Auteur Topic: Lori  (gelezen 5523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Lori
« Gepost op: 12 februari 2015, 18:18:21 »
Lori is een erg mooie meid van 22 jaar, roemeens, zigeunertype. Ze heeft middellang zwart haar, 1.60m, slank, cup 65A. Ik vind ze een klein beetje lijken op Sonja Silva in haar jonge jaren.
Toen ik gisteren net in Sixsens binnen was kwam ik Lori al tegen bij de trap. Haar op een wandelaarsmanier aangegeven op dat moment niet met haar naar de kamer te gaan. Een soortgelijk tafereel herhaalde zich een paar keer die dag. Toen ze zich de eerste keer voorstelde dacht ik dat ze eerst Flori zei en vroeg het haar nogmaals te zeggen. Toen ze duidelijker Lori zei en ik refereerde naar een papegaai  zei ze "jaja papegaai".
Toen ik in de Oriental room binnenging lagen er een zestal meiden op een prooi te wachten. Lori wenkte me om bij haar te komen liggen. Communiceren is erg lastig met haar aangezien ze nauwelijks engels of duits spreekt. Het is echt met handen en voeten en zelfs dan is het nog vrij lastig.
Toen ik bij haar was gaan liggen kwam ze heel lief tegen me aanliggen. Dit heeft zeker 10 minuten zo geduurd, waarbij we allebei licht wegdoezelden.
Aangezien ze in de Oriental room zo lief aanhankelijk was en haar eerder al een paar keer had afgewezen heb ik haar een sleutel laten halen. Op de kamer was TZ erg voorzichtig, terughoudend en beperkt tot het puntje van de tong. PZC was ook echt onvoldoende. Kort, zonder passie en maar een klein stukje van mijn pik werd in haar mondje genomen. Met haar andere hand zat ze aan mijn ballen. Zelfs de combinatie van PZC en ballen aanraken was nog verre van erotisch. Dus zelf mijn pik maar stijf getrokken terwijl Lori af en toe met haar tongetje wat likjes op mijn lichaam uitdeelde.
NMC was ook onvoldoende. Toen ze begreep dat ik wilde neuken werd er gelijk een tube glijmiddel naar boven gehaald. Ik gaf aan het eerst zonder glijmiddel te willen proberen maar nadat ze dit voor de show probeerde en een pijnlijk gezicht erbij trok maar gestopt en haar glijmiddel laten gebruiken. Gelijk 2 grote dotten glijmiddel in haar gleufje. Toen een poging haar in cowgirl te neuken maar zelfs met zoveel glijmiddel kon ze de poort nog aardig gesloten houden. Toen ik haar neukte was het totaal zonder gevoel van haar uit en het neuken zelf was ook gevoelloos door die klodders met glijmiddel. Toen ze zag dat ik het totaal niet naar mijn zin had vroeg ze " Wat nicht gut". Ik heb ze daarin maar gelijk gegeven.  Maar volgens haar kon het echt niet anders omdat zij zo smal poesje had en ik te groot geschapen zou zijn. En dit allemaal mij duidelijk gemaakt door middel van gebaren.   Ik heb haar nog in missionaris proberen te neuken maar ze drukte haar heupen aardig strak tegen de matras aan waardoor het erg lastig werd haar te penetreren. Omdat alles zo moeizaam ging was de lust bij mij na 20 min wel verdwenen. Ik zei dat ik ging douchen in de douche op de kamer waarop ze me nogmaals vroeg of de sex niet goed was geweest. Ik heb dat haar ook verteld dat de sex, voorzover je dit sex kunt noemen, slecht was. Toen ik me stond te douchen kwam ze ook wel bij me in de douche staan en begon zich ook te douchen. Maar ook toen totaal geen actie of een zoen of wat dan ook. Na 30 min snel ongepopt de kamer verlaten. Geloof me dat is erg lang geleden dat ik nog eens ongepopt een kamer heb verlaten. Jammer dat zo'n mooie meid zulke slechte service geeft. Absoluut geen herhalingsgevaar meer voor mij.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Lori
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2015, 19:00:18 »
J'ai passé une heure en chambre avec Lori, vendredi dernier, elle est très bien faite de corps, et elle aime s'amuser.
C'est vrai que la fellation est archi-nulle, je l'ai dit à Laurent, mais elle m'a embrassé tout le temps, et était très gentille dans la chambre. On verra si elle peut améliorer son service, mais c'est peu probable.
East Tripper