Auteur Topic: Galia (Hon)  (gelezen 45988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Galia (Hon)
« Gepost op: 28 juli 2013, 14:39:01 »
Naam : Galia
 
Nationaliteit/taal : / Hongaars / o.a. Duits
 
Leeftijd : 22-25 ?
 
Haarkleur/lengte : Zwart, middel lang
 
Lengte : 160 ?
 
Postuur/Cupmaat : Normaal / B (echt)
 
Tatoeage/Piercing : Kweetniet... volgens mij in ieder geval geen piercings

Service : TZ, PZC, GF6
 
Recensie:

Vorige week dinsdag weer eens bij Sixsense binnen gelopen. Lekker weertje, dus gauw naar de pool.
 
Ik zat lekker bij de pool op een ligbedje en zij kwam gezelig aan het voeteinde zitten om kennis te maken. Lekker ding, dus effe wat basis info uitwisselen (naam, waar kom je vandaan, is dit je eerste bezoek/hoe lang werk je al hier, enfin, U weet wel). Tijdens dit korte gesprekje keek ze me verleidelijk aan en begon ze zachtjes onder mijn ballen te kriebelen, wat ik wel lekker vond en kleine Luke zichtbaar ook.

Ze deed (en later bleek: was) erg lief en het gesprek ging over naar haar kennis van de Nederlandse taal, die helaas (of gelukkig?) beperkt was tot woordjes zoals "pijpen" ("paipen") en "neuken" ("noiken"). Ze vroeg of er nog meer woorden zijn die ze moest kennen en ik heb haar nog wat extra woorden geleerd ;-). Daarna vroeg ze of ik er van hield om gepijpt te worden, en ze keer er zo onschuldig bij alsof ze een schoolmeisje was in de bekende fantasieën... Yep, haar verleidingstactiek mocht ik wel!

Ze heeft me kort op het ligbedje gepijpt, onder toeziend oog van enkele beren en DVP's (heeft wel wat...) en daarna zijn we naar binnen gegaan, op haar verzoek naar de bios omdat daar airco hangt. Prima keuze van haar!

Daar heeft ze me heerlijk zacht en lang gepijpt waarbij ze haar lekkere kont steeds meer naar mijn gezicht draaide en we tenslotte in standje 69 beland zijn. Op die manier ben ik heerlijk klaargekomen waarna ze mij schoonmaakte en zich nog lekker tegen mij aan vleide. Prima aftersales dus!

Omdat we het grootste deel van de tijd waren en ik vooraf buiten hoofdzakelijk met gesloten ogen van haar eerste pijpsessie heb genoten, kon ik me moeilijk de details van haar lekkere verschijning in herinnering halen. Als er dus mede beren zijn die me op dat gebied kunnen aanvullen of corrigeren, dan is hun input van harte welkom!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Galia Bulgaars/Grieks
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2015, 00:54:48 »
Ik twijfel of dit hetzelfde meisje is waar ik mee heb gekamerd. Er zitten overeenkomsten in de beschrijving maar ook duidelijk verschillen. De Galia waar ik mee heb gekamerd is 28 jaar half Bulgaars en half Grieks. Ze is slechts 1.50m , zwarte ogen, lang zwart haar, cup 80c wel wat hangend.
Galia is een echte kleine furie die heerlijk TZ en PZC was erg nat en diep. PZC was erg lekker en tegen het DT aan. Ze gebruikte geen glijmiddel maar natuurlijk vocht voordat we gingen neuken. Ik heb het rubbertje na een heftige neukpartij flink volgespoten. Herhalingsgenot 100 %

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Galia Bulgaars/Grieks
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2015, 09:35:30 »
Als deze dame er nog was geweest na mijn avontuurtje in juli 2013 had ik dat wel geweten ...

Dus tenzij ze terug is van weggeweest (dat kan ik zaterdag gaan controleren  ;D ) is dit een andere.

Maar daarom niet minder lekker natuurlijk...


Ik twijfel of dit hetzelfde meisje is waar ik mee heb gekamerd. Er zitten overeenkomsten in de beschrijving maar ook duidelijk verschillen. De Galia waar ik mee heb gekamerd is 28 jaar half Bulgaars en half Grieks. Ze is slechts 1.50m , zwarte ogen, lang zwart haar, cup 80c wel wat hangend.
Galia is een echte kleine furie die heerlijk TZ en PZC was erg nat en diep. PZC was erg lekker en tegen het DT aan. Ze gebruikte geen glijmiddel maar natuurlijk vocht voordat we gingen neuken. Ik heb het rubbertje na een heftige neukpartij flink volgespoten. Herhalingsgenot 100 %
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...