Auteur Topic: Monika 32 ( PL )  (gelezen 9037 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Monika 32 ( PL )
« Gepost op: 10 januari 2015, 16:22:22 »
Vandaag weer met Monica gekamerd ik zie net op een forum dat ik dat een paar jaar geleden nog eens heb gedaan maar ik kon me dat niet meer voor de geest halen. Misschien is dat ook omdat ze een paar kilo is aangekomen, zei dacht mij wel nog te kennen uit een ver verleden of dat waar is... zegt me bij dvp niet zo veel. Al met al een uurtje genomen met een kamer met bubbelbad deze dame rekent nog altijd het oude saunaclub tarief van 75 euro per uur en dat is een plus punt. Een tweede reden om haar te nemen is dat ik weet dat de meeste oude Aspasia dames die nu nog in de six werken een redelijk hoog service nivo hebben en dat op voorhand te weten is inmiddels een must voor mij bij een kamergang van een uur of meer. En de sex was idd. goed in orde uiteindelijk 2x klaar gekomen lekker in het bubbelbad gezeten, b2b massage maar qua optiek denk ik de volgende keer toch een andere dame te nemen die ik later die avond in de bar tegen kwam.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Monika 32 ( PL )
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2015, 16:25:03 »
deze dame rekent nog altijd het oude saunaclub tarief van 75 euro per uur en dat is een plus punt. Een tweede reden om haar te nemen is dat ik weet dat de meeste oude Aspasia dames die nu nog in de six werken een redelijk hoog service nivo hebben en dat op voorhand te weten is inmiddels een must voor mij bij een kamergang van een uur of meer.

Wat kan ik daar nog aan toevoegen?  Goed gezien  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Monika 32 ( PL )
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2015, 20:23:49 »
Deze meid had bij mijn vorige bezoeken altijd een praatje te doen of me iets te drinken
te halen,zo ook gisteren.Ze ziet er wel leuk uit en is 32j, ze tastte onder mijn badjas
op boventerras en ik liet me overhalen.Ik kan kort zijn over de rest,stelt niets voor qua
service,geen klik,te profi ingesteld,afgebroken na een klein halfuur.
HHG:nee,niet meer voor mij,voor anderen mss wel. ::) :017:
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2015, 20:31:59 door oudebelg »
you only live once

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Monika 32 ( PL )
« Reactie #3 Gepost op: 12 april 2016, 20:57:36 »
Na enige tijd weer in ss aangekomen. Ik heb wat rond gekeken en vond de line-up niet geweldig. Mijn favoerietjes waren er niet dan wel niet zichtbaar. Monika was eens van de velen die kwamen polsen. Niet direct mijn type. Snel effe op dit forum checken. Terug naar de bar en contact met haar gemaakt. Leuk gesprekje, professioneel, en al redelijk snel naar de kamer getrokken.[/size]effe aftasten en wat tongen en stelen. Al snel vond haar mondje mijn piemel en er volgde een zalige pijpbeurt. Op een moment kietelde ze mijn anus, al dan niet toevallig. Hierop reageerde ik heel fel. O dat vind je lekker zei ze. Nog wat kietelen en op een gegeven moment pakt ze een condoom doet dat om twee vingers en een scheut olie erbij en ik werd in een keer anaal gestimuleerd. Oef dat was lekker. Ik heb haar een aantal malen moeten laten stoppen om niet te snel te komen. De combinatie met pijpen en trekken was toch te veel en een giga orgasme was een gevolg. Heel lekker.[/color]