Auteur Topic: Christina: Roemeense  (gelezen 7100 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Christina: Roemeense
« Gepost op: 14 februari 2015, 14:35:09 »

CHRISTINA
Roemeense
28j
1m61
slank atletisch figuur
middellange blondbruine haren
A/B-cups natuur (fest, referenz)
navelpiercing, dacht tattooloos
spreekt prima Nederlands, Engels...Duits solala
sinds kort werkzaam in Sixsens, voorheen 3 dagen Babylon (Jill) en voordien langdurig werkzaam in een massagesalon nearby...

Prachtige vrouw met twinkelende ogen, intelligente en fijne babbel die generlei tijdsdruk liet vermoeden. Aan de praat geraakt aan de bar ( petit coucou à Laurent qui m´avait averti) en hoogstuitzonderlijk kraamde ss weinig onzin uit wat haar wel leek te bevallen. Eén of andere dombo die een voorkeur voor een bepaalde kruk én bier had maakte het nog ietwat lastig om zittend de conversatie verder te zetten doch na dit onfortuinlijke voorval toch verder gekwebbeld en dat verliep eigenlijk alleraardigst. Géén leutergrijpster of penisaanschurkster wat uiteraard betaamt en dus verliep alles om al minimaal vooruitteblikken richting Batibouw binnenkort van een leien dakje. Leuk om in het Nederlands te kunnen praten, opmerkelijk goed overigens wat aantoont dat ze potdorie geen domkop is. Lichtjes haar bevallige benen strelend verstrengelden handen zich mondjesmaat en enige lichaamswarmteuitwisseling bleek heilzaam. Prachtig uitgebalanceerd lichaam met gespierde benen én armen, ss haalde geen dommigheden uit aangezien ie een ferme uppercut uit de weg wou gaan en na lang gepalaver haar uitgenodigd ter kameren wat gelukkig positief werd onthaald.

Service:

TZ: zéér goed
PZC: goed, ietwat variatie en diegang ontberend doch ze is nog een noviete en weet waarschijnlijk nog enig beterschap aan te brengen in dit compartiment. Voorts redelijk variabel te noemen en onaangenaam komt niet in me op tijdens dit intermezzo
Lecken/Fingern: yup, reactief, zoals al eerder vermeld een prachtig uitgebalanceerd lichaam dus ook intiem viel er wat te genieten waarvan aktetas
Pussysliden/Droogneuken: yup, variabel en volgehouden, sensitief en reactief, top
NMC: zéér goed, prima conditie, TZ galore dabei, uitermate close en sensitief, slomo en anfordernd, excellentisme: hochgenuss...

Fazit: uitgesponnen sessie die vervoerde en ik meen simultaan beviel, een soort van prettig samenzijn in betaalde vorm, hetgeen waar exploratieve rakkers en damesgenieters vrolijk van worden en voorts generlei gedoe qua herhalingsgevaar enzo, een evidentie. Excellentielabel overhandigd in pluchen vorm aangezien het carnavaleske tijden zijn.

 Een feestje voor alle zintuigen deze dame en ss was dan ook uitermate in z´n nopjes en als ik me niet vergis kamerde ze voorts die avond enkel nog met "bekenden"...En verdiend. Samen douchen na de sessie, nog gezellig samen gegeten en gekwebbeld, de jarige Razé uitgenodigd om aan te schuiven en dat was ook uitermate gezellig, haar begeleid naar de bar en nog effe wat kletsen later op de avond, een heerlijke dame waarmee men bezwaarlijk van een kouwe kermis thuiskomt als men nog ietwat tentatieve en innovatieve closeness weet te apprecieren...Enkele Franstalige bekenden vroegen zich af waar we zolang hadden uitgehangen, ss antwoordde naar waarheid en poneerde dat eten er kan inhakken qua tijdspanne als men deftig kauwt...Dit ter spijsverteringtipje voor noppes ende niemandal zomaar uit de carnavalshoed geschud, het moet toch allemaal niet gekker worden. ss hoopt haar binnen afzienbare tijd weer te treffen en als ze me nog herkend zou het zomaar kunnen dat er ietwat gestengeld kan worden. Tot zover het beknopte topicopenertje van haar...Recommended!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Christina: Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2015, 20:55:25 »

CHRISTINA
Roemeense
28j
1m61
slank atletisch figuur
middellange blondbruine haren
A/B-cups natuur (fest, referenz)
navelpiercing, dacht tattooloos
spreekt prima Nederlands, Engels...Duits solala
sinds kort werkzaam in Sixsens, voorheen 3 dagen Babylon (Jill) en voordien langdurig werkzaam in een massagesalon nearby...

Prachtige vrouw met twinkelende ogen, intelligente en fijne babbel die generlei tijdsdruk liet vermoeden. Aan de praat geraakt aan de bar ( petit coucou à Laurent qui m´avait averti) en hoogstuitzonderlijk kraamde ss weinig onzin uit wat haar wel leek te bevallen. 


..Recommended!

Mijn vriend Orangina was ook zeer tevreden " Pas loin du niveau de Blanche" ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Christina: Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2015, 21:10:50 »
Mijn vriend Orangina was ook zeer tevreden " Pas loin du niveau de Blanche" ;)
Als ik dat lees, schiet ik in houding, want Blanche is van een niveau "apart".
Ik ga dat de 28e zelf uitvissen hoe ver ze van  dat niveau af zit  :bonken :sexxx :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Christina: Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2015, 21:13:52 »
Ik ben toch lichtelijk teleurgesteld .....
... ik lees nergens in de recensie van ss dat ze ergens in een hoekje een boek aan het lezen was  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal