Auteur Topic: Amalia(Spaans)  (gelezen 6054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Amalia(Spaans)
« Gepost op: 21 maart 2015, 01:43:39 »
Ik was aan het relaxen in de orientaalse ruimte, ja inderdaad lag ik daar echt met de bedoeling om daar te relaxen.
Er waren al verschillende meiden binnengekomen die ik vriendelijk aan het wandelen had gestuurd totdat Amalia met een andere meid de orientaalse ruimte binnenkwamen. Amalia kwam naar mij toe en de andere meid ging naar de enige andere ijsbeer in de ruimte.
Ik had achteraf gezien de verkeerde plaats in de orientaalse ruimte gekozen want het was daar wel erg donker. Ik had wel gezien dat Amalia een forsere vrouw was dan waar ik normaal op val. Maar ik had de indruk dat ze toch minstens een natuurlijke c cup had wat op de kamer een cup 68a bleek te zijn. Dus alles was erg omhooggedrukt.
Ik was moe van eerdere sessies op de dag en haar ook gezegd dat ik zeer waarschijnlijk niet meer zou kameren omdat mijn pik toch niet meer hard zou worden. Amalia dacht hier echter anders over. Ze begon me heftig te TZ wat ze echt heerlijk nat en diep deed. Alsof je met je vriendin aan het zoenen was. Ik had haar beloofd dat ik een kamergang met haar zou maken wanneer ze mijn pik hard kreeg.
Ze liet er geen gras over groeien en ze begon me stevig te pijpen. In een mum van tijd kreeg ze mijn pik hard.
Belofte maakt schuld dus ik heb haar een sleutel laten halen. Toen we op de kamer kwamen zag ik dat mijn voorganger een aantal kindjes in dop op het hoeslaken had achtergelaten. We zijn toen naar de receptie gegaan waarna we een andere kamer kregen.
Op de kamer begon ze haar poesje boven het bidet te wassen en ik op mijn beurt mijn pik.
Amalia is een Spaanse meid van 24 jaar met een stevig postuur en lang zwart haar,1.77m, cup 68a.
Ondanks dat het PZC en NMC goed te noemen was en TZ zelfs zeer goed was ben ik niet klaargekomen. Dit had niets met de service van Amalia te maken want ze deed echt haar best om het me naar de zin te maken. Ze vroeg me ook wat ze anders kon doen om me toch te laten komen. Maar in het licht was Amalia optisch toch niet echt mijn type en daardoor kon ik me niet goed concentreren.
Als Amalia optisch je type is dan weet ik zeker dat je een goede tijd met haar op de kamer zult hebben. Haar service is goed tot zeer goed en ze doet echt haar best om je een goede service te geven