Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #180 Gepost op: 8 juli 2016, 18:11:30 »
LL heeft ondertussen een LL'tje gedaan :banghead:, maar dat mag de pret niet drukken: tis momenteel genieten aan de rand van het zwembad bij een temperatuur van om en bij de 24 graden. Tis nog rustig in de club, ideaal om wat te ontspannen.

Enkele meiden die al goeiedag zijn komen zeggen: Victoria, Laura, Simona, Andrea, Dani, Crystal, Carmen2, Maya en Selena. Leuke grietjes allemaal, maar geen enkele heeft me al iets of wat in de verleiding kunnen brengen.

Wat is ee LLtje?  :017:

Een LL-tje is een annulering, afzegging van een clubbezoek (met goede reden)...
(heb ik overigens niet verzonnen hoor)

Vraag ook maar meteen wat een KP-tje is... daar is het allemaal mee begonnen...

Wat een pretje is weten we allemaal al... ;)

Hehe een kp-tje wist ik wel maar blijkbaar is pret de enige die niet weet wat een pretje is.  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #181 Gepost op: 8 juli 2016, 19:56:52 »
Arme LellebeL. Geen Nikita aanwezig vandaag :-\. Hij loopt hier helemaal verloren rond. Gezicht tot op de grond. Tranen in de ogen. Zielig om te zien. Wie oh wie zal hem kunnen troosten!? ;) :lol

Nondeju, wat is dit met m'n nick?! Hahaha!!!

Anyway, Anna met haar lange zwarte haren en heerlijke pijpmondje heeft mij succesvol getroost!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #182 Gepost op: 8 juli 2016, 20:52:09 »
Arme LellebeL. Geen Nikita aanwezig vandaag :-\. Hij loopt hier helemaal verloren rond. Gezicht tot op de grond. Tranen in de ogen. Zielig om te zien. Wie oh wie zal hem kunnen troosten!? ;) :lol

Nondeju, wat is dit met m'n nick?! Hahaha!!!

Anyway, Anna met haar lange zwarte haren en heerlijke pijpmondje heeft mij succesvol getroost!

Jouw nick? Identiteitscrisis??? ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #183 Gepost op: 8 juli 2016, 21:03:46 »
Super dagje gehad ;D, met dank aan de gezellige troep rakkers die vandaag aanwezig was :)). Na 8 uur lang te hebben gezeverd, ben ik uiteindelijk toch op kamer beland, met Bulgaarse Sissi. 3de keer met haar, 3de keer heel goed. Nu nog ff met een cola in de hand nagenieten met Waterrat en Lellebel en dan op naar België 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #184 Gepost op: 8 juli 2016, 22:20:31 »
Je kan hier niet ongestoord rondlopen. Maya........ . Gelukkig eerst de nuttige dingen gedaan twee uur lang. Daarna het aangename. En natuurlijk stond Maya aan de leuterdeur te kloppen. Enfin, zij haar zin. Een uurtje gerollebold.
Daarna idd zeveren met de lellebel en anderen ;).
Victoria en Laura willen al weer mijn boodschappenauto kopen. Hoeveel kamer zijn dat eigenlijk?
Na de bbq eens rondgekeken en zo maar 2 uurtjes met Crystal op kamer beland. Het was alweer een jaar geleden volgens haar. Ik was bijna vergeten hoe goed ze is. Zit nu met haar aan de after dinner.
Nog ff naar bar en zien wie er nog is!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #185 Gepost op: 9 juli 2016, 00:22:58 »
Dit is de beste manier om het weekend te beginnen,...gezellig op het terras in Lemiers, beetje ouwehoeren met de mannen, gezelligheid kent geen tijd met Kanariepiet,Sjeufke, sexmachine, Eddy_V omgedoopt tot LellebeL( sorry voor het opzetje)oudebelg, jeank, en kennisgemaakt met kempie en dendocteur. Dit afgewisseld met lekkers op een kamertje hier en daar, en lekkers van de BBQ  :103: om het compleet te maken. Waterrat werd vandaag niet nat, zwembad was slecht bezet, en lokte mij dus niet zo zeer.  Jammer genoeg beperkte het vrouwelijk gezelschap op het terras zich tot een run op de BBQ om half 6; daarvoor was het lauw loenen, en daarna verdween de overgrote meerheid weer naar beneden,...
Voorstel van sexmachine om de binnenbar te sluiten tot het donker wordt, zou door de clubleiding maar eens overgenomen moeten worden.
Het eten was weer prima verzorgd, lekkere ruwe frieten met een stukje schil er nog aan, smakelijke salades, lekker vlees en goeie worst, maar vooral uitstekende vis van de grill.  :13:
Vreselijk gelachen met ( en om ) sexmachine, wat een prachtige verhalen en opmerkingen.  :lol Ik geniet altijd van het vlaams. De uitleg wat een strandjeannetteke is, was hilarisch, ik kan het niet nadoen,..... jammer genoeg.
Ik maakte twee uitstekende kamers, met voor mij nieuwe dames, Elena :movingtits :tietjes, en Stefanie, :adult hierover elders meer.
Zo vrijdagmiddag na een vermoeiende week het weekend te beginnen, hebben we allemaal verdiend, ik vind het een prima beloning na een stramme week. :sex :pica :pica22 :cheer:

Dus duimen we maar weer voor goed weer op vrijdagmiddag voor volgende week!!  :clap::clap: :clap:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #186 Gepost op: 9 juli 2016, 02:20:51 »
Na de kamer met Crystal in de bar rondgekeken, maar geen bekenden. Een deel naar huis en een ander deel spaarpotjes vullen van meisjes.
Behoorlijke tijd gekletst met het welbekende koppel dat veelvuldig SS op vrijdag SS aandoet.
Nog een kamertje gemaakt met Alicia......... .Je moet wat.... :lol

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #187 Gepost op: 9 juli 2016, 20:35:57 »
Arme LellebeL. Geen Nikita aanwezig vandaag :-\. Hij loopt hier helemaal verloren rond. Gezicht tot op de grond. Tranen in de ogen. Zielig om te zien. Wie oh wie zal hem kunnen troosten!? ;) :lol

Nondeju, wat is dit met m'n nick?! Hahaha!!!

Anyway, Anna met haar lange zwarte haren en heerlijke pijpmondje heeft mij succesvol getroost!

Welkom in de familie der 'bellen'!!!  :clap: :13:

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #188 Gepost op: 10 juli 2016, 14:00:07 »
Live from 6sens, i'm here for the match of this evening  ;D
Many Girls are already there, many are playing in the swimming pool , it is already hot, they need fresh water  :douchen
Already a lot of people here, what a great idea this opening at 11am on Sunday  :111:
1 room with Cristal, of course  :happy

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #189 Gepost op: 20 juli 2016, 15:22:33 »
Topmiddag hier in Sixsens.
Samen met Toetebel. Onze namen klinken als een Suske en Wiske aflevering, maar dan in het echt en geen verhaaltjes...!

Nu weer snel naar het zwembad om af te koelen. Of op te warmen als het aan de vele dames ligt!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #190 Gepost op: 20 juli 2016, 15:52:49 »
LellebeL en Toetebel. Het dynamische duo ;D :lol. Have fun mannen!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #191 Gepost op: 20 juli 2016, 15:53:37 »
Topmiddag hier in Sixsens.
Samen met Toetebel. Onze namen klinken als een Suske en Wiske aflevering, maar dan in het echt en geen verhaaltjes...!

Nu weer snel naar het zwembad om af te koelen. Of op te warmen als het aan de vele dames ligt!

Hoezo geen verhaaldtjes. De rechter rekent op de verhaaltjes.  :mistress

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #192 Gepost op: 20 juli 2016, 16:00:19 »
Topmiddag hier in Sixsens.
Samen met Toetebel. Onze namen klinken als een Suske en Wiske aflevering, maar dan in het echt en geen verhaaltjes...!

Nu weer snel naar het zwembad om af te koelen. Of op te warmen als het aan de vele dames ligt!

Warm de dames vandaag maar goed op (voor zover dat op deze hete dag nodig is ;)), zodat ze klaar zijn voor mijn bezoek aanstaande vrijdag! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #193 Gepost op: 21 juli 2016, 11:17:03 »
Super GFE gehad met sletterige Carmen2.  :-\
Kan dus toch! Als je het maar duidelijk aangeeft.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #194 Gepost op: 21 juli 2016, 16:06:38 »
Super GFE gehad met sletterige Carmen2.  :-\
Kan dus toch! Als je het maar duidelijk aangeeft.

Damn... zeg dat nou niet.... ik was er al bang voor...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...