Auteur Topic: Annie (Roe)  (gelezen 39524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Annie (Roe)
« Gepost op: 31 augustus 2013, 00:37:25 »
Mijn 2de DVP in ACA was de 22 jaar jonge Roemeense Annie, een vriendinnetje van mijn eerste DVP: Ingrid. Ik heb beiden vanavond meermaals samen zien optrekken. Annie is een kleine (1,60m), maar mooie vrouw. Ze heeft een mooi, lief gezichtje en lang zwart haar. Ze heeft groen-blauwe ogen. Ze heeft een leuke A-cup, met (naar mijn zin) iets te grote tepels. Ze heeft een slank figuur. Haar kont is iets steviger dan de rest van haar lichaam, maar dat heb ik graag. Ze heeft geen piercings of tatoeages.

Ik had er net mijn 2de ronde eten op zitten en passeerde bij het verlaten van het restaurant Annie. Ze maande me aan even met haar in een zeteltje te gaan zitten en, gehoorzaam als ik ben, heb ik dat dan maar gedaan. We hebben een leuk gesprekje gehad, waaruit oa bleek dat Annie vroeger 1 maand in Haus Panthera gewerkt heeft (ze kende Denisa, Evelina, Andrea... nog). Nou dacht ik: dan zal haar service wel meevallen zeker. Ik haar dus een sleutel laten halen.

Maar nee... De service viel niet mee. Itt Ingrid zoende Annie wel, én ze zoende met tong, maar na hoop en al een minuut heeft ze dat al voor bekeken gehouden. Het pijpen was oké, maar ook niet meer dan dat. Missio: flauw. Hondjes: ze zorgde er voor dat ik niet te hard en niet te diep kon doorstoten. Ik weet nog altijd niet hoe het kwam, maar ondanks de tegenvallende sex, ben ik toch redelijk snel klaargekomen. Piet wou waarschijnlijk net als Annie de kamer gewoon zo snel mogelijk verlaten. En zo geschiedde dan ook: na 20 minuten stond ik al weer aan mijn kastje.

Eigenlijk vreemd: in pakweg HP of SS heb ik meestal uitstekende kamergangen, met veel gezoen, uitstekend pijpen, veel variatie tijdens het neuken... en daar kan het soms héél lang duren eer ik klaarkom. In ACA vielen mijn beide kamergangen tegen, maar kwam ik, voor mijn doen, 2 keer snel klaar. Echt vreemd.

Mijn conclusie over mijn kamergang met Annie: Ik heb voor de 2de keer in ACA sex gehad met een mooie Roemeense en ik ben voor de 2de keer klaargekomen. En daar is eigenlijk alles mee gezegd.

Herhalingsgevaar: 1%
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2013, 09:15:50 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum