Auteur Topic: EDINA (ex Mara babylon)  (gelezen 62279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
EDINA (ex Mara babylon)
« Gepost op: 4 november 2012, 17:16:25 »
MARA is een donkerharige Roemeense die nu enkele weekjes in Babylon aanwezig is. Redelijk klein van stuk, 1m55 ofzo, prima uitgebalanceerd lichaam met mooie naturelle tieten die net dat ietsje té groot zijn, erg onaangenaam uiteraard  ;) . Halflange bruine haren, karakteristiek gezichtje, geen standaard snoetje, wel aangenaam suggestief lonkend en loenzend lijkt het wel, of was dat m'n verbeelding. Mara spreekt redelijk goed Engels, ze wil wel wat Dutis bijleren, dus na wat presalen met ondergetekende rakker kan ze alvast een hotdog met knisperende zuurkool bestellen bij de volgende voetbalwedstrijd die ze wenst bij te wonen, of zou Heisse Hund mit Sauerkraut de vreetmobielmedewerker op het verkeerde been zetten? Ze was er in elk geval erg dankbaar voor dat ik haar wat essentiële Duitse zinsneden wou bijbrengen, en de dankeschöns en bittes vlogen me rond de onderhand lichtjes gloeiende oortjes tijdens het verkennend knuffelen en zoenen in de sofa. Geen al te grote voorstandster van publieke actie leek me, haar niet op pijpen in de barruimte betrapt tijdens m'n verblijf, net als haar "vriendinnetje" Andra die het qua pesalen doorgaans ietsje voorzichtiger aanpakte. Ze zullen beiden nog wel wat progressie dienen te maken ditaangaand gok ik, maar los daarvan haar op sleutelpad gestuurd...
Service is goed tot zeer goed te noemen, TZ ietwat terughoudend bij aanvang, maar bij groeiend welbehagen werden er smeuiige tongzoenen gedeeld met passie en dadendrang, erg fijn. PZC is goed tot zeer goed, volgehouden en quasi handsfree, in allerhande posities viel ze niet uit de toon, en mits enige opwaardering kan ze zich opwerken tot één der orale hoogvliegers op termijn. Enige minpuntje van de sessie was het ontbreken van een Pirelli in haar krappe handtasje, dus effie snel condoompjes gaan scoren ter intermezzo, gaf me wel de ruimte om de wandtekening ns te inspecteren. En ter uitbreiding haar maar ns duchtig aan het PZC te zetten toen ze zich snelsnel weder aandiende met een rits conti's, elk nadeel heb z'n voordeel zeker... NMC was van fijne factuur, nog ietwat ritmeontberend in reiter, in missio en doggy erg coöperatief te noemen, vrolijk muilend onderwijl, niet kietelachtig en toch zichzelf de vrije loop latend leek me. Zeer leuk uurtje met dit meisje die zich mits enige opwaardering zou kunnen ontwikkelen tot een vaste waarde in Babylon. Een herhaling valt algeheel niet uit te sluiten bij een komend Babylonbezoekje. Qua service en looks zowat een kopijtje van Anni, zelfde postuur, beiden groeidiamantjes, maar nu reeds zeer verdienstelijk performend en qua laune en looks in m'n boekingsschema passend... Niets te mopperen dus...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2013, 12:45:02 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2013, 09:10:04 »
Mara est une jeune Roumaine de 19 ans qui n'a pas encore beaucoup d'expérience en club et qui a donc encore toute sa spontanéité. Beaucoup de douceur. Elle fait tout pour satisfaire son client. Un petit détail: elle n'a pas arrêté de me regarder droit dans les yeux pendant l'heure que nous avons passée ensemble. Embrasse divinement bien, PZC excellente, partie sexe excellente également. Présales et aftersales assurés. A refaire au plus vite!
Merci Relaxxxboard et Eddy pour l'entrée gratuite et... proficiaat Kamikaze! :king:

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2015, 13:31:28 »
Na twee jaren afwezigheid is Mara terug.
Constant bezig   :bonken

Ze is teruggekomen met Jill, een blonde Roemeense die in Limburg woont. Dus een zeer mooie Roemeense die Nederlands praat   :ecomcity:
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/418.php

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2015, 13:44:22 »
Hopelijk is ze er op 31/01! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2015, 13:45:51 »
Na twee jaren afwezigheid is Mara terug.
Constant bezig   :bonken

Ze is teruggekomen met Jill, een blonde Roemeense die in Limburg woont. Dus een zeer mooie Roemeense die Nederlands praat   :ecomcity:
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/418.php
Het moet niet erger worden, een Roemeense gaat nog net, maar als ze ook nog eens Nederlands praten, dan ga ik hard rennen  ;D :pica
Dat is er eentje voor Picasso, zo kan ze verdoezelen dat ze Spaanse is .... "ik, Spaanse, neen, waar haal je dat toch, ik ben gewoon een puur Hollandse"  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2015, 13:49:52 »
Dat is er eentje voor Picasso, zo kan ze verdoezelen dat ze Spaanse is .... "ik, Spaanse, neen, waar haal je dat toch, ik ben gewoon een puur Hollandse Nederbelgse"  :lol_hitting:

Om precies te zijn : Belgische Limburg  :spam:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2015, 13:54:45 »
Een Roemeense met zo'n tieten en zo'n kont, das er echt wel eentje voor KP, ongeacht welke talen ze spreekt 8). Ik zal haar anders wel uitnodigen voor het feestje in de kino ;) :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2015, 19:14:49 »
Mara
Attraktive Südländerin

19 Jahre jung, braunhaarig, 163 cm groß, 50 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert.


[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
[attachimg=5]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mara
« Reactie #9 Gepost op: 26 januari 2015, 19:23:57 »
 :017: :017: :017: Mara heeft al een topic. Zie 1 topic lager in de lijst! 8)

Maar bon: in se verdient zo een lijf eigenlijk wel 2 topics ;D :lol_hitting:



Topics samengevoegd.
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2015, 00:34:19 door Rolly »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
EDINA (ex Mara babylon)
« Reactie #10 Gepost op: 7 februari 2015, 08:22:31 »
Mara heet nu Edina (niet EDDYna) en werkt bij Sixsens sinds woensdag met haar vriendin Jill Christina.
een top dame  :039: