderhalf uur nadat we de kamer betraden – zei ze dat ze zich nu moest gaan haasten, want ze moest met de bus mee naar het hotel. Met een liefdevolle zoen en een welgemeend dank je wel, nam ze afscheid van me in de lockerroom. Zoals afgesproken heb ik voor één uur betaald. Dit was een memorabele ervaring. Of ik ooit weer bij haar terugkeer betwijfel ik echter zeer. Ik raad haar niet aan bij mijn collega beren, want de kans dat je met een zeer slechte sessie geconfronteerd wordt, lijkt me groot. Dit meisje moet snel een ander beroep kiezen.

Bij vertrek rond één uur, een licht komisch tafereel. Een hele horde meiden staat bepakt en bezakt buiten op de parking te wachten. Ik neem aan op de bus, die ze naar het hotel in Roermond brengt. Het lijkt wel de prelude op een schoolreisje. Ikzelf slaap wat verderop, om morgen snel in Brüggen te kunnen zijn. De overnachting kost minder dan de benzinekosten op en neer naar huis, dus daar heb ik niet lang over na hoeven denken. Om half twee gaat het licht uit, met gemengde gevoelens terugkijkend op mijn eerste YY ervaring en al vol ongeduld uitkijkend naar de dag die zou gaan komen. Next stop: GT!

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #137 Gepost op: 15 mei 2015, 09:41:20 »
Hemelvaartsdag ook even yy aangedaan, rond half 6 gearriveerd, rond 10 uur vetrokken.

Behoorlijk druk, redelijke line-up. Een uur met mara op de kamer geweest, uitstekend. Verder nog twee interessante dames gezien, maar dat kwam niet uit.

Het was niet slecht, niet bijzonder....vrij normaaltjes. Een goed uurtje gehad en naar huis gegaan met een niet ontevreden gevoel, maar ook niet de drang om er vandaag weer heen te gaan. Daarvoor is het teveel 'net niet'

Offline format_z

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #138 Gepost op: 27 mei 2015, 21:33:12 »
Ik had mezelf voorgenomen mijzelf eens goed te verwennen na een rotmaand op het werk en 2 weken ziekte. Met een dikke beurs dus op naar
het 10 jarig jubileum van Ying Yang. Ik was er nog nooit geweest, maar toch zoveel goede verhalen gehoord.....dus....
Ik kwam aan om 10:55 en was de 3de bezoeker die naar binnen ging. Lekker rustig dus nog.

Er is al genoeg over de club geschreven, zo ook over de gladde vloeren bij de douches. Inderdaad spekglad.

Hierbij dan een samenvatting van deze dag:
De Ontvangst vond ik koel en Zakelijk. Er werd me niet gevraagd of ik hier al eerder was geweest. Toen ik ze vroeg waar ik alles kon vinden verwachtte ik een korte
rondleiding van een vd meiden. Het was immers nog stil. Helaas... Ik kreeg te horen dat ik het trappetje naar beneden moest om me om te kleden.
Daarna ben ik zelf maar op ontdekkingsreis gegaan. Behalve de kino kon ik alles makkelijk vinden.

naarmate de dag vorderde werd het steeds drukker. Meer meiden en meer beren.
Eten en drinken waren goed verzorgd. Helaas stond de ingeschonken champagne warm te worden en kracht te verliezen. verder alles tiptop.Ondanks de drukte die er omstreeks 17.00 was
had het personeel alles goed onder controle.

De meisjes: Optisch was het een echt paradijs. Wat een spetters liepen er rond. Zeker 15 waar ik wel een half uurtje mee wil besteden.
Maar helaas van de 4 kamergangen (4 x Roemeens, maar dat zijn 90% vd meisjes) 2 redelijk goed en 2 matig. 3 meisjes klaagde dat ik voortaan zelf mar condooms mee moest nemen omda mijn maat niet standaard is !!!. Ze kregen de condooms met moeite om. Nu heb ik idd een dikke basis,maar andere clubs hebben de ruimere voering wel in huis. 
Alleen bij Natasja (21 jarig slank mooi meisje) ging het neuken voortreffelijk. Zij had wel het juiste condoom. Alleen was ze blij dat ik al snel kwam.
Wat een heerlijk strak poesje.....

Ook vond ik het TZ bij alle 4 ondanks mijn vraag vooraf onvoldoende. Alleen het puntje vd tong en niet en niet langer dan 5 seconden.

Ik heb nog even gelachen om 4 jongens die wachtten op Bobby Eden, die volgens hun zeggen ook mee naar de kamer zou gaan. Ik kon ze niet aan hun verstand brengen
dat dat er niet in zat. Maar iemand van het personeel had ze dat wel "beloofd" zei een van hen. Ik wilde dat wel eens zien.....

Uiteindelijk heb ik even een glimp van haar gezien om 17:15, maar volgens mij was ze druk bezig met een fotoshoot.
Ik ben niet veel later maar huiswaarts gegaan.

Al met al een leuke dag gehad, maar twijfel of ik hier nog terug kom. Als de meiden beter zouden zoenen zou ik het wel weten.
Nu mezelf maar alvast verheugen op ACA Gold as vrijdag.





Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #139 Gepost op: 13 juni 2015, 14:59:05 »
Woensdag 10/06 ben ik, tussen bezoeken aan Planet Eden en Sixsens in, voor de eerste keer in 2015 in YY beland, met dank aan RB en YY voor het vrijkaartje!

Ik ben aangekomen om 11u15. Op dat moment was de club nog quasi leeg. Er waren slechts een handvol mannen en vrouwen aanwezig. In de loop van de dag zouden er nogal wat mannen en vrouwen toestromen, zonder dat het ooit echt druk is geworden.

Ik ben traditioneel gestart met een lekker ontbijtje. In YY kan je kiezen uit een uitgebreid ontbijtbuffet. Ik heb het gehouden bij 2 broodjes met charcuterie, omelet, spek en een glas fruitsap. Het heeft gesmaakt :))!

In de loop van de vroege namiddag arriveerden Gignnl, Sjeufke en Ohhlord ook in YY en de eerste uren hebben we dan ook al pratend en drinkend doorgebracht op het buitenterras 8).

Wat ons buiten opviel: er was heel weinig interactie tussen de mannen en de vrouwen. Meermaals bezetten de mannen de ene helft van het terras en de vrouwen de andere helft van het terras, zonder dat er enige vorm van contact was tussen beide groepen :017:. Doet heel vreemd aan als je een club als Sixsens gewoon bent, waar er veel meer interactie is tussen beiden geslachten.

Ik moest in de namiddag nog bekomen van een zwaar weekend en van mijn bezoek aan PE van een dag eerder. Mijn collega ijsberen lieten mij plots echter 1 voor 1 in de steek voor een kamertje, dus ik had geen andere keuze dan ook uit te kijken naar een leuke meid ;).

Zo gezegd zo gedaan, dus ik installeerde me aan de bar en deed al snel teken aan Roemeense Diana om me gezelschap te komen houden. Deze mooie meid stond immers al van minuut 1 dat ik haar woensdag gezien had op mijn to do list.

Diana is 30 jaar jong en helemaal mijn type. Ze is 1,59m groot en weegt 57 kilo. Ze heeft lang, zwart haar, een mooi gezicht en wondermooie, blauwe ogen waar ik urenlang in zou kunnen verzinken. Diana heeft een B-cup die een heel klein beetje heeft geleden onder een zwangerschap (absoluut niet storend!) en ze heeft een heel lekkere, strakke kont. Geen piercings of tattoo's.

Ik heb zo'n 20 minuten gezellig met Diana gekeuveld aan de bar. Ze had absoluut geen haast en stelde de kamervraag ook niet. Die heb ik dan maar zelf gesteld, want zoals al gezegd, stond Diana heel hoog op mijn to do list.

De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen, dat zich beperkte tot kleine aanrakingen van de tong en dat ook niet echt lang duurde.

De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd, lekker stevig en de balletjes werden niet vergeten. Tijdens het pijpen mocht ik Diana haar natte poes lekker vingeren.

Het neuken was af: een wilde cowgirl, een intieme missio en een stevige hondjes. Ik heb lekker mogen beuken en ik heb mijn zaadjes mooi binnen de 30 minuten kunnen lozen ;D.

Ik heb de kamer heel tevreden verlaten en zag een herhaling met Diana later op de dag helemaal zitten. Haar aftersales vielen echter zo hard tegen, zeg gerust: waren onbestaande, waardoor het er toch niet meer van gekomen is.

Toekomstig herhalingsgevaar? Zeker aanwezig 8)!

Gignnl moest om YY op 17u al weer verlaten, maar Ohhlord en Sjeufke, die hun kamergangen quasi gelijktijdig met mij hadden afgesloten, waren er nog.

We hervatten dan ook onze eerdere bezigheden (drinken en zeveren) en onderbraken deze enkel voor een lekkere avondmaaltijd: ik heb eerst een bordje spaghetti gegeten en vervolgens een bordje gevuld met frietjes, vlees en allerhande groentjes. Smaakte allemaal uitstekend. Wat het eten betreft, heeft YY zijn zaakjes dik in orde!

Om uit te buiken, installeerden we ons terug op het buitenterras, waar we na 19u het gezelschap kregen van de Banaan en vriend. Het vervolg van de avond laat zich raden: we zijn nog tot sluitingsuur in YY aanwezig geweest en ik denk dat de bardames speciaal voor ons 's avonds nog 2 nieuwe vaten hebben aansluiten. Wat wil je: per pint die Sjeufke, Ohllord en ik dronken, kapte onze Banaan er vlotjes 3 naar binnen :-\ ;).

Ondanks de vele liters bier die mijn buik steeds meer deden uitdeinen en die mijn status van bewustzijn deden overhellen naar een status van, nou ja, iets minder 'bewust zijn' ;), zou ik ergens in de loop van de avond nog 1 keer kameren: met Spaans-Turkse Janina.

Janina is 27 jaar jong, heeft lang, zwart haar, een interessant gezicht en guitige, bruine ogen. Ze is slank gebouwd, heeft een heel lekkere kont, en een wondermooie A-cup. Janina heeft een piercing in de bovenlip en tattoo's op een schouder en in de nek. Ze werkt al dik 7 jaar als DVP.

De kamergang was... apart. PSE in het extreme. Janina deed alles en ze deed het goed, maar... allemaal te wild. Ik heb haar een paar keer proberen afremmen, maar dit was tevergeefs.

Tijdens cowgirl ging Janina zooo wild tekeer dat ik vreesde dat ze kleine Piet gewoon in 2 ging knakken :-\. En tijdens hondjes kon ik haar gewoon niet bijhouden. Dat is me nog nooit eerder voorgevallen.

Kameren met Janina was een heel interessante ervaring, maar, hoeveel ik ook van een stevige PSE hou, dit was zelfs voor mij teveel van het goede. Ik heb de kamergang uiteindelijk dan ook afgesloten zonder orgasme.

Herhalingsgevaar? Onbestaande. Ik ben blij dat ik wervelwind Janina eens heb mogen ervaren, en het was zeker een goede kamer, maar te is te en bijsturing bleek jammer genoeg niet mogelijk :o.

Na mijn kamertje met Janina trof ik onze Banaan en Ohhlord aan de bar aan en de rest van de avond zouden we, zoals eerder gezegd, nog vele pintjes verzetten.

Wat ons de ganse avond nog opviel: er was verrassend weinig volk in YY aanwezig en de sfeer was beneden alle peil. Het leek er bij momenten zelfs op dat wij de enigen waren die ons echt amuseerden.

Om 1u hebben we YY verlaten en ben ik mijn roes bij Ohhlord thuis gaan uitslapen. Dat was nodig, want niet veel uren later stond er alweer een bezoek aan SS op het menu 8).

Mijn conclusies na dit bezoek aan YY: het is en blijft een mooie club met uitgebreide welness faciliteiten. De bardames zijn mooi, vriendelijk en behulpzaam. Het eten is gevarieerd en lekker. De line-up voldoet ruimschoots (beter dan in pakweg SS). Er is echter veel te weinig interactie tussen de mannen en de vrouwen en de sfeer is woensdag nooit echt goed geworden.

Herhalingsgevaar? Alleen zie ik me dit jaar niet meer terugkeren naar YY, met een leuke groep kameraden misschien wel.

YY: tot nog eens 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #140 Gepost op: 18 juni 2015, 01:30:44 »
Zo kort bij huis en nog nooit bezocht: YinYang.

Vorige week woensdag de stoute schoenen aangetrokken en rond half 2 ingecheckt. De aangeboden rondleiding heb ik afgeslagen, omdat Ohhlord en KanariePiet ook in the house waren en mij van een rondleiding zouden voorzien. 

Ik las ergens dat de lockers erg klein zijn. De meeste lockers zijn zoals in veel clubs met twee boven elkaar. Voor mij voldoende ruimte, alhoewel de oude fabrieks-Pantherakasten de meest ideale waren. Er is ook een blok met 3 boven elkaar. Die zijn dus kleiner.
Een ruim berevel ontvangen voor mijn doppelXL. Die krijg je niet overal. Of je komt in de badjas-categorie luxe tenten. Die kan ik gelukkig nog net van mij vandaan houden.

In de bar trof ik meteen al KanariePiet die juist met 2 pintjes naar het terras liep. Een derde pintje was zo besteld. Lekker in de zon ouwenelen met die twee. En natuurlijk vrouwelijk schoon beoordelen. In gedachten vonden er al meerdere reserveringen plaats.

Na een paar frisse pinten hebben de heren mij YinYang van binnen en van buiten laten zien. Het hoeft geen betoog. YinYang is een strak ingerichte club, perfect onderhouden en schoon. Een oase om heerlijk in te vertoeven. Persoonlijk vind ik dat YinYang en Sixsens elkaar weinig ontlopen. Beide clubs zijn luxe ingericht. Op het een scoort YY iets beter en op het andere SS, maar de verschillen vind ik zelf minimaal. Het is ook maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Ik geef een opsomming, maar besef dat het mijn persoonlijke mening is.

Het terras met zwembad bij YinYang is groter dan bij Sixsens. Het buitendeel is strakker afgewerkt en luxer. Bij Sixsens is een (cocktail)bar in het buitengedeelte. Ook heeft Sixsens een ruim overdekt terras, dat bij lage temperaturen wordt verwarmd.
Het eten is in beide clubs uitstekend en goed verzorgd. Keuze uit meerdere gerechten. YinYang heeft een veel groter restaurant.
De kamers zijn luxer, ruimer en strakker afgewerkt in YinYang.
Het saunagedeelte ontloopt elkaar niet echt. Sixsens heeft 3 sauna's en een grote whirlpool. Yinyang daarentegen 2 sauna's, 2 iets kleinere whirlpools en een binnenbad. Qua afwerking is het een kwestie van smaak, mijns inziens gelijkwaardig. Ik vond de gladheid van de vloeren, waarover eindeloos wordt gediscussieerd, erg meevallen.
YinYang heeft een grote tuin, deze ontbreekt bij Sixsens
Sixsens heeft een Orientaalse ruimte voor uitgebreide presales en andere doeleinden. Deze ontbreekt bij YinYang.
De kino in Yinyang is 2x zo groot en luxer.
De bar in Sixsens is gezelliger, geaccidenteerd en voelt vanwege de aankleding warmer aan. De bar in YinYang is strak, (te) donker en kleiner. Als nadeel kan worden ervaren dat bij Sixsens op -1 en -2 geen daglicht is.

Ik was op een woensdag in YY van 14 tot 20 uur. Ik kan dus alleen ten aanzien van een woensdag een vergelijk maken. Het aantal dames rond 30 schat ik. Er waren minder ijsberen dan dames. Na 20 uur kan het beter zijn geweest.

Het mooie van dit forum is dat je een goed beeld krijgt wat voor vlees een club in de kuip heeft. Voor mij is TZ en een goede blowjob van zwaarwegend belang. De optiek van de dame komt op de tweede plaats, doch ook daar zitten (onder)grenzen aan. Mijn droom was om Maria ex HP weer eens te treffen, doch die was met vakantie. Ik las later ergens dat ze is verkast naar Dolce Vita.
Ik had een lijstje gemaakt van dames die aan mijn wensen voldoen. Het probleem met zo'n lijstje is, bij welke dame hoort de naam op mijn lijstje. Als een dame komt polsen, meteen naar de naam vragen. gignnl die spontaan een hand was komen drukken en die wat beter bekend is in YinYang gaf mij enkele tips, waarvan een, een waardevolle bleek te zijn achteraf. Op mijn lijstje stond ook de naam van Aishe, een Turkse dame.

Tijd om overbodige lichaamssappen te elimineren zoals dat hoort voorafgaand aan een voorgenomen kamer, althans bij mij! Met grote voorzichtigheid betrad ik de douchegelegenheid. Zeer gevaarlijk met risico van botbreuken, dwarslaesie en in het ergste geval met dodelijke afloop als ik de fora moet geloven. Ik vind het allemaal wat overtrokken. Van beide douches (bij lockers en sauna) gebruik gemaakt. Spekgladde vloeren heb ik niet ervaren.

Tijdens het douchen had ik aandacht van een dame. Tja zo goddelijk lichaam als ik heb, wie wil daar nou niet naar kijken. De welbekende vragen uiteraard van de dame in kwestie. Toen ze me op verzoek haar naam noemde en antwoordde met Aishe, dacht ik meteen, niet meer laten lopen! Recensies zijn goed en een positief advies van gignnl. Ik trof Aishe even later in de bar. Het gesprek kwam gemakkelijk op gang in het Duits, waar ze de voorkeur aan gaf. De verkiezingen in Turkije heeft ze op de voet gevolgd. Haar mening over de verkiezingsuitslag laat ik in het midden, maar duidelijk een dame die bredere kijk heeft op het leven dan alleen mannen tot een hoogtepunt brengen in een club. Ik mag dat wel. Hoe vaak komt het niet voor dat een gesprek met een dame door enerzijds taalproblemen en of weinig gespreksstof, stroef verloopt. Het klikte en zo lulden we een half uurtje vol. De kamervraag kwam maar niet, dus stelde ik zelf voor wat aan beweging te doen, nadat ze me op behoorlijk had opgewarmd.

Ik heb maar 1 kamer gezien in YY, maar deze was veel luxer dan ik ooit in andere clubs heb gezien (muv de luxe whirlpookamer in AcaGold).
De service van Aishe was goed. Ze vroeg aan het begin of ik een half uur of langer wilde. Met onbekende dames ga ik zelden langer dan een half uur, maar bij Aishe vertrouwde ik er vrij snel op dat ze een uurtje zeker waard was. Tongzoenen alsof de was werd gespoeld, het trompetteren met hoge en lage tonen. Neuken als een opgevoerde Zündapp met kickstarter. Optisch zijn er betere te vinden, maar de service was meer dan oké!

Aishe: Geverfd donker rood haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Turkse, spreekt goed Duits
PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,8M
EL: yep.
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: No problem
Beffen: yep in 69
NMC: Cowboy, missio en in doggy de mensheid weer een stap verder geholpen
GFE: 80%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door, leuk snoetje, tekenen van voormalige zwangerschap(pen)
Extra's: Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: Zo nu en dan
Kamertijd: 60 minuten

Na de kamer op zoek naar Ohhlord en KanariePiet. Onvindbaar, dus de tijd gedood met een saunaatje. Vanuit het saunalandschap spotte ik beide bourgondiërs op het terras met een pint. In de veronderstelling dat beiden zich bezig hadden gehouden met ontwikkelingshulp aan het oostblok, bleek later dat de heren aan 'buikje vullen' hadden gedaan.
Na een tweetal pinten hebben we ons samen tegoed gedaan aan een uitstekende maaltijd in het restaurant. Tijdens het eten had ik zicht op een mooie slanke, maar vooral naturelle dame van zeker 1,70 meter. Haar naam en service zou ik die dag niet meer leren kennen. Deze dame niet meer gespot. Als zij beschikbaar zou zijn geweest, dan had ik er nog een kamertje aan geplakt.

Om half 9 YinYang verlaten, het alibi respecterend!
Mij eerste indruk van YinYang is positief. Men zal mij daar zeker nog eens terugzien.

Illusion Plopp!

« Laatst bewerkt op: 18 juni 2015, 01:48:37 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #141 Gepost op: 27 juni 2015, 14:08:18 »
Mijn eerste bezoek aan YinYang op midzomernacht - 20 Juni 2015

1) Intro
Na een lange tijd recensies en indrukken te hebben gelezen eindelijk deze club bezocht met dank aan dit forum voor het vrijkaartje, dikke merci :)

Ik vertrok Zaterdag van bij vrienden in 't Antwerpse en maakte in Limburg eerst nog een grote wandeling in het natuurreservaat te Lanaken-Genk. Ik heb opgevangen dat deze club vooral 's avonds leeft dus ik dacht, die dames lopen echt niet weg als ik later kom. Iets soortgelijks deed ik 2 jaar terug ook maar dan ging ik naar Living Room, ook met een vrijkaart.

Deze club YinYang vond ik niet zo makkelijk.  :steeringwheel: Het domme blondje in m'n GPS zette me keurig af bij een kerkgebouw. Wel origineel om 'n oord des verderfs in een kerk te huisvesten maar de parking was te klein en te leeg.

[attach=1]

Besloten dat het hier niet was en de zieltjes verder laten bidden om verlossing...  ;D ;D Na verder zoeken waar ik de ingang met boven in grote letters S A U N A C L U B kon vinden, vond ik een klein weggetje dat er naartoe leidde en de locatie maar opgeslagen in de GPS. Ze mogen wel een bordje zetten, dat helpt beter.

Ik kwam rond 18u30 aan en werd begroet door een heel vriendelijke theke. Vandaag zou ik me in grizzlybeer-tenue hullen. Ik vergat nog iets in de wagen en mocht dit in badjas ophalen. Allemaal geen probleem. Intussen zag ik hoe de security een groep tegenhield. Houden ze niet van groepen? Ik gaf weer bij binnenkomst aan de theke aan dat dit m'n eerste bezoek was en kreeg door een andere keurige uitleg in het Duits over wat waar en hoe. Goede service!

2) Clubimpressie
Ik heb me gedoucht in de douchehoek op de gang bij de lockers en me in grizzlyvel gekleed om te club te verkennen. Altijd een leuk moment, zo'n nieuwe club verkennen. Ik heb alles moeten zoeken. De herentoiletten bvb zitten mooi 'verstopt' achter een prachtige muurdecoratie. De club is mooi en groot, prachtige bar, stijlvolle sjieke decoraties, groot terras, prachtig restaurant. Ik ging eerst snel langs alles heen: uitgebreide wellness en heel veel mooie meiden in de bar! Maar ik zocht eerst her restaurant. Het eten was ok en heb me het varkensvlees en groente goed laten smaken onder een koel glas bier. Marcus69 kwam er bij zitten en daarna hebben we wat op het terras zitten bijpraten. Hij moest jammer genoeg vroeger weg. Ondertussen had ik een mooi zicht op de mooie tuin met buitenzwembad en buitensauna. Met mooier weer zou dit een exotischer tafereel geweest zijn.

3) Wellness en kino.
Hierna ging ik de wellness expecteren: dat was echt helemaal af! YinYang heeft de meest uitgebreide wellness-faciliteiten dat ik tot hiertoe heb gezien. In de wellness-ruimte had je

1) een voetbadje: gewoon leuk, samen met je dame voetbaden.  :-P
2) Een sauna:  heel tof dat je een uitzicht op de tuin hebt van hieruit en is lekker heet.
3) Twee Jacuzzi's die ik beide eigenlijk te klein vond. Ik heb er vaak gebruik van gemaakt. Later op de avond zou ik er met 3 andere inzitten en 2 marokkanen deden alsof alle ruimte van hen was. Het word dan gauw krap.
4) Er was een binnenzwembad dat ik links liet liggen: not a swimmer me.
5) Een stoomcabine: ik heb al eerder in stoomcabines geweest in Living Room en SixSens en vond ze nooit echt leuk (pakt aan de adem). Nu is de stoomcabine van  YinYang er eentje waar ik het wel langer in uithield en zelfs aangenaam vond. Ik begon het echt te appreciëren en maakte er vele malen gebruik van.
6) Een zonnecabine: anders kan ik het niet noemen, dit is extra te betalen: 2€ voor 2 minuten. Ik vond het ding maar claustrofobisch, ik zag me er niet in staan.
7) Buitensauna en buitenzwembad, beide geen gebruik van gemaakt.

Ze onderhouden alles wel grondig. En dat van die gladde vloeren vond ik wel meevallen. Ik hield mijn slippers wel uit in het wellness-gedeelte.

Douches: overal, overal moet je even wachten eer je warm water hebt, ze zijn eerst fris. Op de kamers kan je je ook douchen en dat is met 2 aparte kranen voor warm en koud water. Er is een klein douchehoekje bij de lockers op de gang en meer uitgebreid in de wellness-ruimte. In deze ruimte speelden ze hoofdzakelijk rustige muziek à la Enya en andere Keltisch geïnspireerde muziek, helemaal mijn ding. Hier komt een mens tot rust :)

Nadeel: Ik zat op middernacht in de stoomcabine toen iemand van de security me vertelde dat ze gingen sluiten ??? Hoezo, sluiten, het is toch tot 3u?  :banghead: Niet de wellness blijkbaar. Dat sluiten ze al om middernacht  :cry  :o :017: Niet alles is dus perfect en dat apart sluitingsuur voor de wellness vind ik dan wel een groot minpunt. Ik heb de buitensauna niet bezocht daardoor helaas.

Ik heb maar eventjes de Kino bezocht die beneden is, heb ik niets van te zeggen dan dat het er ook ok uitziet.

4) Dames
Ik heb enorm veel mooie dames gezien. Ik heb echter gelezen dat je hier sneller een slechte ervaring kan hebben dan elders. Ook in de sauna hoorde ik dat anderen zeggen. Ik was dus op m'n hoede. Ik heb 2 kamergangen gemaakt die dag: een met Aisha niet te verwarren met AishE zoals ik deed. Zij is een Turkse dame met bruin haar en ogen die zegt van Antwerpen te komen en ze kan wat Nederlands. Heb wat met haar gedronken op het terras en we zijn naar een kamer gegaan voor een uurtje. Geneukt heb ik enkel in een standje. Deze dame doet TZ en niet slecht. Ze gaf me ook een goede massage. Dit was lichte vorm van GFE en had een goede tijd met haar. Achteraf gedoucht in de kamer en het uur is volgemaakt geweest. Wel geen herhalinggevaar maar die is er in mijn geval maar zelden. ***1/2

Voordeel: TZ, lichte GFE, open voor veel.

Nadeel: nam telefoon aan (haar mama) maar deed dit onder masseren wat ze goed doordeed. Ze staat ook open voor anaal wat ze in het begin van de sessie voortdurend vroeg tot ik zei dat ik het woord 'anaal' niet meer wilde horen. Je ze krijgen daar extra voor maar niet van mij.

Kamers: Van wat ik ook herinner: deze club heeft heel wat kamers we passeerden er toch een hele hoop in de bovenverdieping.

 
4b) Fuck-A-Bunny:
Een paar uur later en na de sluiting van de wellness (...) had ik mijn tweede sessie van de avond. Met Cila of zoiets. Zij is een Roemeense dame met blond krullend haar tot op haar rug en een opvallende grote tattoo op haar rechterarm. Ze loopt rond met een zwart strikje aan. In mijn ogen had ze nog een bunny-tail en bunny-oren aan moeten doen om het geheel compleet te maken. Ze klampte me al eerder aan en keek diep in m'n ogen maar ik was nog niet klaar voor een kamer. Nu dan wel. Ik heb me in m'n verbeelding maar voorgesteld dat ik nu een playboy-bunny kon neuken. Er was een kleine wachttijd geweest maar binnen 5 minuten hadden we een kamer (denk 14).

Dit was meer PSE-gericht, daar was ik toch in voor. Ze deed alles af behalve die strik. Fuck-A-Bunny, hé. Zij begon zacht strelend en zoende en likte m'n lichaam en wou overgaan naar blowjob maar ik wilde al neuken dus deden we dat, zij on top. Ik kwam gauw klaar en probeerde er een tweede maal te krijgen in het half uur. Merkte dat ze vaak naar de klok keek die in de kamer hangt in het begin. Deze dame doet ook geen TZ. Dus als ze zegt dat ze dat wel doet: NOT. Dat is jammer.

Ik kwam bijna klaar toen er plots een rakker met z'n zatte kloten de kamer binnen strompelde. De dame had vergeten de kamer af te sluiten! En dan krijg je dit. De man kwam gebruik maken van het toilet in de kamer om te zeiken. Ondertussen was hij een hele hoop aan 't uitkramen over wat hij zag: een dame en haar klant in volle actie. Cila en ik keken elkaar aan in een what-the-fuck-moment en probeerden hem eruit te krijgen. Nadat hij z'n gevoeg gedaan had, duwde ze hem buiten en sloot de deur af. We konden er nog mee lachen en gingen verder maar ik moest dit wel met de hand afwerken. Jammer!

Dit dametje heeft een heel mooi lichaam en lekkere tieten cup C en was optisch leuk om zien. Een tweede keer bleef dus niet uit.

Ik douchte me. We waren zeker langer op kamer maar ze rekende maar 50€ af, wat ook niet anders kon, ik had niet meer mee en dat wist ze. Score ***1/2

Voordeel: optik fick, weet je lekker te verwennen.

Nadeel: let er op dat ze deur op slot doet en TZ doet ze niet.

5) Animo in de bar
De overige tijd ben ik in de bar geweest om hoofdzakelijk cola's en redbulls achterover te slaan en om van die unieke YinYang-clubsfeer te genieten. De muziek stond naar mijn mening niet te luid, goed genoeg. Ik hoorde die ook niet toen ik in de wellness was voor 0u. De muziek was volledig naar m'n smaak. Zo draaiden ze Florin Salam's Saint Tropez, een aangepaste versie van Fuego's 'Una Vaina Loca' en meer fraais waar de dames hun heupen op konden los slaan.

! No longer available

Ondertussen probeerden ze me tot een kamer verleiden waarop ik altijd zei dat m'n budget op was. Slechts een dame was zo slim te zeggen dat er een betaalautomaat was in de club (die ik nergens heb opgemerkt) maar ik gaf niet in. Op het laatste ontmoette ik toevallig nog de rakker die me mailde en die ik niet vond. Voor ik vertrok kon ik nog een mooie paaldans aanschouwen op het nummer van Iglesias 'Ring my bells'. Een mooie paaldans trouwens! Altijd als ik dit nummer hoor, zal ik dus terugdenken aan deze dag in YinYang en die dame. Ik hoop het nummer nog te horen in Babylon, SixSens of de volgende club die ik bezoek: Sakura in Stuttgart.

! No longer available

Ik had nog 2 dames in het oog maar spaarde m'n budget voor Sakura en besloot met grote tevredenheid en die geslaagde laatste sessie met Cila huiswaarts te keren. Een laatste douche samen met een dame. Wat ogen ze sexy zo naakt en zich inzepend terwijl ze je geil aankijken! Ik mocht zowaar met een stijve me weer aankleden en stipt 2u22 verliet ik YinYang. Had ik een andere leukere (versta en beter betaalde) job, ik kwam hier meer. En elders ook.

Tot het volgende verslag rakkers, tot na Sakura.

Wat heeft Vazkor geleerd in YinYang
1) Dat ik clubben al gewoon begin te worden, dit is de 3e in 2 maanden (voor mij een record, ja)
2) Dat je beter controleert dat de deur van de kamer gesloten is in YinYang tegen zatte beren.
3) dat je eerst de jaszakken van je grizzlytenue controleert vòòr je die aan de balie inlevert of je mag de security vragen deze weer uit te halen om je GSM terug te krijgen. Dan krijg je gratis een belgenmop erbij...
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2015, 14:38:03 door Vazkor »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #142 Gepost op: 27 juni 2015, 14:29:52 »
Het domme blondje in je GPS is een slim blondje, ze dacht .... een Belg, die moeten we naar te tempelhoeren sturen ... je domme blondje leest de kranten... ook een tempelhoer is een stoephoer


Dat ze er niet ver naast zat, kijk maar naar deze afbeelding, de kerk deed het vroeger tenminste met vrouwen in plaats van met kinderen   :-\


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #143 Gepost op: 7 juli 2015, 17:17:21 »
En vandaag eens live vanuit de tuin in Yin Yang met dank aan Relaxxxboard voor het vrijkaartje!
Het is een vrij benauwde middag, beetje plakkerig met die groene badjas aan.
Maar het zwembad doet zijn werk: Lekker temperatuurtje om af te koelen.
Afwisselend op de ligstoelen, terras, restaurant en weer in het water.
Het leven kan slechter zijn!
Beetje bij gekletst met een oude bekende die hier ook toevallig het parkeerterrein op gereden is..
Zijn actieve berenleven ligt enigszins achter hem, maar de wellness trekt nog altijd en zo treffen we elkaar bij toeval nog wel eens.
Mijn actieve berenleven ligt waarschijnlijk nog niet achter mij, maar ook ik word onder deze zomerse omstandigheden vooral door de wellness en lunch/diner faciliteiten aangetrokken. En die zijn bij Yin Yang dik in orde!
Scrambled eggs, bacon, gebakken aardappeltjes, pannekoeken en kersenvlaai... En dat dan allemaal nog een keer, het is mij nog steeds een raadsel dat ik niet wat dikker word (omgekeerd klagen haha!).
Zou het door het zwemmen komen??

Na het zwemmen een zekere Angie tegen het Roemeense lijf gelopen.
Knap 25-jarig meisje met lang zwart haar, dat zich in de gang naar de wellness wat stond te vervelen.
Voor de eerste keer in ...(??) weken dat ik met een andere dame ben gegaan dan degene met wie ik mij altijd super goed vermaak (in goede en slechte tijden).
Spijt? Nee, want eigenlijk is het wel goed om eindelijk eens van die belachelijke monogame instelling af te stappen. Het was een prima halfuurtje waarvan ik voorheen waarschijnlijk wel een uur gemaakt zou hebben.
Spijt? Okay, een beetje dan, want voor mij blijft mijn Bulgaarse onvoorspelbare furie toch veruit op de eerste plaats staan! Nog 14 dagen wachten en smachten..

En nu snel het zwembad in om mijn bloed weer naar mijn hersenen te laten stromen, voordat hier het noodweer losbarst.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #144 Gepost op: 7 juli 2015, 17:22:10 »
Hey Eddy,komt die Angie van Living Room? In een vorig leven noemde
ze zich Cora,kunt ge dat ff uitzoeken? Thx en cu. :017:  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #145 Gepost op: 7 juli 2015, 17:30:37 »
Citaat
een beetje dan, want voor mij blijft mijn Bulgaarse onvoorspelbare furie toch veruit op de eerste plaats staan

Wie is toch deze Bulgaarse furie waar jij zo met lof over spreekt!? :017: ;) :lol_hitting:

Alle gekheid op een stokje: nog veel plezier in YY! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #146 Gepost op: 7 juli 2015, 17:45:38 »
Hij kan er in elk geval in geen enkel topic over zwijgen  :sleepy:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #147 Gepost op: 7 juli 2015, 17:52:45 »
Hij kan er in elk geval in geen enkel topic over zwijgen  :sleepy:  :douchen.

De mond loopt over waar het hart van vol is he ;). Of was dat de piemel :017: :o :lol_hitting:.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #148 Gepost op: 7 juli 2015, 18:08:44 »
Verliefd?  Verliefd op een hoer  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #149 Gepost op: 7 juli 2015, 18:48:39 »
Verliefd?  Verliefd op een hoer  :lol_hitting:  :douchen.
Heeft iemand mij het woord verliefd ooit zien gebruiken?
Heeft iemand mij ooit verliefd zien doen met de betreffende dame?
Naar mijn gevoel namelijk niet, wat niet wil zeggen dat ik haar erg graag mag en dat we het goed met elkaar kunnen vinden..!
Als je eea meemaakt gedurende meer dan 2 jaar in goede en slechte tijden schept dat nu eenmaal een band.