Auteur Topic: Michaela (Roemeense)  (gelezen 6352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela (Roemeense)
« Gepost op: 24 april 2015, 20:08:16 »
Gisteren een eerste keer gekamerd met Michaela.

Michaela is 30 jaar jong, heeft blond haar en blauwe ogen en een héél mooi gezicht. Ze is zo’n 1,65m groot en heeft een normale lichaamsbouw. Ze is mooi gebruind, heeft een mooie, echte C-cup en een heel lekkere kont. Ze heeft nogal wat tekeningen op haar lichaam staan en ze heeft een tongpiercing.

 Ik heb me samen met Michaela in een zeteltje geïnstalleerd en we hebben een heel lang, interessant gesprek gehad. De kamervraag kwam maar niet, dus die heb ik uiteindelijk dan maar zelf gesteld.

 De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen dat zich beperkte tot minimale aanrakingen met de tong. De pijpbeurt was echter uitstekend en tijdens het neuken mocht ik lekker mijn ding doen. Michaela moedigde me zelfs meermaals aan harder en dieper door te stoten. Het was me echter te warm in de kamer en na een tijdje beuken, voelde ik dat een orgasme er niet ging inzitten. Michaela heeft nog geprobeerd mijn zaadjes met het handje tevoorschijn te toveren, maar dat zat er echt niet in. Dus maar besloten de kamer na 30 minuten af te ronden.

Herhalingsgevaar: heel groot! Ik vind Michaela een heel mooie en interessante vrouw en haar service voldoet ruimschoots. Dat orgasme met haar moet er zeker nog eens van komen 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum