Auteur Topic: Gaby  (gelezen 63580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Gaby
« Gepost op: 10 april 2013, 21:26:01 »
haarkleur/-lengte: blond/ heel lang (in staart, extensions)
lengte dame: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijk(e) (B)tje (beetje afhangend)
nationaliteit/taal: Macedonische/Duits en Frans
leeftijd: 30
tatoeages/piercings: ?/?
service: langzaam aan bouwt ze de sessie op
opmerkingen: voorheen in Luik en Brussel achter de ramen gewerkt maar levert een minimaal doorsnee saunaclubservice waar iedereen tevreden over praat

 :douchen

« Laatst bewerkt op: 10 april 2013, 21:35:08 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2013, 21:28:41 »

opmerkingen: voorheen in Luik en Brussel achter de ramen gewerkt maar levert een minimaal doorsnee saunaclubservice waar iedereen tevreden over praat

Zij is 30 en praat frans ook.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2013, 21:34:47 »
Bedankt voor de aanvulling.  Ze ziet er jong uit (misschien door haar fijne kleine gestalte)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2013, 21:52:49 »
Mercredi 5/06/2013

La première chevrotine je l’a tirerai en direction de GABY.MAC
Une blondinette qui porte toujours des caches mollets en laine histoire de ne pas voir sa musculature d’ex sportive.
Cette macédonienne parle un français quelque peu vulgaire appris lors de son passage en vitrine a la rue d’Aarschot.
En chambre elle ce donne a fond pour faire plaisir et prodige une très belle fellation pas réellement GFE mais bonne session.
Pour les aficionados, demandé lui de vous montrer son vibro quelle a dans son sac


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #4 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:57:07 »
Dinsdagmiddag gedurende mij korte SixSense bezoek door de Macedonische Gaby verleid tot een kamersessie (verleid worden, daar hou ik wel van)...

Ik stond op de gang bij de kleedkamer met KanariePiet te praten toen hij Gaby herkende en bij zich riep om haar aan mij voor te stellen. Hij moest op een gegeven moment een telefoontje plegen en daarvoor naar boven gaan (geen gsm bereik beneden) en daardoor bleven Gaby en ik alleen achter... eigen schuld KanariePiet!

Ze vroeg mij wat ik ging doen en ik zei eerlijk dat ik dat nog niet wist, misschien naar de bar of anders even wat relaxen. Ze stelde voor om dat tweede te doen in de Oriëntaalse ruimte en dat vond ik wel prima. Ze had een heel leuk setje aan en dat is voor mij (meestal) een teken dat ze haar best doet om er goed uit te zien, wat (meestal) weer een teken is dat ze op de kamer ook haar best doet. En haar presales (meestal) ook in orde is. Een dame met toewijding aan het vak, zo te zeggen... en dat bleek nu weer eens te kloppen!

In de Oriëntaalse ruimte hebben we ons neergevleid en wat gepraat, waarbij ze zacht over (en later onder) mijn badjas wreef. Dusdanig geraffineerd dat ze mij langzaam maar heel zeker opwond (ze moest lachen toen ze merkte dat kleine Luke door haar toedoen flink ging groeien). Ze gaf aan dat ze onderling respect heel belangrijk vond en dat een sessie in principe leuker was als zowel de dame als de ijsbeer het naar hun zin hadden. Ik gaf aan dat ik daar voor de volle 100% in mee kon gaan en dat oook al vaker zo ervaren had. Zij informeerde verder wat ik graag deed op de kamer en wat ik van haar verwachtte, wederom iets wat ik als erg professioneel (in de goede zin!) ervaar.

Zodoende mocht ze van mij een sleutel halen, graag van kamer 11 (bovenverdieping, ronde bed, douche, prima ervaringen/herinneringen). Daar heeft ze zich langzaam uitgekleed en hebben we staande een hele tijd gezoend, waarna ze afdaalde naar mijn tepels en kleine, eehh, inmiddels grote Luke...

Op bed beland heeft ze me heerlijk gepijpt en een heerlijke penismassage (met olie) gegeven, iets wat ze enorm geraffineerd kan doen om je enerzijds wel op te winden maar telkens net niet te laten klaarkomen. Zodat je, als je dan uiteindelijk "mag" klaarkomen, dat dan ook met een knal doet en je eiwitten bij wijze van spreken van het plafond mag halen... :-\  ;D ;D ;D

Heerlijke sessie gehad, door mijn vertrek daarna niet meer kunnen beoordelen wat haar aftersales inhoudt maar ik ben er van verzekerd dat dat ook dik in orde is!
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 12:52:23 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2013, 03:29:01 »
Iemand Gaby deze week nog gezien?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2013, 23:56:26 »
Mon intervention sera courte, tous les commentaires ci dessous correspondent à la réalité.
Gaby petite blonde mince avec des petits seins, sera s'y prendre pour faire passer une demi heure chaude même très chaude.
La miss parle français donc Social Time sympa dans le kino oriental.
Embrasse fougueusement, fellation toute en douceur et puis 30 min chaude en chambre.
Son hygiène est parfaite, superbe petit cul, l'idéal pour un cummi dont elle semble vraiment apprécier les jeux de langues sur son clitoris mais attention impossible de la doigter.
Et pour terminer en levrette me semblait la meilleur des positions à envisager avec Gaby.

Corps 8/10
Social Time 8/10
Fellation 8/10

Durant le reste de la journée, lorsque je la rencontrais j'ai tjrs eut droit à une beau sourire, un petit mot marrant ou un petit bisou.

Respectez la et elle vous le rendra au centuple.

L'une des valeurs sures de ce club.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #7 Gepost op: 8 december 2013, 15:15:38 »
Mijn eerste dame tijdens mijn bezoek aan Sixsens was Gaby. door een tweetal medeberen tijdens de verjaardag van Sofaking geadviseerd.
Het duurde even tot we tot een date kwamen. Er was al wat langer oogcontact, maar van een toenadering kwam het niet echt. Ik moest echt zelf het initiatief nemen. Aan de bar kwamen we in gesprek. Een vlotte dame die mij begin 20 leek, maar later volgens haar eigen zeggen 31 bleek te zijn. De presales waren goed. Ik zelf was al snel toe aan de eerste kamer gang in Sixsens. Mat Gaby helemaal vanuit de het diepste van Sixsens naar de top van Sixsens. Deze dame geeft een -voor mij althans- goede GFE. TZ en PZC, waarbij de appels des levens niet worden vergeten. Er is ook een goed gesprek mogelijk tijdens de kamergang. Alle andere gevoelige contactpunten worden meer of minder met de tong gestreeld. Het PZC is uitstekend ook in 69. Ik laat het bij de eerst kamergang meestal aan de dame over in welke standjes er wordt geneukt. Ze gaf de voorkeur aan cowgirl. Daar weet ze prima raad mee. In doggy mijn uiteindelijk overleden professortjes in het condoom gevuld. Jammer dat de mensheid deze proefessortjes moet missen. Na de kamer gang en financiële afwikkeling (uurtje €100) nog even gespeeld in de turkse ruimte. Kortom......een aanrader.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2014, 11:22:10 »
Sixsens, maandag 13 januari 2014:

Op weg naar de kino liep ik Gaby tegen het schone lijf en greep mijn kans (en haar schone lijf).  :sex

Hoewel ze normaal niet graag iets in de kino doet ging ze nu zonder protesteren mee en begon ze me daar heerlijk te strelen en zoenen. Toen ze al bezig was met pijpen en zich al nagenoeg had uitgekleed, was ik nota bene degene die voorstelde om op een kamer verder te gaan.  ;D

Ze haalde een sleutel en in kamer 19, tegenover de kino, kon het spel verder worden gespeeld. Ik had al aangegeven niet te willen neuken, dus op dat na is zo goed als alles de revue gepasseerd, tot mijner volle tevredenheid en met een heerlijk orgasme tijdens standje 69. Kijk, daar doe je het nou voor...
 yourock
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #9 Gepost op: 9 augustus 2014, 17:23:18 »
Sixsens 8 augustus 2014

Voor de broodnodige afwisseling eens een uitstapje gemaakt naar Sixsens, alwaar ik had afgesproken met Licky Luke, Vendezz, KanariePiet, Eagelke en Eddy-V. Nog een nieuw rakker leren kennen: Obelix. Het was al weer even geleden.
Na aankomst, eerst even aan het zwembad vertoefd met een aantal maten. Na een half uur begon het te stortregenen en was een verplichte gang naar de catacomben van Sixsens een noodzakelijk kwaad.
In de bar werd ik door diverse bekende en onbekende dames aangesproken. (Tegenstrijdige) Adviezen genoeg  :017: van mijn maten. Ik kreeg op een gegeven moment bezoek van Gaby. Met Gaby was ik ooit eens op kamer. En ik herinnerde mij niets dat mij tegenhield om met Gaby op kamer te gaan.
Op de kamer tongzoende Gaby perfect en langdurig. Zo lang zelfs dat ik meteen dacht, wordt het een half of een heel uur? Het PZC krijgt een waarde van GOSP 0,3M oftewel, ik vond het maar magertjes. Het leek wel of ze mijn kleine knak maar net raaktje...... .
Beffen was oke, ze deed zeer goed mee, maar het was duidelijk fake. Ik heb daar niet zo'n probleem mee. Ze werd er wel behoorlijk nat van. Na een tijdje werden de rollen weer omgedraaid. Nog steeds hetzelfde pijpwerk, maar omdat het mijn eerste (en enige) date was, schoot ik toch gemakkelijk weer miljoenen professoren de dood in. Ik dacht even dat het een FT was, maar dat bleek niet het geval te zijn. Een deel van mijn professoren voelde ik landen in mijn gezicht.  :o. Ik had ook niet om een FT gevraagd, dus geen probleem.

Terug in de bar nog een uurtje vertoefd met enkele maten, alwaar de nodige ervaringen werden uitgewisseld. Janina heeft nog een zeer goede poging gewaagd om mij mee op kamer te krijgen. Haar voorbehandeling aan de bar trok mij bijna over de streep, maar ik heb me in kunnen houden.

Samengevat een aardige kamergang met Gaby. Het 'blasen' vond ik onder de maat (of ben ik teveel verwend door een Duitste dame in een andere club?). Herhalingsgevaar is op dit moment maar 20%.
Prima geamuseerd met de mannen....binnenkort weer snel terug naar Sixsens.... :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het bed uit.
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2014, 17:17:17 »
Gaby haar contract is beëindigd. Ze is gelukkig voor haar niet ontslagen. Je zou het bevordering kunnen noemen. Wie uitstelde om met deze prachtige dame die ook nog eens goed was op kamer, te gaan kameren, heeft te lang gewacht. Van uitstel komt immers afstel. Gaby werkt nu als theke. Samen met Denissa vormden ze gisteren een prachtig paar om te zien. Het toeval wil dat ik met beide thekes het bed al deelde  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Gaby
« Reactie #11 Gepost op: 1 maart 2015, 04:25:19 »
Na een tijdje afwezigheid... en andere dringende privé bezigheden ...

Gaby is weer terug in Sixsens!
 
Als dame van plezier.

Ziet er toppie uit met brilletje en een mooi gebit. ..
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...