Auteur Topic: Amalia (Roe)  (gelezen 26747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Amalia (Roe)
« Gepost op: 3 december 2013, 23:57:07 »
Mijn eerste DVP vandaag was de 23 jaar jonge Roemeense Amalia. Amalia is 1,70m groot, maar met haar schoenen aan haalde ze vlot de 1,85m en toornde ze een flink stuk boven kleine ik uit.
Amalia heeft een mooi gezicht, een leuke echte B-cup, lange benen en een mooie kont. Ze heeft een tattoo van een engel op haar rechterschouder en ze heeft een navelpiercing.
Ze werkt sinds 1 maand in SS. Eerder heeft ze naar eigen zeggen 3 jaar in Italië gewerkt. Ze spreekt goed Engels en Italiaans (voor zover ik dat laatste kon testen).
Amalia droeg vandaag een zwarte string en een mooi rood topje.
 
Amalia haar presales waren héél goed: ik heb een heel leuk gesprek met haar gehad (het is een intelligente meid) en ze gaf me op de gepaste momenten de nodige streeltjes en knufjes. Ze was helemaal niet gehaast om op kamer te gaan. Ik heb na ongeveer een half uur zelf de kamervraag moeten stellen.
 
Haar service op de kamer: goed tot heel goed. Zoenen was voorzichtig. Het pijpen viel tegen. Dat deed ze te zacht en zelfs nadat ik haar daar op wees, kwam daar geen verbetering in. Gevolg: Piet, die zo flink aan de kameegang begonnen was, werd terug slap. Ik ben Amalia dan maar terug beginnen zoenen en betasten en gelukkig kwam Piet daardoor toch snel terug op oorlogssterkte en konden we gaan neuken. Dat neuken was goed: missio, cowgirl, hondjes: ik mocht mijn ding doen en Amalia deed goed mee. Ze mocht wel iets minder hard kreunen. Enfin: ik ben met een knal klaargekomen tijdens hondjes!
 
We hebben nog heel even nageknuffeld en na exact 30 minuten heb ik de kamer tevreden verlaten.
 
Amalia haar aftersales waren ook in orde: ze heeft me nog meer dan voldoende aandacht, zoentjes en knuffels gegeven!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Amalia (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2013, 00:32:59 »
Afgelopen woensdag ben ik op herhaling geweest bij Amalia. Het is en blijft een mooie meid waar je je buiten de kamer heel goed mee kan amuseren. Ze is lekker gestoord en ze is wel in voor een lolletje. Op de kamer is alles ook in orde, maar een kamersessie met Amalia wil toch niet boven de goede middelmaat uitstijgen. Ten gepaste tijde ga ik ongetwijfeld nog eens met haar op een kamer, maar voorlopig laat ik het er even bij 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Amalia
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2014, 21:30:43 »
Op 7 november Sixsens bezocht. Het was voor mij de eerste keer in deze club. Toen ik langs de orientaalse kamer liep zag ik een arm mijn richting uitsteken.
Amalia is een mooie Roemeense, 24 jr, 1.70m, lang zwart haar een heerlijke kont en cup b.
Ze trok me min of meer de orientaalse kamer in en dat vond ik me toch erg.
Lekker op de bank gaan liggen waarna ze al snel goede presales gaf.
Lekker tongzoenen, spelen met mijn trots en ook mijn tepels. Likken en kussen aan mijn oren en in mijn hals. Dus in een mum van tijd wist Amalia mijn trots flink te laten groeien.
Hierna begon ze me zachtjes te pijpen wat ze heerlijk deed.
Amalia heeft me daar zeker 20 minuten verwend voordat we naar de kamer gingen.
Een goede sessie met Amalia gehad ook op de kamer was het goed. Heerlijk klaargekomen toen ze lekker bovenop me zat en ik zo mooi haar lichaam en gezicht kunnen bekijken. Ze genoot er zelf ook zichtbaar van.
Kortom Amalia is een leuke vriendelijke mooie meid met goede service, niet uitmuntend maar bij een nieuw bezoek aan Sixsens ga ik haar zeker nog eens opzoeken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Amalia
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2014, 21:35:15 »
 :welcome: op RB maat!! 8)

Amalia had btw wel al een topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13821.0

En inderdaad: het is absoluut een leuke, mooie en vriendelijke meid, die een goede service verleent!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Amalia
« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2014, 22:32:39 »
:welcome: op RB maat!! 8)

Amalia had btw wel al een topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13821.0

En inderdaad: het is absoluut een leuke, mooie en vriendelijke meid, die een goede service verleent!

Dank je maat. Inderdaad ik zag dat jij al een topic over Amalia had gemaakt, maar ik zag het te laat.
Moderator , je mag mij topic onder die van kanariepiet plaatsen hoor.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Amalia
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2014, 00:20:14 »
:welcome: op RB maat!! 8)

Amalia had btw wel al een topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13821.0

En inderdaad: het is absoluut een leuke, mooie en vriendelijke meid, die een goede service verleent!

Dank je maat. Inderdaad ik zag dat jij al een topic over Amalia had gemaakt, maar ik zag het te laat.
Moderator , je mag mij topic onder die van kanariepiet plaatsen hoor.
Ze staat er al onder, bedoel je samenvoegen?  ;D ;)
Is er hier nog een moderator wakker  :lol_hitting: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Amalia (Roe)
« Reactie #6 Gepost op: 27 november 2014, 06:39:32 »
Ja inderdaad ik bedoel samenvoegen Sexmachine