Forum > MIJN EI

HET EI VAN TK OF HANNABEL

<< < (3/7) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: Tom Kroes op 17 februari 2013, 16:24:40 ---Ik ben allang klaar met haar na een handvol  kamerbezoeken was dat al en dat weet ze.

Als jij haar agressieve gedrag spannend vind Sm moet je mischien maar eens terug naar H7, dit is belsist geen zwarte kiloknaller en een hele mooie meid :mistress :ff

--- Einde van citaat ---
Helaas is ze weg.
En ik zou dit nooit voorkrijgen, want het enige dat ik tegen een meid zeg is schlussel, voor de rest communiceer ik niet met wezens die zonder lul of balzak geboren zijn....  :pompe


sm  :king:

vakantieganger24:
dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

Tom Kroes:

--- Citaat van: vakantieganger24 op 13 juni 2013, 00:12:28 ---dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

--- Einde van citaat ---

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?

foots:

--- Citaat van: Tom Kroes op 13 juni 2013, 16:24:50 ---
--- Citaat van: vakantieganger24 op 13 juni 2013, 00:12:28 ---dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

--- Einde van citaat ---

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?

--- Einde van citaat ---


Zeker pilletjes tegen haar latex allergie  :xrated :D


Groet, Foots  O0

Tom Kroes:

--- Citaat van: foots op 13 juni 2013, 17:14:21 ---
--- Citaat van: Tom Kroes op 13 juni 2013, 16:24:50 ---
--- Citaat van: vakantieganger24 op 13 juni 2013, 00:12:28 ---dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

--- Einde van citaat ---

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?

--- Einde van citaat ---


Zeker pilletjes tegen haar latex allergie  :xrated :D


Groet, Foots  O0

--- Einde van citaat ---

H7 is een ao tent geworden, je kunt beter vragen wie doet het niet zonder ben je veeeeeeel sneller klaar.

Goed dat ik er niet meer binnen mag, ik ben niet gediend van deze praktijken. :17:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie