Auteur Topic: SOFIA  (gelezen 11706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SOFIA
« Gepost op: 30 juni 2016, 21:36:16 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 1 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2016, 23:39:13 »
De derde dame van vandaag en helaas ook de laatste dame, is Sofia. Sofia een leuk uitziende Roemeense dame, met een mooi figuurtje. Alles mooi in proportie. Wel moet ik zeggen dat ik haar gezicht iets minder mooi vind dan op de foto's. Met haar eerst een leuk gesprek gehad in de sofa en na een minuut of 20, zijn we een kamer gaan opzoeken. De kamer naast kamer 5. De enige keer vandaag dat ik niet in kamer 5 was ;)
Op de kamer viel Sofia me niet tegen. Het zoenen was weliswaar niet of nauwelijks met de tong (tongzoenen staat ook niet bij haar service, dus ik kan het haar ook niet kwalijk nemen), maar het voelde wel erg lekker en sensueel aan met haar. Ik haar vervolgens eerst verwend. Het leek alsof ze er wel van genoot en misschien dat ze ook een orgasme heeft gehad. Ik weet het niet zeker. Daarna was het mijn beurt, met een prima blowjob en ook haar heb ik in misso genomen. Dit keer kon ik het nog langer volhouden, waarbij ik haar af en toe bleef zoenen.
Sofia is in mijn ogen een echte aanwinst voor Pauschalclub Münster. Ze heeft een goede service, ziet er leuk uit en is leuk in de omgang. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft. Ik heb het idee dat ze ook wel goed in de groep past met de andere dames.

Naam: Sofia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond, nu kort
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, zoenen
Presales: 9/10
Aftersales: 9/10
Cijfer: 8
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SOFIA
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2017, 21:00:12 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.