Auteur Topic: Justine  (gelezen 4656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Justine
« Gepost op: 30 november 2014, 21:49:04 »
[box title=Justine]
Land:            Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,66m
Model:            slank-normaal/normaal
BH:                 natuurlijke stevige mooie grote B
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (heel veel kleine krulletjes)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ (erg goed) PZC (zeer goed) NMC (zeer goed) Likken GFE'tje, zoenen (veel en goed), beetje knuffelen en strelen
[/box]
[box title=pro en contra]
+ heel mooie uitstraling in gezicht, mooi zwart kroezelend haar
- prachtige borsten zijn niet aai- en likbaar, net als buik ook kittelt bij het geven van kusjes (kittelig aangelegd dus), vingeren not done
[/box]
[box title=extra info]
Had een zwart tenuetje aan waar je de mooie borsten doorzag!

 :douchen
(/box]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2014, 19:40:30 »
Zowel de pre sales als de after sales zijn meer dan voldoende.  Dit zal zodadelijk blijken.

Ik lig wat te rusten in de Oriëntaalse ruimte.  Eigenlijk een beetje een favoriet plekje van me overdag.  Je weet daar nooit zeker wat er zich zal afspelen.  Justine komt eens kijken en komt op me af. 
Justine was nieuw voor mij en ze viel me al direct positief op bij het binnenkomen in de club, in het restaurant.  Mooi zwart tenuetje had ze aan, waar haar borsten (en vooral tepels) goed door te zien waren.  Sexy gewoon!  Ze was vriendelijk en lachte eens lief naar mij.  Later op de dag zag ik haar rondlopen en stelde ik vast dat ze toch niet helemaal mijn type was.  Net niet slank genoeg.
In de Oriëntaalse ruimte komt ze bij me liggen/zitten/hangen.  Ze doet het op de goede manier.  In eerste instantie dringt ze zich niet op.  Later houdt Justine niet af om me te verleiden.  Sensueel, voorzichtig, stap voor stap.  Het maakte blijkbaar iets los in mij want in eerste instantie bleef ik koel.  Ik had niet de zin om met haar naar bed te gaan.  Twintig minuten later wilde ik absoluut met haar naar bed.  Justine weet dus hoe een man voor zich te winnen. 
Op kamer zoenen en tongzoenen we mekaar eerst.  Ook een beetje knuffelen en strelen.  Ze is op het eerste zicht echter niet echt een knuffeldier.  Daarna zakt ze af naar beneden.  Op een speelse, beetje dominante manier.  Er zit wel wat dominantie in Justine, op het eerste gezicht.  Niet dat ik daar deze keer wat mee gedaan heb.  Na wat gespeel, beetje grommen, blaffen... maak ik haar speels duidelijk dat ze (als je durft) wel even in mijn lul mag bijten.  Ze hapt er even naar.  Ik voelde enkel even precies wat tandjes.  Ze vroeg of ze écht mocht... bijten.  Ik lachte er wat mee en was opzettelijk erg vaag.  Ze deed het dan maar niet en ving de betere blow job aan.  Heel afwisselend.  Sensueel, hard, diep....  Omdat ik al een tijdje tegen een orgasme aanzat, begonnen we maar terug wat te tongzoenen. 
Hoewel ik in het begin aangaf dat we wel zouden zien hoelang we op kamer zouden vertoeven zat haar ritmus toch in een halfuur en vraagt ze op een gegeven moment of we niet zouden gaan neuken.  Ze rijdt lekker op je en ook in missio was het zalig genieten met haar.  Tijdens missio ook heerlijk tongzoenen en mekaar innig vastnemen (geen handenstand dus).  Ze doet behoorlijk mee tijdens het neuken.  Ik beleefde een geweldig orgasme en moest me niet direct terugtrekken uit haar vagina. 
Daarna nog een beetje geknuffeld, gekust en getongzoend.  Daarna ook nog samen gedoucht.  In de douche kreeg ik antwoord op mijn vraag of vingeren toegelaten zou zijn.  Niet dus.  Een beetje met haar poesje spelen was al meer dan voldoende voor haar.  Eigenlijk wist ik al bijna zeker dat ze dat niet wil.  Dat had ik tijdens de pre sales al opgemerkt.  Ze opende haar benen niet spontaan (wijd).  Na het orgasme tijdens de knuffeltijd ook meteen even getest wat (vermoedelijk) nog niet kan.  En ja, haar borsten en tepels zijn overgevoelig (zogezegd?) en ook bij het kussen op haar buik vindt ze dat dat allemaal te veel kittelt.  Haar voeten mocht ik al helemaal niet kietelen (maar da's nogal normaal). 
De negatieve puntjes die ik hier opsomde heb ik tijdens de sessie niet gemist omdat de sessie op een andere manier goed in mekaar zat en me opwond.  Toch zal ik door de mankementjes heel waarschijnlijk niet op herhaling gaan met haar. 

De after sales waren ook meer dan voldoende.  Ze kwam later op de avond nog lange tijd bij me vertoeven in de Oriëntaalse ruimte (lag ik daar weer).  's Nachts kwam ze in de bar/lounge nog op mijn schoot zitten.  Daar ook afscheid van haar genomen.  Een mooi moment om weer huiswaarts te trekken  :douchen   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2014, 20:03:28 »
Tijdens missio ook heerlijk tongzoenen en mekaar innig vastnemen (geen handenstand dus).   


Beste SEF,


Hoe doe je handenstand tijdens missio  :o .


Handenstand zal in Belgie wel net zo zijn als poepen, daar bedoel je vast iets heel anders mee dan een Nederlander daaronder verstaat.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #3 Gepost op: 1 december 2014, 20:33:23 »
Als er één manier is die ik absoluut niet verkies tijdens het seksen is het wel het missionarisstandje terwijl je op je handen steunt, gewoon pompt en haar eigenlijk niet aanraakt  :douchen.

Zo vind ik het niets hebben:

[attachimg=1]

Zo vind ik het lekker:

[attachimg=2]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #4 Gepost op: 1 december 2014, 21:01:04 »
Ah ja ok ik snap nu wat jij bedoeld met "handstand". Maar handstand en kussen ik kon het niet bedenken wat je bedoelde.


Ik kwam niet verder dan:


[attachimg=1]


en na wat google werk dacht ik aan dit:


[attachimg=2]


Bedankt voor de toelichting, hmm het neuken het blijft kutwerk zeker in handstand vind ik het erg vermoeiend op mijn armen. Ik lig liefst op mijn rug, met 2 kussen onder mijn hoofd, zodat ik net over mijn dikke pens heen kan kijken.


Daarna cowgirl, missio met de benen van de madam in de nek, dan zittend op de rand van het bed en als laatste staand langs het bed in doggy als er geen lucht vanaf komt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #5 Gepost op: 1 december 2014, 21:05:13 »
Na handstand, de "kopstand"  ;D



Ik begrijp alleen niet hoe je zo haar voeten kan kietelen  ;) :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #6 Gepost op: 1 december 2014, 21:45:59 »
[attachimg=1]

In omgekeerde volgorde deed ik dit standje 1 keer op verzoek van een ballerina in World  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Justine
« Reactie #7 Gepost op: 14 december 2014, 17:08:43 »
Justine is een mooie jonge roemeense meid van net 21 jaar. Ze heeft een grote bos zwart, lang krullend haar. Ze is slank, stevige kont, strakke buik, beetje bleke huid en een stevige natuurlijke cup 75b
Ik ben met haar op de kamer gegaan terwijl ze de volgende dag jarig zou zijn. Ondanks dat ze nog jong is zorgt ze er wel voor dat ze de regie in handen heeft.
Ik heb een mooie kamergang gehad met dit meisje waarbij ze heerlijk tongzoende en pijpte. Lekker in cowgirl het rubbertje volgespoten wat totaal geen moeite kostte met zo'n mooie meid bovenop je. Het is niet een meisje dat echt van knuffelen houdt. Nadat ik het rubbertje had volgespoten, hebben we nog wel even samen op de kamer gedouched voordat we de sessie beeindigden.