Auteur Topic: Carmen - Roemeense  (gelezen 3830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Carmen - Roemeense
« Gepost op: 27 december 2010, 20:23:23 »


[box title=Carmen]
Land:            Roemenie
Taal:             Engels
Leeftijd:        22
[/box]

[box title=KENMERKEN]
Lengte:         1,69
Model:           slank, bredere heupen
BH:                B
Kontje:          gerond, vrouwelijk
Haarkleur:      blond, halflang lichte slag
Haarlengte:    halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT LIKKEN VINGEREN GFE PSE MASSAGE
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Zeer spontaan in de omgang
+ Zoent aardig
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Carmen is sinds een week of 3 werkzaam in Velbert. Ze is slank, doch voorzien van mooi geronde vrouwelijke toeters en bellen. Prima kont en mooie borsten. Toen ik bij haar op de bank ging zitten, begon ze al vrij snel te lachen en gemeend te zoenen. Een prima binnenkomer. Het is een goed gehumeurde, jonge dame, die erg spontaan overkomt; ze lacht haar mooie tanden dan ook regelmatig bloot.

Op de kamer vond ik de sexue handelingen een klein beetje achter blijven bij de goede kwaliteit van de intake.
Het pijpen was niet slecht, maar iets te technisch. Het neuken was ook niet super (iets te weinig overgave vanuit haar), maar nog altijd ruim voldoende.

Ik denk dat dit puur komt door de onervarenheid, in ieder geval niet door onwil; daarvoor is Carmen te aardig.
Indien haar bedprestaties zich gaan ontwikkelen, met iets meer authentieke bezieling, dan kan Carmen zich gaan nestelen in de top van AC. Nu moet ik haar aanmerken als een 'potential' die voorzichtig aansluiting zoekt bij de subtop. We blijven haar volgen. Dat is zeker geen straf met haar leuke, opgewekte verschijning.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 28 december 2010, 14:54:14 door Jünther »