Auteur Topic: Nicole (Roemeense)  (gelezen 6142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nicole (Roemeense)
« Gepost op: 8 februari 2015, 19:16:34 »
Uit mijn recensie van 8 feb 2015:

Echter voor het avondeten zou het zover niet komen. Carmen en Nicole kwamen weer eens shoppen. Ik dacht 2 vriendinnen, Carmen is uitstekend, dan moet Nicole wel dicht in de buurt komen. Tijdens het presalen wat 'dieper' in gegaan op de mogelijkheden. En die waren voor mij oke! Van FMB al vernomen dat hij met Nicole een prima sessie had gehad. De service van Nicole is als goed te kwalificeren, echter het tongzoenen is zeer oppervlakkig. Het is duidelijk dat Nicole hier geen fan van is. Dat maakt het geheel voor mij dan weer wat minder.

Nicole: halflang bruin haar, 75B, lengte 1,65m, maat 34, 22 jaar, Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,7M)
EL: Nee
TZ: zeer oppervlakkig
Vingeren: Ja
Beffen: ja
NMC: Cowgirl: goed
GFE: 50%
PSE: 90%
Optiek: Zie goed uit; als haar bh uitgaat vallen haar borstjes wel naar beneden.
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 30%
Aftersales: yep, de hele dag en avond.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Nicole (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2015, 12:57:45 »
Nicole is 23 jaar, half roemeens half spaans, 1.65m, lang bruin haar, erg mooi gezichtje, heerlijk figuur met een lekkere kont. Ze heeft cup 65B wel hangend. Dit komt omdat ze vrij recent maar liefst 21 kg was afgevallen.  Ze doet niet aan FT. Ze doet eigenlijk ook niet aan anaal of je moet erg klein geschapen zijn. Ze vertelde me dit pas 1 keer eerder gedaan te hebben.
Ik heb 2 heerlijke uurtjes met haar gehad. Heerlijk tongzoenen, wat ze naar eigen zeggen niet met iedereen doet. Haar heerlijk in diverse standjes stevig kunnen neuken waarbij ze zelf ook echt klaar kwam en ik natuurlijk ook. Na ca 1 1/2 u op de kamer begon haar poesje tijdens het neuken pijn te doen. Het was toen ook immers al 2.30u, misschien had ze het druk gehad die dag. Zo lief als ik ben heb ik haar toen voorgesteld om boven maar een douchepauze in te lassen, waarbij ik Kanariepiet en Megi in de doucheruimte tegenkwam.  Dit kon ze zeer zeker waarderen en ze toonde me dit door me te overstelpen met zoentjes en TZ. Na het douchen haar niet meer geneukt om haar verder geen pijn te doen. Ze heeft me nog wel heerlijk gepijpt wat ze erg lekker doet met erg veel speeksel. Ze heeft dit in die 2 uur misschien wel een half uur in totaal gedaan. Ze is een echte liefhebber van pijpen vertelde ze me. Ze heeft me daarna nog eens heerlijk klaar laten komen door me een handjob te geven. Herhalingsgevaar 100 %.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Nicole (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2015, 14:23:03 »
Gisteren wederom met deze meid naar de kamer geweest. Ze vertelde me dat ze besloten had om niet meer aan TZ te doen. Ik was afgelopen vrijdag de laatste geweest die met haar in een club had mogen tongzoenen zei ze. Ze vond het te dicht bijkomen qua gevoel en daarom had ze besloten om voortaan niet meer aan tongzoenen te doen. Blijkbaar doe ik toch iets goed.  Aangezien TZ voor mij toch wel belangrijk is werd de sessie minder goed dan afgelopen vrijdag.
 Ik probeerde het niet meer aan tongzoenen doen te compenseren door op haar lichaam te spuiten. Ik wist immers al dat ze geen FT doet. Toen ze me vertelde dat klaarkomen op haar borsten en zelfs op haar buik 50 euro extra zou kosten heb ik daar maar voor bedankt. Toen ik vroeg waarom klaarkomen op haar buik ook extra zou kosten kreeg ik als antwoord, " dat is ook mijn lichaam" . Ik moet toegeven daar is geen speld tussen te krijgen . Ik heb haar wederom in verschillende standjes stevig geneukt en zij heeft me wederom heerlijk met veel speeksel gepijpt. Ik heb het rubbertje in doggy volgespoten. Al met al wel weer een geslaagde kamergang die een beetje stroef op gang kwam en niet echt los kwam door het tegenvallende nieuws dat ze niet meer aan tongzoenen doet. Door het ontbreken hieraan is een volgende kamergang met deze mooie meid geen zekerheidje meer.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nicole (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2015, 14:43:21 »
Nu interesseert het mij minder,d at tongzoenen, maar rinkelt er geen belletje als ze je vroeger wel tongde, en dan besluit die activiteit uit haar programma te schrappen?
Ik vraag me af waar je dat te horen kreeg, vooraleer je de sleutel liet halen of op de kamer zelf.
In het eerste geval is het je geilheid die het wint van je verstand, in het tweede geval ....

... gewoon heel erg simpel, badjas aantrekken, van kamer gaan en op naar de volgende, want vermindering van de service die je vroeger kreeg .... straks mag je je zelf nog alleen afrukken, want ze heeft besloten niet meer te pijpen en te neuken .......
Me dunkt dat madame er zich veel makkelijker wil van afmaken dan voorheen, en ook nog eens extra's probeert te versieren, een FT, ja, dat begrijp ik, maar geen speld tussen te krijgen over klaarkomen op het lichaam en de 50 euro, je zin is dan toch helemaal over, na het debacle van niet meer dezelfde service geven van vorige sessie en makkelijk meer willen verdienen, van kamer afhollen en NIET betalen, laat zij het maar uitleggen aan de theke indien ze dat wenst.


Met die stoten is het zo erg soms dat ze je dan nog het gevoel proberen te geven dat je je gelukkig zou moeten prijzend at je de laatste was waarmee ze het heeft gedaan, waar gaan we naartoe, waar gaan we naartoe.....




Waarom schrijf ik dit zo cru? Mijn voorlaatste bezoek bij Samya was er een griet, en ze vertelde het niet op voorhand ....
....niet zoenen
.... niet pijpen
.... niet neuken
Rukken deed ze wel, maar dat zelfs kon ik beter, en heb het van haar overgenomen


Foots  heeft me toen erg simpel gezegd .... van kamer afgaan .... de bar inlopen .... eentje pakken die wel deftige service geeft ... niet betalen .... en als de theke om uitleg geeft vriendelijk blijven en zeggen wat er gebeurd is.
We zijn wel hoerenlopers en we moeten wel respect tonen, volledig akkoord, maar die regel geldt ook voor de werkende dames.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal