Auteur Topic: Valentina (Letland)  (gelezen 3327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Valentina (Letland)
« Gepost op: 13 september 2010, 19:33:15 »


[box title=VALENTINA]
Land:           Letland
Taal:            Lets, Duits (vrij goed)
Leeftijd:       24
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,70m
Model:          Een goed wijf
BH:               C
Kont:            Jünther approved, ietsjes meer
Haarkleur:    Geblondeerd
Haarlengte:  Vrij kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Spontaan, onderhoudend, natuurgeil 
- Vrij ruwe gezichtstructuur, zeker geen poppetje
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Op zondag 12/9/2010 zag ik de Letse Valentina weer eens in AC. Ik had haar voor het laatst gekamerd, minimaal 1,5 maand geleden. Dat kon goed kloppen want ze was 5 weken op vakantie geweest in haar eigen contreien. Valentina is een opgewekte meid met een mooie vrouwelijke uitstraling, hoewel haar gezicht niet echt verfijnd is. Een natuurlijke meid, met niet te veel smuk en blingbling, in tegenstellings tot veel 'fijne' poppetjes uit Roemenië bijvoorbeeld.

Valentina houdt gewoon van sex, en komt ook maar een keer of 3 per week, naar de club. Het woord pooier komt beslist niet in haar woordenboekje voor. Op de kamer wordt ze vrij snel geil, en Valentina wil graag aan de slag. Het type meisje dat zelf graag bijvingert, om de geilheid nog wat op te voeren, dat soort werk.

Zonder moeite heb ik weer richting een hoogtepunt kunnen neuken, en Valentina doet, sportief als ze is, altijd lekker mee.
Dit was mijn derde keer Valentina, en het was weer goed (als ik punten moet geven: negen, zeven en deze keer een acht).

Valentina zit nu aan de kritische 3-limiet bij Jünther. Alleen de moordwijven en tophoeren doen beter; we gaan het zien.

[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 september 2010, 19:56:57 door Jünther »