Auteur Topic: ELLA, www.deernes.com/ellakke  (gelezen 131063 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #45 Gepost op: 7 april 2014, 22:34:58 »
Orginaliteit en frivole uitstapjes heb ik nog nooit awel zeer zelden meegemaakt. Mijn complimenten voor haar spontaniteit. Dat zouden veel meer DVP, maar ook heren moeten doen. Ik durf te stellen dat ik dit alleen een paar keer met mijn ex (dvp) heb gedaan.


Gelukkig werkte het weer mee, schijnt nu weer slechter te worden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #46 Gepost op: 7 april 2014, 22:50:02 »
Ella, is een origineel exemplaar, en haar originaliteit kent geen grenzen, en ik weet ik mag me gelukkig prijzen ooit Ella als eerste op het forum te hebben gezet. Je mag heel veel beweren over mijn buddy friend experience, maar kleurloos zijn staat niet in haar woordenboek en ik weet dat diegenen die ooit een date met haar gehad er net hetzelfde over denken :tietjes :tietjes
« Laatst bewerkt op: 8 april 2014, 22:24:09 door wandelaar54 »

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #47 Gepost op: 9 april 2014, 22:06:21 »
Kreeg daarnet een mailtje waaruit ik kan besluiten dat ons Ella kortingen geeft aan trouwe klanten.
 :showtits :showtits :showtits

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #48 Gepost op: 10 april 2014, 17:48:50 »
Kreeg daarnet een telefoontje waarin Ella bevestigd dat ze een lenteactie doet, ook zijn er speciale kortingen voor reguliere klanten.
Inlichtingen enkel telefonisch te verkrijgen

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #49 Gepost op: 13 april 2014, 09:45:25 »
Enige vorm van kritiek. Ella doet heel veel moeite om telkens haar website aan te passen, maar zet er nooit op wanneer ze zich  terugtrekt in familiaal verband.

krulle

  • Gast
ELLA
« Reactie #50 Gepost op: 17 april 2014, 20:24:26 »
hey ella

Ella is gewoon de max van een madam ze verwent je tot in de zevende hemel en verder en staat voor heel veel open en ik kan het weten want spreek met haar regelmatig af het is een echte .... mmmm dikke kus Ella

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #51 Gepost op: 17 april 2014, 20:48:46 »
Welkom op RB krulle!  :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #52 Gepost op: 17 april 2014, 22:57:23 »
hey ella

Ella is gewoon de max van een madam ze verwent je tot in de zevende hemel en verder en staat voor heel veel open en ik kan het weten want spreek met haar regelmatig af het is een echte .... mmmm dikke kus Ella


Jup, welkom Krulle!
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2014, 19:10:43 door Rolly »

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #53 Gepost op: 19 april 2014, 17:03:33 »
Ook welkom Krulle; ik zou zeggen the More the merrier. Zal Ella ongetwijfeld plezier doen en een boost geven. Heeft haar prijzen aangepast, zet haar uren op deernes.com. Want wij wandelaars zijn rare kwistenbiebels, te vgl met amateurkunstenaar. Als we geld en goesting zouden velen van ons zelfs "s nachts op vadrouille gaan. Goed om weten welke dagen ze wel en niet beschikbaar is. Dat ze een moordgriet is in bed weet ze zelf wel.
« Laatst bewerkt op: 19 april 2014, 23:17:28 door wandelaar54 »

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #54 Gepost op: 24 april 2014, 18:05:11 »
Pure nature ...  000008
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #55 Gepost op: 25 april 2014, 22:04:12 »
Hoe zong Katastroof dat ook weer?
Een vrouw in hare blote is een monument en een vent in zijne pure is en blijft een blote vent...


De man is minderwaardig-Katastroof
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #56 Gepost op: 25 april 2014, 22:25:35 »
Hoe zong Katastroof dat ook weer?
Een vrouw in hare blote is een monument en een vent in zijne pure is en blijft een blote vent...


De man is minderwaardig-Katastroof

Bijna juist ;)

Een vrouw in heuren blote da is een monument
Ma ne vent in zijne pure is en blijft nen blote vent
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #57 Gepost op: 25 april 2014, 22:33:41 »
Dat Ella een monument is dat wist ze zelf al lang en niet enkel het lijf an sich maar wat ze er mee kan :movingtits :movingtits :movingtits

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #58 Gepost op: 25 april 2014, 23:20:07 »
Dat Ella een monument is dat wist ze zelf al lang en niet enkel het lijf an sich maar wat ze er mee kan :movingtits :movingtits :movingtits





het leven is als een crèmekar
hoe meer ge steekt, hoe meer je mag likken

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #59 Gepost op: 28 april 2014, 22:06:58 »
Het was al een veertiental geleden dat we nog eens afgesproken hadden, hoog tijd dus voor een grondige onderhoudsbeurt bij ons Ella, je kent dat, nieuwe bougies, olie verversen.
Alle gekheid op een stokje Ella had me foto's doorgestuurd van haar werkzaamheden in de tuin, en had van een zootje, een keurige tuin gecreeerd, dus waarom niet onder het motto van : alles wat leeft moet lucht hebben en meer lucht hoe meer leven ons eerste deel van onze date in open air afgewerkt.
Rap een matras naar buiten gesleept, een deken en de festiviteiten konden beginnen. En of er leven in ons Ella zat, het is telkens weer een voorrecht zo'n brok pure natuur rond je piemel te voelen.
Vergis U niet geachte forumlezers, mijn buddy friend is zowel een kei in het gedistingeerde als in het sletterige gedeelte van een date. Is een topper qua originateit voor het neuken op alle mogelijke en bijna onmogelijke plaatsen.
Daar het nogal fris werd aan de krent de rest van onze experimenten binnenkamers afgewerkt. Daar het bij Ella op geen orgasme steekt, denk ik ook aan haar wensen voldaan te hebben.
Daarna nog wat gezwanst, wat ervaringen uitgewisseld over restaurants, kortom het gezellige onderonsje.
Hoogdravende fylosofie moet je van mij niet verwachten, als 't maar prettig en gezellig is. Ik ben wel geen stresskonijn, maar zo'n paar uurtjes stoeien met Ella heeft een anti-stresserende werking. Ben je Uw geld en uw zaad kwijt, je gaat zeker kalmer naar huis na een full-treatment van Ella :laughingchick :laughingchick :laughingchick