Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Zeppos buiten strijd

(1/2) > >>

zeppos58:
Beste rakkers

Het is een tijd stil rond mijn persoon, ja ik was al een hele tijd moe, geen zin om nog ver te gaan een club te bezoeken, die afstanden, en daarbij de lange koude winter die gezien mijn veel energie vroeg. Ik was moe.
Tot ik op 8 april wakker werd met pijn in de schouder en een gevoel van “ik voel me slecht”
Mijn vrouw besloot de huisdokter te bellen, gelukkig, en gezien mijn huisdokter ook een gebuur is, was die daar zeer vlug.
Die twijfelde niet, dit kwam van mijn hart, en hij was er boenk op.
Dus wij naar de spoedopname en om een lang verhaal kort te maken, dit kon niet worden opgelost met een stent (buisje dat ze inbrengen in de aders om deze open te houden) maar het zou een operatie worden.
Op donderdag 18 napril werd dus mijn ribbenkast open gelegd, een paar aders uit mijn been gehaald en uit mijn borst en hiermee werden de verstopte en deels verstopte kransslagaders overbrugt. 3 overbruggingen kreeg ik zo.
Een week later, op 25 april was ik reeds thuis met de mededeling dat ik 3 maand moet revalideren.
Daar ben ik nu aan bezig, nu nog dagelijks naar de kinesist om te “trainen” en nadien 2 maand echte revalidatie 3 keer per week naar het ziekenhuis voor een diepgaande training van de hartspier.
Ondertussen 11 kg lichter en aan de beterende hand. De borst werkt wel eens tegen, hoesten niezen en lachen zijn een marteling, voor de rest eigenlijk geen pijn…. En ik mag seks hebben, maar voorzichtig.
Wandelen hoerenlopen of hoe je het ook wil noemen zal een tijdje niet meer mijn ding zijn.
Ik hoop jullie tegen het eind van de zomer nog eens tegen het lijf te lopen in én of ander huis van verderf, maar voorlopig dus even niet.
Tot ziens dus, in mijn “nieuw leven”
Z
 :sex

dupke:
Veel sterkte tijdens je revalidatie periode. 

mechelen:
Oei Zeppos...

Ik ken je niet maar ik lees wel al een tijd de topics en berichten die je hier en op andere fora brengt. Ik weet (afin dénk) dat je vooral een levensgenieter bent.

Dat je nu een tegenslag kent is letterlijk erg pijnlijk natuurlijk. Ik wil je bij deze een hart onder de riem steken. Je revalidatie zal nog wel een tijdje duren en soms pijnlijk zijn, maar weet dat je er zeker weer bovenop komt, en dat je dan weer van het leven (en vooral : de meisjes) kan genieten.

Kop op, morgen is er weer een dag en op nieuwjaar weer een nieuw jaar.

foots:
Beste Zeppos58,




Gisteren zag ik je bericht bij onze vrienden en vandaag doe je het hier en erg uitgebreid.
Zoals ik al zei ik vond het al vreemd je niet meer ergens gezien te hebben ook niet op fora, alleen een bericht op Provla, maar ik zal geen grappen maken anders zit ik je te martelen  :040: [size=78%].[/size]


Je gezondheid is je grootste bezit en ik hoop dat je weer goed hersteld. Weet dat niet iedereen een kans krijgt op een tweede jeugd. Doe het maar rustig aan, wij doen intussen wel wat onderzoek naar heftige dames.


Het gaat je goed Zeppos en we zien je graag weer ergens als je weer helemaal boven Jan bent.


Groet, Foots  O0




[attach=1]

sexmachine:
Onkruid vergaat niet, dus tot binnenkort Zeppos  :111:
Doe wat meneer doktoor zegt, en als je goed op je gezondheid let, gaan we je nog heel lang tegenkomen in een of ander oord van verderf.


Van harte beterschap...


sm

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie