Forum > DOETINCHEM

Doetinchem algemeen

<< < (2/3) > >>

Rolly:
Gisteren dit bericht tegen gekomen:

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3162861/2012/02/07/15-jaar-cel-geeist-tegen-verliefde-man-die-onwillige-prostituee-doodde.dhtml



Rolly  :(

de vulkaan spesjalist:
De escap is een bordeel dat er op zijn Duits uit ziet. Het woord laufhaus dat we allemaal wel kennen wordt hier toegepast (inpandige prostitutie .De escap heeft 44 werk plekken de kamers zijn er redelijk ruim 3 bij 3 alle kamers hebben een was tafel kast bed en kruk  :cheer: er staat op de begaande grond een frisdrank automaat tegen over het kantoor van de beheerde  :039:. de escap heeft 2 ingangen een links en een rechts als je links de ingang neem zie je gelijk aan je linke hand de toiletten .en aan je rechte hand kamertje 22  als je de linke ingang in loop loop je recht tegen kamer 1 aan en dan draait het zo met de klok mee tot nr 22  in het midden bevinden zich nog 4 kamers  kamer 3 4 en 19 20 op de begaande grond is veder een does die alleen bestemd is voor de dames .

1e Etage en tevens de laatste etage telt ook 22 kamers en begin met nr 23 kamer 23 zit recht boven kamer 1  :017: en dan gaan we met de klok meet  ;D na kamer nr 44 in het miden bevinden zich de kamers 25-en 26 en 40-41 boven de heren toiletten bevind zich een ruimte waar dames kunnen  eten  :bud

De escap is voor snelle beslissers ;het is niet toegestaan om uren in de escap te blijven althans uren rond te hangen zoals in het skw en mijn duisburg  je mag er uren met een dvp spellen hoor dat is geen probleem je moet alleen snel je keus maken met welke . in de escap geld al jaren een rook verbod waar wij wandelaars ons aan moeten houden . De escap heeft een eigen parkeer plaats geheel afgesloten en discreet er hoeft geen parkeer geld betaalt te worden  :dance2

De dames in de escap werken de laatste jaren veel dames uit alle landen . dat was vroeger niet zo vroeger had de explotnat ma dvps uit 3 verschillende landen  nederland dominicaanse republiek en wat Duitse  . dat is hier in de jaren ook wel veranderd nu zijn er ook Oosterblokker werkzaam  . in de escap werken nog steeds mooie dames met een redelijke goede serves gehalte  onder andere de duitse susie yasmina wanda

ik hoopdat ik voor een ieder de escap duidelijk beschreven heb je vind de escap aan de roerstraat in doetinchem vlak bij de a18 het is de moeite waard als je er een keer in de buurt ben en niet zoveel tijd heb  :-\

Rolly:
http://www.erosescape.nl/Rob.swf

Hier kun je een beetje een indruk krijgen van het gebeuren in Doetinchem. Zo te zien is de tent om 12 uur `s avonds gesloten.....vroeger was dat 1 uur `s nachts dacht ik....zondags was die altijd al dicht.

Groet, Rolly

de vulkaan spesjalist:
Ik moet me zelf wel een  beetje verbetere rolly ik heb met me ogen dicht 4 kamers te veel geteld . de escap is al van af de start om 0.00 uur gesloten en op zondag gesloten met kerst zijn ze gesloten alle andere feestdagen op maandag geopend maar de deuren zijn om 10.00 uur al open :pica  . ik ben dan wel de vulkaanspesjalist ma hier weet ik ook wel hoe het draait veel leuke en lekere damens daar gedouwd oa laurena yasmin jenny denise duitse susi selma sonja jade die ook werkzaam was in haarlem rode lantaren als je niet van presals hou moet je in de escap zijn in de jaren ben ik aardig verandert nu wandel ik 5 uur lang op de vulkaan in doetinchem was ik altijd ma een uur

guest7191:
Escape schijnt sinds begin februari ook op zondag open te zijn.

Weet wel dat ik vroeger eens op zondag voor de dichte deur heb gestaan na een vervelend eind rijden door de achterhoek over de N18.  De laatste keer dat ik er ben geweest was 2011, dus verder geen idee hoe de bezetting nu is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie