Forum > LIMBURG

Lanklaar La Dolce Vita

(1/1)

Vanderbeffen:
Dit hotel ligt eigenlijk al vrij dicht tegen het stukje Nederlands Limburg dat tussen Belgie en Duitsland geprangd zit. Ik had er nooit 'van gehoord' of eigenlijk nooit aandacht aan geschonken omdat het zo ver weg ligt. Enkele dagen geleden echter had ik een toevallig afspraakje gescoord met een mailvriendinnetje dat ik nog nooit IRL ontmoet had, maar waar ik al langer regelmatig mailtjes mee wisselde na ooit eens een toevallige chat. Een Nederlands meisje van net over de grens. 18 jaar, en ze wou wel eens een (voor haar eerste) paydate uitproberen. Zij had geen idee van hotels en dergelijke. Na enig speurwerk op internet bleek dit hotel het dichtste bij te liggen. Een gokje dus.

Het hotel is heel vlot bereikbaar, langs de Rijksweg. Vanaf de E314 is het poepsimpel te vinden. Daar aangekomen boezemde de buitenkant niet veel vertrouwen in. Het ziet er zeker niet 'chique' uit, integendeel. Klassieke situatie, parking achteraan, ingang langs achter. We werden door een Oosters meisje ontvangen. 30 euro betaald voor een 'gewone kamer' (wist ik veel wat dat inhield) voor 3 uur bedplezier. Het was helemaal boven te doen, onder het dak. Verbazend ruime en nette kamer. Erg ruim badkamergedeelte, met een scheidingsmuurtje. Een positieve verrassing, in tegenstelling tot de buitenkant van het gebouw. Alles netjes in orde, geen luxe, maar voor mijn 30 euro vond ik wel dat we veel kregen. Zelfs een zacht dekentje om onder te cocoonen was aanwezig.

Een goeie ontdekking. Ze gaan mij daar nog terug zien. Uiteraard met dat meisje, maar ook als ik wellicht in die streek nog eens een ander datinggrietje aan de haak kan slaan. Ik ben de laatste maanden nu toch bezig de charmes van de Limburgse meisjes te ontdekken  :pompe

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie