Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

nieuw hier

<< < (2/3) > >>

licky luke:

--- Citaat van: boyke op  9 september 2013, 19:59:52 ---Hallo aan alle medewandelaars en lezers van dit forum . :pica

 Ik ben dus ne gast uit westvlaanderen en ga graag es wandelen , oostende , gent en antwerpen genieten mijn voorkeur .

m'n verwachtingen van dit forum zijn vooral nieuwe mensen leren kennen en lezen over ervaringen van anderen .Ook mensen vinden om samen mee te gaan wandelen lijkt me leuk idee .

Over mezelf kan ik nog dit vertellen, ben best een gevoelig mens en hou niet van grove taal en respectloze mensen .Voor de rest ben ik doodnormaal mens met doodgewone job die soms eerst wat moet sparen om te gaan wandelen, vandaar dat ik graag eerst ervaringen lees voor ik m'n centjes uitgeef .

Voel je je geroepen om me te contacteren, no problem , stuur me maar een mailtje ! ;)

Groetjes ,

boyke uit westvlaanderen  :035:

--- Einde van citaat ---

Belgen zijn (vind ik) meestal wel toffe gasten om samen mee naar een club te gaan. Zoals KanariePiet eens zei: "je moet iets of iemand hebben om de dode momenten tussen de kamergangen mee te vullen" en daar heeft hij helemaal gelijk in.

Dus als je eens met wat andere, gezellige, Nederlandse en Belgische medeberen op stap wilt gaan, zodat je ook een beetje wegwijs gemaakt kunt worden in (voor jou) nieuwe clubs, geef je maar een seintje!

En nog een tip: Doe mee aan de diverse tombola's, zodat je kans maakt op een vrijkaartje en dus gratis toegang voor een club die je leuk vindt! Dan hoef je al weer niet zo lang te sparen voordat je een gezellige avond kunt plannen!

Welkom!

foots:
Nou Boyke,


 :welcome:  en ik moet zeggen ik kan het goed lezen, want West Vlaams is niet zo gemakkelijk te verstaan voor 'n Hollander.


Schelden is verboden hier Boyke en eigenlijk is het een groot vriendenforum, die met elkaar ervaringen uitwisselt en regelmatig wat grappen maakt.


Ook organiseren we wel eens een feest in een club in Duitsland, maar misschien ken je dat concept nog niet. Is ook niet verplicht, maar als je kunt zou ik zeker eens meegaan.


Veel lees en schrijfplezier !


Groetjes Foots  O0

boyke:
Ik voel me al helemaal thuis hier , super gewoon !!
Ongelooflijk veel informatie te vindne en ja tot nu toe enkel vriendelijke mensen ... :13:

Duitsland lijkt me wel wat, maar dit jaar alvast niet meer gezien drukke werkschema .

Ik hoop vooral op reacties van wandelaars die ramen bezoeken , ben daar helemaal gek van ! :lostit


Groetjes ,

boyke  :035:

koos alberts:

--- Citaat van: foots op  9 september 2013, 22:14:40 ---Nou Boyke,


 :welcome:  en ik moet zeggen ik kan het goed lezen, want West Vlaams is niet zo gemakkelijk te verstaan voor 'n Hollander.


Schelden is verboden hier Boyke en eigenlijk is het een groot vriendenforum, die met elkaar ervaringen uitwisselt en regelmatig wat grappen maakt.


Ook organiseren we wel eens een feest in een club in Duitsland, maar misschien ken je dat concept nog niet. Is ook niet verplicht, maar als je kunt zou ik zeker eens meegaan.


Veel lees en schrijfplezier !


Groetjes Foots  O0

--- Einde van citaat ---

Word weer tijd voor een feestje foots want dat is weer ff geleden.

foots:

--- Citaat van: koos alberts op  9 september 2013, 22:43:34 ---
--- Citaat van: foots op  9 september 2013, 22:14:40 ---

--- Einde van citaat ---


Word weer tijd voor een feestje foots want dat is weer ff geleden.

--- Einde van citaat ---



Nou Koos, in het najaar is het vaak feest in de clubs, zometeen Feuchtgebiete van Babylon, de Halloween feesten (vind ik persoonlijk misschien wel de leukste) en natuurlijk de kerstfeesten en eindejaarsfeesten, zodat je blij bent zodra het weer voorbij is.


Zonder gekheid, maar feesten in het najaar dan concurreren we meestal flink met de clubs zelf die ook van alles organiseren.

Misschien dat we nog een wat kleiner Admin feestje kunnen doen ergens tussen half en eind November. Ik gooi het eerst in de modhoek want ik ga hier niet alleen over uiteraard.



Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie