Auteur Topic: Marta (Pools)  (gelezen 3664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Marta (Pools)
« Gepost op: 2 november 2010, 02:42:05 »


[box title=MARTA]
Land:           Polen
Taal:            Duits, Pools
Leeftijd:       24
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,71m
Model:          Normaal, slank
BH:              C
Kont:           Mooi
Haarkleur:    Donkerbruin
Haarlengte:  Half lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Onderhoudend in de conversatie, sympathiek, niet dominant
+ Heerlijk lichaam met hemelse zonnebank teint (perfecte gradatie)
+ Rustige uitstraling
+ Heerlijke blaasmuziek in het programma

Ik zoch naar contra's, niet kunnen vinden.
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Zondag 31 oktober was een relatief drukke zondag in AC. De reden moet zijn geweest dat de dag erna een vrij geroosterde dag is in NRW, en ook in Belgie, als ik mij niet vergis. Of de gemiddelde hoerenloper op 1 november (Allerheiligen) nog echt de Heiligen gaat eren, weet ik niet, maar d'n Duits kon ten minste op maandagmorgen eens geduchtig uitslapen.
Zo niet voor Jünther, voor mij business as usual: het paradijs op zondag proeven, en 's maandags weer muntjes verdienen voor de baas.

Soms heb je van die meiden in een club, die al een hele tijd meelopen, het oog en libido weten te prikkelen, ....en toch is het nooit van een kamergang gekomen.
En je kunt eigenlijk ook GEEN redenen bedenken bij de dame, om NIET met haar het ruime sop te kiezen.

Voor mij was tot 31 oktober de Poolse Marta een dame uit deze categorie.
Een knappe, lieve meid met een mooie zonnebank teint. Ze loopt al meer dan een jaar rond in AC op gezette dagen, en valt qua optick in mijn smaakpallet. En toch had ik nog nooit interesse getoond in haar bedrijfskapitaal en negossie. Raar, zelfs bizar.
Het maalt rond in mijn kop, omdat ik bij dezen al verklap dat de sessie met haar uitstekend was.
Hoe kon ik zo lang, zo'n goed meiske over het hoofd hebben gezien?

Het moet te maken hebben met haar girl-next-door uitstraling. Marta doet totaal geen moeite om met slimme trucs de mannen te binden. Echter genoemde dag, was Marta gehuld in een opvallend, knal-oranje lingeriesetje. Dat moet het zijn geweest om de gok eens te wagen. Opeens, deze dag, knalde Marta voor mij van het spreekwoordelijke doek.

Op de bank bij Marta kreeg ik geen drama-verhalen, maar trof ik een innemende meid die onderhoudend en gemeend, over koetjes en kalfjes kan praten. Dat spreekt mij juist aan, want ik ben wars van meiden die opzichtig een rol spelen, met hier en daar een onwaarheidje of inconsistentie in het betoog.

Na, zowaar 10 onderhoudende minuten op de bank, zijn we de kamer opgetrokken. Op mijn verzoek, en ik geloof ietwat tegen haar zin, pakten we een kamer op de begane grond (we hadden de voorproeverij gehad op de bovenetage). De sessie met Marta was zeer goed. Ze beseft maar al te goed dat het scrotum van de man ook tot de erogene zones behoort; ook weer eens leuk om dat te mogen beseffen. Maar dat fijne lichaam, jongens jongens.....een poes om je vingers bij af te likken, billetjes gevormd uit een mal, en zaligverklaarde, lichtbruine benen.

Niets meer aan doen.
De hunkering slaat weer toe in het nachtelijk uur, als ik nog niet kan slapen, en Marta de kop nog domineert.

Marta: een eenvoudig meisje, met een fijne uitstraling en een doordacht, doch goed sexprogramma. Erectie verzekerd. 
[/box]
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 02:52:19 door Jünther »