Auteur Topic: Asha (Mol)  (gelezen 8847 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Asha (Mol)
« Gepost op: 15 december 2014, 12:13:20 »
Ik heb afgelopen donderdag een eerste keer gekamerd met Asha.
 
Ik was samen met Tjeppah al een tweetal uur in Sixsens aanwezig. Na een deugddoend ontbijt begaven we ons naar de bar. Daar waren op dat moment een 15 à 20 vrouwen aanwezig, waarvan er een drietal mijn onmiddellijke aandacht opeisten. Na lang wikken en wegen, besloot ik uiteindelijk kennis te gaan maken met Asha (ondanks het uitdrukkelijke verbod van Eddy_V een dag eerder, met haar te gaan kameren).

Ik vond Asha niet het allermooiste lichaam hebben, maar haar lieve gezicht, en vooral haar heel guitige blik, veroverden me toch zonder al te veel problemen. We hebben zo’n 30 minuten gepraat aan de bar en zijn daarop naar een kamer getrokken.

Asha is een 23 jaar jonge meid, die zegt afkomstig te zijn van Moldavië. Ze heeft een leuk gezichtje en lang, zwart haar. Ze heeft een A-cup en een mooie, volle kont. Ze spreekt goed Engels. Piercings kan ik me niet herinneren, wel een kleine tattoo op haar buik.

Haar service was oké, maar niet echt mijn ding. Asha houdt van overvloedig knuffelen, kussen, gevingerd en gebeft worden… Vind ik allemaal wel leuk voor even maar zij bleef zich daar lange tijd toe beperken. En ik slaagde er maar niet in haar tot iets stevigers te bewegen :017:. Uiteindelijk zijn we via een langgerekte 69 toch aan neuken toegekomen, maar ook dat was me allemaal te lief en te braaf. Paar standjes afgehaspeld en uiteindelijk toch klaargekomen tijdens hondjes :)).

Herhalingsgevaar: heel klein. Er zijn ongetwijfeld veel ijsberen die Asha haar GFE dienstverlening top vinden, maar mijn ding was het niet. Ik heb het graag iets actiever en vooral iets ruiger 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Asha (Mol)
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2015, 09:08:07 »
@ Eddy_V (en andere liefhebbers): Asha heeft gisteren, na een lange vakantie, het werk hervat.

Oh ja, en Eddy: ze is nog steeds boos op je omdat je vlak voor haar verlof niet meer met haar bent gaan kameren :-P ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Asha (Mol)
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2015, 19:13:21 »
Liefhebbers: haast je, want Asha blijft nog 1 week in Sixsens en daarna keert ze terug naar huis (mogelijk voorgoed ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Asha (Mol)
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2015, 19:40:04 »
Liefhebbers: haast je, want Asha blijft nog 1 week in Sixsens en daarna keert ze terug naar huis (mogelijk voorgoed ;) ).
Ik zie dat ze van mol afkomstig is, dan is dat geen probleem, dichter bij huis dan SixSens  :cheer: :pica22
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Asha (Mol)
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2015, 03:51:45 »
Oh ja, en Eddy: ze is nog steeds boos op je omdat je vlak voor haar verlof niet meer met haar bent gaan kameren :-P ;).

Dank voor de waarschuwing, ik heb het woensdag goed gemaakt.
Nu kan zij gerust weer terug naar Mol.
En over een maand of twee zien we haar vast weer terug, want zoals Sexmachine ook al opmerkte: zo ver is Mol nu ook weer niet!  :017: