Auteur Topic: DANIELLA  (gelezen 50603 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DANIELLA
« Gepost op: 16 september 2012, 13:45:31 »
[box title= DANIELLA]

[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
DANIELA
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2013, 23:23:57 »
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/123.php

Na binnenkomst en ontvangst was Daniela degene die me rondleidde in de club.

Daniela is een 42 jarige blonde Duitse schone, met een normaal postuur en mooie blauwe ogen, voorzien van enige tatoeages en een navelpiercing. Na de rondleiding besloot ik eerst eens gebruik te maken van de sauna en de whirlpool.

Iets later aan de bar kwam deze blondine weer langs. ik vond haar wel wat hebben boven de meerderheid van Oost-Europese jonge schonen, dus al snel stond ze naast me en duurde het niet heel lang voordat ze vroeg of ze behalve het huis ook wat andere dingen mocht tonen  ;D.

Eenmaal op de kamer begonnen we met wat licht zoenen en het verkennen van elkaars lichaam. Vervolgens vroeg ze of ik zin had ik een massage, tja dat had ik wel. De massage was niet onverdienstelijk en met liefde, maar het had van mij nét ietsje steviger gemogen.

Na weer omgedraaid te zijn was er weer de mogelijkheid om wat te zoenen en elkaars lichaam nog wat meer te verkennen, waarna ze langzaamaan naar beneden afdaalde om daar haar mondje te gaan gebruiken. Ook dit deed ze weer met veel gevoel en zeker niet onverdienstelijk. Omdat ze dit zo goed deed en het mijn eerste sessie van de dag was moest ik haar na een tijdje toch vragen om een rubbertje te monteren. Op mijn verzoek nam ze vervolgens bovenop plaats om het zo af te maken. Na de benodigde schoonmaak bleef ze nog een tijdje in mijn armen liggen alvorens weer naar beneden te gaan.

Later op de middag probeerde ze nogmaals of ik niet zin had om nog een keertje naar de kamer te gaan. Hoewel ik dit zeker niet erg had gevonden, wilde ik toch nog wat van dat andere fraais wat er Elsdorf rondliep uitproberen. Wellicht een volgende keer.....?


Daniela
Herkomst: Duitsland
Taal: Duits
Postuur: normaal postuur, 163cm en 75b borstjes.
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed
Geboden services: Zoenen, vingeren, NMC, PZC, massage

« Laatst bewerkt op: 6 maart 2013, 23:30:02 door koosje12 »