Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #105 Gepost op: 1 april 2016, 23:33:58 »
Toch nog net voor hij.naar h i.o. s ging, Eddy V gesproken , was me zeer aangenaam. 
 Nog even kijken wie er eventueel...... of zou ik.nu al.naar huis gaan. Ook Victoria gespot......  Maar die sla ik.Vandaag even over.
waar hang jij uit? Ik ben ook in SS
Zit op het winter terras gewoon lui in een sofa. Denk dat ik terug huiswaarts ga, dr batterij raakt leeg.
En toen zeppos58 dit poste, zat ik pal achter hem op het terras en konden we meteen kennismaken. Weer een nickname ontmaskerd!

Na twee uitstekende kamers met Stacey en Alicia dacht ik....laat ik er een Bulgaarse dag van maken. En zo kwam ik uit bij Sibel. Deze afsluitende kamer was gewoonweg niet goed. Jammer!

Na deze kamer Sixsens verlaten...inmiddels weer bij de gebreide box voor de tv!  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #106 Gepost op: 2 april 2016, 01:47:31 »
Toch nog net voor hij.naar h i.o. s ging, Eddy V gesproken , was me zeer aangenaam. 
 Nog even kijken wie er eventueel...... of zou ik.nu al.naar huis gaan. Ook Victoria gespot......  Maar die sla ik.Vandaag even over.
waar hang jij uit? Ik ben ook in SS
Zit op het winter terras gewoon lui in een sofa. Denk dat ik terug huiswaarts ga, dr batterij raakt leeg.
En toen zeppos58 dit poste, zat ik pal achter hem op het terras en konden we meteen kennismaken. Weer een nickname ontmaskerd!

Na twee uitstekende kamers met Stacey en Alicia dacht ik....laat ik er een Bulgaarse dag van maken. En zo kwam ik uit bij Sibel. Deze afsluitende kamer was gewoonweg niet goed. Jammer!

Zeker jammer want ze was juist weer in erg goede bui nu het fysiek weer beter gaat na de verwijdering van de slechte siliconen.
Dat je Sibel voor Bulgaarse aangezien hebt is wellicht mede debet aan het tegenvallende slot...zij is Turkse heeft ze mij ooit verteld...
(Maar grenzen vervagen ook daar...)

Half Turks half Bulgaars...toch?  Of naaien ze mij een oor aan ;)
« Laatst bewerkt op: 2 april 2016, 02:20:54 door Sjeufke »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #107 Gepost op: 2 april 2016, 02:21:58 »
Toch nog net voor hij.naar h i.o. s ging, Eddy V gesproken , was me zeer aangenaam. 
 Nog even kijken wie er eventueel...... of zou ik.nu al.naar huis gaan. Ook Victoria gespot......  Maar die sla ik.Vandaag even over.
waar hang jij uit? Ik ben ook in SS
Zit op het winter terras gewoon lui in een sofa. Denk dat ik terug huiswaarts ga, dr batterij raakt leeg.
En toen zeppos58 dit poste, zat ik pal achter hem op het terras en konden we meteen kennismaken. Weer een nickname ontmaskerd!

Na twee uitstekende kamers met Stacey en Alicia dacht ik....laat ik er een Bulgaarse dag van maken. En zo kwam ik uit bij Sibel. Deze afsluitende kamer was gewoonweg niet goed. Jammer!

Zeker jammer want ze was juist weer in erg goede bui nu het fysiek weer beter gaat na de verwijdering van de slechte siliconen.
Dat je Sibel voor Bulgaarse aangezien hebt is wellicht mede debet aan het tegenvallende slot...zij is Turkse heeft ze mij ooit verteld...
(Maar grenzen vervagen ook daar...)


Half Turks half Bulgaars...toch?  Of naaien ze mij een oor aan ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #108 Gepost op: 2 april 2016, 03:48:12 »
Vandaag beetje in Freude rondgehangen. En het was de bedoeling om daarna door te rijden naar Samya. Maar mijn stuur deed vervelend, en ipv Keulen bleek de bestemming plots Vaals te worden :o.

Bon. Aangekomen na middernacht. Bartdepauw gegroet. Paar Bulgaartjes de handen en borstjes geschud. Met 1 van die meiden 1,5u op kamer beland. En pas om 3u10 de club verlaten. Later heb ik het er volgens mij nooit gemaakt :o.

Samengevat. Blitzbezoek aan 1 van mijn favo clubs. Het was weer in orde ;).

SS: tot de volgende!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #109 Gepost op: 2 april 2016, 10:54:47 »
Toch nog net voor hij.naar h i.o. s ging, Eddy V gesproken , was me zeer aangenaam. 
 Nog even kijken wie er eventueel...... of zou ik.nu al.naar huis gaan. Ook Victoria gespot......  Maar die sla ik.Vandaag even over.
waar hang jij uit? Ik ben ook in SS
Zit op het winter terras gewoon lui in een sofa. Denk dat ik terug huiswaarts ga, dr batterij raakt leeg.
En toen zeppos58 dit poste, zat ik pal achter hem op het terras en konden we meteen kennismaken. Weer een nickname ontmaskerd!

Na twee uitstekende kamers met Stacey en Alicia dacht ik....laat ik er een Bulgaarse dag van maken. En zo kwam ik uit bij Sibel. Deze afsluitende kamer was gewoonweg niet goed. Jammer!

Zeker jammer want ze was juist weer in erg goede bui nu het fysiek weer beter gaat na de verwijdering van de slechte siliconen.
Dat je Sibel voor Bulgaarse aangezien hebt is wellicht mede debet aan het tegenvallende slot...zij is Turkse heeft ze mij ooit verteld...
(Maar grenzen vervagen ook daar...)


Half Turks half Bulgaars...toch?  Of naaien ze mij een oor aan ;)
Zoals gezegd, grenzen vervagen..

Ik heb mijn snode plannen om links en rechts wat triootjes te doen, voorlopig in de ijskast gezet.
Zo monogaam en frequent als voorheen zal het dan weliswaar niet meer worden, maar het sponsorgeld kan tenslotte maar één keer uitgegeven worden.
Als hoofdsponsor blijf je toch een zekere verantwoordelijkheid dragen...
In ieder geval tot het einde van het seizoen !

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #110 Gepost op: 2 april 2016, 12:43:48 »
Toch nog net voor hij.naar h i.o. s ging, Eddy V gesproken , was me zeer aangenaam. 
 Nog even kijken wie er eventueel...... of zou ik.nu al.naar huis gaan. Ook Victoria gespot......  Maar die sla ik.Vandaag even over.
waar hang jij uit? Ik ben ook in SS
Zit op het winter terras gewoon lui in een sofa. Denk dat ik terug huiswaarts ga, dr batterij raakt leeg.
En toen zeppos58 dit poste, zat ik pal achter hem op het terras en konden we meteen kennismaken. Weer een nickname ontmaskerd!

Na twee uitstekende kamers met Stacey en Alicia dacht ik....laat ik er een Bulgaarse dag van maken. En zo kwam ik uit bij Sibel. Deze afsluitende kamer was gewoonweg niet goed. Jammer!

Zeker jammer want ze was juist weer in erg goede bui nu het fysiek weer beter gaat na de verwijdering van de slechte siliconen.
Dat je Sibel voor Bulgaarse aangezien hebt is wellicht mede debet aan het tegenvallende slot...zij is Turkse heeft ze mij ooit verteld...
(Maar grenzen vervagen ook daar...)


Half Turks half Bulgaars...toch?  Of naaien ze mij een oor aan ;)
Zoals gezegd, grenzen vervagen..

Ik heb mijn snode plannen om links en rechts wat triootjes te doen, voorlopig in de ijskast gezet.
Zo monogaam en frequent als voorheen zal het dan weliswaar niet meer worden, maar het sponsorgeld kan tenslotte maar één keer uitgegeven worden.
Als hoofdsponsor blijf je toch een zekere verantwoordelijkheid dragen...
In ieder geval tot het einde van het seizoen !
De onderhandelingen voor een nieuw sponsorcontract zullen binnenkort ongetwijfeld starten. Tja, als je je cluppie een 'warm hart' toedraagt..........  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #111 Gepost op: 4 april 2016, 12:42:45 »
Vroem vroem. Op naar Sixsens. Aankomst zal wsl iets na 14u zijn, net te laat voor happy hour dus...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #112 Gepost op: 4 april 2016, 14:25:40 »
Toch nog net voor 14u binnen geraakt :)). Samen met Licky Luke binnen gegaan, 40€ afgetikt en doorgestroomd naar het restaurant.

Broodje met charcuterie gegeten. Het smaakte.

Ff bijgepraat met Licky Luke. Altijd leuk. Nu op naar de bar 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #113 Gepost op: 5 april 2016, 08:10:38 »
Uiteindelijk heb ik tot middernacht in een wel heel rustig Sixsens rondgehangen. Kamertjes gemaakt met Veronika en Maria.

Ondertussen heb ik een veel te korte nachtrust achter de kiezen, maar het is het weer waard geweest 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #114 Gepost op: 7 april 2016, 01:18:21 »
Net niet meer live van Sixsens:

Het was weer rustig in de club, maar ik heb me uitstekend geamuseerd. Beetje bijgepraat met FMB. Aandacht gekregen van heel veel meiden. En 1 kamer gemaakt. Slechts 1 kamer. Maar... Wat voor een kamer :-\. Na veel te lang gescheiden te zijn geweest, werd ik eindelijk herenigd met mijn pocket Bulgaartje :o. En dat heb ik geweten. Fenomenale kamer. Misschien nu al de kamer van het jaar. Ze had duidelijk iets te bewijzen ;). Hier ga ik heeeeeel lang van nagenieten  ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #115 Gepost op: 7 april 2016, 02:05:28 »
Net niet meer live van Sixsens:

Het was weer rustig in de club, maar ik heb me uitstekend geamuseerd. Beetje bijgepraat met FMB. Aandacht gekregen van heel veel meiden. En 1 kamer gemaakt. Slechts 1 kamer. Maar... Wat voor een kamer :-\. Na veel te lang gescheiden te zijn geweest, werd ik eindelijk herenigd met mijn pocket Bulgaartje :o. En dat heb ik geweten. Fenomenale kamer. Misschien nu al de kamer van het jaar. Ze had duidelijk iets te bewijzen ;). Hier ga ik heeeeeel lang van nagenieten  ;D 8).
Ik word waarzegger...... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Billy07

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #116 Gepost op: 7 april 2016, 13:48:23 »
hey,

waarschijnlijk ga ik morgen men eerste bezoekje brengen aan sixsens maar ik las dat vrijdag vis-dag is in het restaurant. Zijn er dan enkel visgerechten te eten of is er ook een alternatief?



Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #117 Gepost op: 7 april 2016, 13:53:19 »
hey,

waarschijnlijk ga ik morgen men eerste bezoekje brengen aan sixsens maar ik las dat vrijdag vis-dag is in het restaurant. Zijn er dan enkel visgerechten te eten of is er ook een alternatief?

Altijd ook een alternatief, dus geen zorgen.

en alvast veel plezier en smakelijk eten!  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #118 Gepost op: 7 april 2016, 23:20:31 »
hey,

waarschijnlijk ga ik morgen men eerste bezoekje brengen aan sixsens maar ik las dat vrijdag vis-dag is in het restaurant. Zijn er dan enkel visgerechten te eten of is er ook een alternatief?

Hey Billy07,

Welkom op Relaxxxboard!
Veel leesplezier hier én we willen natuurlijk ook jouw ervaringen lezen!
Heb je vragen? Er zijn altijd wel leden die ze met plezier beantwoorden! En anders kan je altijd terecht bij de Admins!

Enjoy!

Gr,
Sjeuf  :039:

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #119 Gepost op: 7 april 2016, 23:29:52 »
hey,

waarschijnlijk ga ik morgen men eerste bezoekje brengen aan sixsens maar ik las dat vrijdag vis-dag is in het restaurant. Zijn er dan enkel visgerechten te eten of is er ook een alternatief?
Konijn met pruimen  ;D ;)
Keuze uit Bulgaarse, Roemeense, en zelfs Poolse en Cubaanse pruimen ... de konijnen zijn wel lokale kweek  :cheer: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal