Auteur Topic: Acapulco by night  (gelezen 4108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest51

  • Gast
Acapulco by night
« Gepost op: 27 juni 2010, 11:08:59 »
Gisteren wederom Acapulco weer eens bezocht, na binnenkomst eerst maar eens even lekker van de BBQ gesmuld en toen op zoek naar het eerste verzetje, want het was toch al weer twee weken geleden dat ik gedanst had. Al vrij snel werdt ik gespot door mijn toppertje Thea en een wilde dans volgde in kamer 3 waar na een tijdje het zweet van Daancingmachines zijn lichaam afliep. Na dit geweld maar even wat gezwommen en toen gedoucht  8) Weer even naar boven om nog wat te eten want de avond was nog jong.

Mijn tweede deern was een spontane blondine die luistert naar de naam Xenia en ook daar wat lambada`s mee gedanst tot volle tevredenheid van ons beide, en afgesloten met een spetterend vuurwerk, Dit meiske zal mij zeker vaker gaan bekoren. Na mijn saunaclub ritueel en de massage was ik klaar om de dans voort te zetten met Thea die aan mijn verzoek graag voldeed en volledig los ging, had dit te maken met mijn danskwaliteiten of omdat het niet erg druk was in Acapulco, laten we er van uit gaan dat hier beide voor verantwoordelijk zijn  ;D

Het liep zo tegen half een dat ik Renata wederom tegen haar gevormde lijf liep en met dit half Braziliaans/Roemeens meike de Merengue en Salsa mee gedanst, hevig in het zweet gewerkt en nouwelijks nog ergens toe in staat was het laatste restje energie bij de Dancingmachine op gebrand, na nog wat gedronken te hebben en me gedoucht te hebben werdt het tijd om de reis naar huis weer te ondernemen, wat was het weer een geweldige dansfestijn daar in Acapulco, mijn volgende bezoek zou zomaar weer eens LR kunnen zijn, want daar hoe raar het ook klinkt voel im toch het meest thuis vanwege de spontane sfeer die er altijd hangt en de geweldige mensen die er werken, op wat enkelingen na kunnen ze daar in Acapulco een puntje aan zuigen en dan bedoel ik dat niet aan mijn l..  8)