Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Tips gevraagd

(1/1)

Killah Keezy:
Goedenavond heren!

Redelijk nieuw met de saunaclubs, ben nu in totaal drie keer naar golden dreams geweest. Helaas viel dit de laatste keer toch erg tegen, ze adverteren met onbeperkt eten maar dit is zeker niet het geval.

Begin september ben ik van plan om met 6 andere jongens een leuke saunaclub te bezoeken. Dit vanwege mijn verjaardag. Is ook wel eens leuk om deze te vieren in een saunaclub ;) Maar we willen niet al te ver rijden. Het liefst niet meer dan 300km vanaf Friesland.

Elke tip is dan ook welkom, met name hoe het aanbod kwa vrouwen is, hoe het eten is en eventueel deurbeleid wat betreft groepen.

sexmachine:
Goedemorgen en welkom op RelaxxxBoard.
Er zijn genoeg leuke saunaclubs, waar ze ook lekker eten serveren... .
En die ook nog een actie doen voor je verjaardag op de koop toe.


Alleen is de afstand een probleem, je woont in het gat van pluto, en 300 km van daar, dan kom je bijna nederland niet uit.


Neem eens een kijkje op onze boards, we hebben heel wat clubs in het grensgebied waar je zeker terecht kan.
Golden Time
Living Room
Babylon
Samya
PSR
Dolce Vita
Haus Panthera
Sixsens


Alleen de afstand zal het grootste probleem zijn. Als je je verjaardag aankondigt kan een groep geen enkel probleem zijn, in geen enkele van deze clubs...


Voor het aanbod kwa vrouwen kijk je eens op onze fotoselectors, hier is de fotoselectorpagina, en die vind je ook rechts op het specifieke board van de clubs, en geen bang hebben erop te klikken om te kijken  :dance2

foots:
Heren,


Misschien kan ik je nog een tip geven. Bij veel saunaclubs kun je in de buurt overnachten. Misschien een idee om de terugreis te breken.


Ik had graag iets leuks in het fries gezegd, maar ik ben Brabander en onze taalknop heeft geen Fries. Daaromhoud ook ik het op:


 :welcome:  Groet, Foots  O0

Killah Keezy:
Bedankt voor de reacties! Friesland.. Het is inderdaad een gat.

En in het Fries hoef je niks te zeggen, want in Leeuwarden zijn we anti fries! haha  ;D

Ik denk dat het Dolce Vita gaat worden, als ik de plaatjes zo bekijk ziet het er super mooi uit. Entree is maar 35 euro, dus dat compenseert ook weer mooi met de benzine kosten!

Nu hopen dat er op een zondag genoeg dames aanwezig zullen zijn..

888:
Magnum hebben ze zeer goed eten,

Sixsens goede wellness en lekker eten. Wel wat ver

Parksauna residenz ook goed eten wel wat ver

Verstuurd van mijn GT-I9105P met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie