Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

nieuw hier

<< < (3/3)

licky luke:

--- Citaat van: boyke op  9 september 2013, 22:30:16 ---Ik hoop vooral op reacties van wandelaars die ramen bezoeken , ben daar helemaal gek van !
--- Einde van citaat ---

Ter info: Er zijn al heel wat mannen bekeerd nadat ze een saunaclub hebben bezocht.... geƫvolueerd tot saunaclubbezoeker zeg maar...

Lees de diverse ervaringen maar eens van degene die eerst alleen de ramen bezochten en daarna de saunaclubs bezochten. Overigens zijn er ook saunaclubs in Nederland, zoals SixSens in Lemiers en Yin Yang in Roermond, dat is wellicht al weer een stuk korterbij voor jou.

mechelen:

--- Citaat van: boyke op  9 september 2013, 22:30:16 ---Ik voel me al helemaal thuis hier , super gewoon !!
Ongelooflijk veel informatie te vindne en ja tot nu toe enkel vriendelijke mensen ... :13:

Duitsland lijkt me wel wat, maar dit jaar alvast niet meer gezien drukke werkschema .

Ik hoop vooral op reacties van wandelaars die ramen bezoeken , ben daar helemaal gek van ! :lostit


Groetjes ,

boyke  :035:

--- Einde van citaat ---

Ik zou zeggen : laat je maar gaan!

boyke:
Mij de laatste week iedere dag keertje laten gaan ... ;D


Ik wil best uitgebreid berichten over m'n wandelervaringen in gent, maar laat iemand me weten waar dit moet ..


Groetjes ,

Boyke  :035:

foots:

Beste Boyke,

Ga naar pagina "forum" en dan eerst naar Nederland/Belgie dan wandelbuurten Belgie en dan Gent.


Ik maak het je makkelijk [size=78%]http://relaxxxboard.com/index.php?board=68.0[/size] voila.
Nou Boyke, nu kun je je hier laten gaan.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie