Auteur Topic: RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013  (gelezen 22237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #15 Gepost op: 11 februari 2013, 19:21:15 »
Wijze Grijze, een eerste kamer brengt een meid evenveel op als een vervolgkamer  :111:
Enkel als ze rechts dingen schrijven  brengt een kamer meer op.
Met andere woorden, de extra's rekent ze volledig door aan je, en daar moeten ze niets van afgeven...  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #16 Gepost op: 11 februari 2013, 19:25:03 »
ylegrand, you can write in english, french, dutch, german, even in african or chinese  :035:
The translation button is more then good, and even if you write in french, everyone is able to read that. Exept Laurent74  :king:


So go ahead, and thank you for your message already.


By the way, I was the youngest guy in Babylon ....  :-\ :111:


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #17 Gepost op: 11 februari 2013, 19:41:03 »
Wijze Grijze, een eerste kamer brengt een meid evenveel op als een vervolgkamer  :111:
Enkel als ze rechts dingen schrijven  brengt een kamer meer op.
Met andere woorden, de extra's rekent ze volledig door aan je, en daar moeten ze niets van afgeven...  :pica

Aan een eerste kamer van 50€ blijft er 20€ netto over voor de dame .
 De dames in Babylon betalen geen inkom maar van iedere half uur kamer is er 10€ voor Babylon en blijft er 40 € over voor de dame de extra's zijn integraal voor de dame .
Daarenboven betalen ze eenmalig van zodra er één kamergang is 20€ belasting .

Velen willen daarom zo vlug mogelijk een kamer scoren .
Hebben ze geen enkele kamergang dan betalen ze ook niets en hebben ze gratis drinken en eten ,maar hebben ze uiteindelijk 13 gewerkt met veel stress zonder één cent te verdienen .
In de meeste club betalen de dames 50€ inkom , belasting inbegrepen .
Aan een dame die veel op kamer is in Babylon heeft Eddy een grote verdienste en zeker met pannenkoekensessies . 

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2013, 19:50:52 »
GW, bedankt, alweer iets geleerd (van die taks die ze moeten betalen)


Maar ik zal er me niet druk over maken, een meid bij den ed verdient gemiddeld, indien ze ietwat moeite doet, drie tot tien maal zo veel als wij  :111:
Er zijn er uiteraard ook die enkel komen eten en drinken en een keer om de zes jaar moeten ze die van plaats veranderen, anders vallen ze niet meer op, maar ook daarvoor kiest Kesha zelf  :ladyred


Ze ziet er trouwens veel beter uit dan pakweg een jaar geleden, daar aan de inkom krijgt de plant meer licht precies. Als ik Picasso zou noemen nam ik mijn wagen en reed er nu naartoe, want dat is nu eens echt  een   :pica -meissie


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #19 Gepost op: 11 februari 2013, 19:54:33 »
I remember of Foots obviously and 3 others guys but I don't remember their forum's name. I talk with one of them in the jacuzzi, he talk 5 languages and he says me that he like so much the bulgarian police.

Merci pour ta contribution. Le Néerlandais que tu as rencontré dans le jacuzzi et qui avait profité de la petite policière est Wijze Grijze.
http://relaxxxboard.com/index.php?action=profile;u=31140

à bientôt

Wijze grijze

  • Gast
RELAXXXBOARD-FEESTJE: ZATERDAG 9 FEBRUARI 2013
« Reactie #20 Gepost op: 13 februari 2013, 13:58:47 »
De bijdrage van GW klopt inderdaad met hetgeen Sonia me vertelde. Ik dacht alleen dat het “not done”was om hierover uit de school te klappen. Daarom zou ze aan deze eerste kamergang van een half uur slechts EUR 20,= hebben overgehouden.
Vandaar dat ze, gezien het late tijdstip, ervoor koos om deze dag eventueel geen kamer te doen, of af te wachten of ze nog eventueel een pannenkoeker zou weten te strikken. Dat is haar volgens mij nog gelukt ook.

@Lynn: Hoe heb jij deze dag eigenlijk ervaren? Heb ik een champagnedouche gemist?